Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ällöttää veljeni lestaperhe.

Vierailija
07.04.2011 |

Ollaan niin tekopyhiä, lapset pidetään tynnyrissä, eikä ne tajua oikeasta elämästä mitään.

Sisarusten kanssa ei voida olla tekemisissä, ne kun ei ole lestoja, niistä tarttuu vielä synti lapsiin ja mitä lie. Samanikäiset serkukset eivät edes tunne toisiaan.

Mua vaan niin oksettaa koko lestaporukka. Pitäiskö hakeutua hoitoon fobian vuoksi?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki lestat ole sellaisia etteivät voisi olla muiden kanssa.

Mulla on lestasukulaisia ja lapsuudenkotinikin on lestadiolainen. Ei mua vaan ole ikinä hyljätty, vanhempien kanssa ollaan sovittu, että uskonasioista ei puhuta mun kanssa kun ollaan niin eri mieltä kuitenkin. Aina meillä on "normaaleja" kulkenut ja kulkee yhä, ei ole mitenkään pumpulissa pidetty ja on nimenomaan kehoitettu, että ei ole tervettä olla ainoastaan lestojen kanssa.

Mutta meidän perhe ja suku onkin joidenkin lestojen mielestä jotenkin huonompia ja "maallistuneita". Buah.

Itse kuitenkin erosin lestadiolaisuudesta jo 13-vuotiaana, mielestäni ideologia on sairas enkä voisi kuvitellakaan eläväni sellaista elämää ja uskovani sellaiseen p*skaan.. Mutta suku on mulle silti rakas ja saan olla tyytyväinen, että ovat niin hyviä ja normia suvaitsevaisempia lestoiksi!

Vierailija
22/78 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islamkin tavallaan sairas, koska ihmiset ovat luoneet siitä sairaan. Ympärileikkaukset, naisten alistaminen ja sisäsiittoisuus. Lapsiavioliitoista puhumattakaan. Sodat, mellakointi ja vääräuskoisten vihaaminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lastensuojeluilmoitus. Joka ikinen lestaperhe on tutkittava tässä maassa.

Pitääkö kaikista normi evlut.seurakuntaankin kuuluvista tehtä lastensuojeluilmoitus kun sielläkin on pedofiliaa?

avoimissa yhteisöissä. En määrittelisi ev.lut. seurakuntaa suljetuksi yhteisöksi, mutta lestat ovat erittäin suljettu yhteisö. Ja on yleisesti tiedossa, miten anteeksipyytämällä saa anteeksi kaiken, myös rikosoikeudellista käsittelyä vaativat asiat.

En mitään muuta halua nähdä kuin nämä lestaäijät linnakundien huorina. Saavatpa oikein kunnolla melaa kerrankin.

Sinä saisit itse vastata sanoistasi. En tiedä miksi ei mene jakeluun että nyt on kokoajan korostettu että teosta tulee vastata lain edessä! Monilla on ollut virheellinen käsitys asiasta, mutta suurin osa on kokoajan korostanut että kyseessä on rikos ja vastuu on kannettava.

Oli suljettu yhteisö tai ei, pedofiliaa on kaikkialla. Suurempi riski voi olla suljetussa yhteisössä, mutta silti sitä on kaikkialla. Sama törkeä teko. Olen niin monessa vl tilaisuuksissa istunut jossa on keskusteltu moneen otteeseen asian vakavuudesta ja siitä että lain edessä asia tulee myös käsitellä. Jos tämä ei mene vieläkään ymmärrykseen niin ei voi mitään. Rautalanka ei taivu loputtomiin.

Ja uskot varmaan, ettei ole helppo olla vl, koska joutuu leimatuksi samantien pelkästään joidenkin hullujen petojen vuoksi, ja teidän yleistäjien. Siitä huolimatta vaikka elämme normaalia tervettä perhe-elämää jossa lapsia rakastetaan, lapsista pidetään hyvää huolta, lapset ovat kultaakin kalliimpia.

Joku ehdotti (olitkohan sinä lie..) että kaikki vl:t tulisi saattaa syynin alle näiden pedofiilitapausten vuoksi. Ajatus on todella sairas ja niin loukkaavaa kuin olla ja saattaa.

Vierailija
24/78 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saisit itse vastata sanoistasi. En tiedä miksi ei mene jakeluun että nyt on kokoajan korostettu että teosta tulee vastata lain edessä! Monilla on ollut virheellinen käsitys asiasta, mutta suurin osa on kokoajan korostanut että kyseessä on rikos ja vastuu on kannettava.

Oli suljettu yhteisö tai ei, pedofiliaa on kaikkialla. Suurempi riski voi olla suljetussa yhteisössä, mutta silti sitä on kaikkialla. Sama törkeä teko. Olen niin monessa vl tilaisuuksissa istunut jossa on keskusteltu moneen otteeseen asian vakavuudesta ja siitä että lain edessä asia tulee myös käsitellä. Jos tämä ei mene vieläkään ymmärrykseen niin ei voi mitään. Rautalanka ei taivu loputtomiin.

Ja uskot varmaan, ettei ole helppo olla vl, koska joutuu leimatuksi samantien pelkästään joidenkin hullujen petojen vuoksi, ja teidän yleistäjien. Siitä huolimatta vaikka elämme normaalia tervettä perhe-elämää jossa lapsia rakastetaan, lapsista pidetään hyvää huolta, lapset ovat kultaakin kalliimpia.

Joku ehdotti (olitkohan sinä lie..) että kaikki vl:t tulisi saattaa syynin alle näiden pedofiilitapausten vuoksi. Ajatus on todella sairas ja niin loukkaavaa kuin olla ja saattaa.

Ai, että ihan olen törkeä sanoistani? Kuule, eiköhän ne sinun hullut uskonsiskosi ja -veljesi ole olleet törkeitä ja sairaita kusipäitä, kun ovat raiskanneet lapsia. LAPSIA. TAJUATKO?

No, eiköhän se kohta selviä näille uskonveljillesi, mitä vankilassa tapahtuu lapsenraiskaajille. Perseeseensä saavat - ja kunnolla. Juuri niin kuin ansaitsevatkin. Huoriksi vain joka ikinen saatanan lestakusipää.

Vierailija
25/78 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, että ihan olen törkeä sanoistani? Kuule, eiköhän ne sinun hullut uskonsiskosi ja -veljesi ole olleet törkeitä ja sairaita kusipäitä, kun ovat raiskanneet lapsia. LAPSIA. TAJUATKO?

No, eiköhän se kohta selviä näille uskonveljillesi, mitä vankilassa tapahtuu lapsenraiskaajille. Perseeseensä saavat - ja kunnolla. Juuri niin kuin ansaitsevatkin. Huoriksi vain joka ikinen saatanan lestakusipää.

Vierailija
26/78 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moneen kertaan äsken kirjoitin että PEDOFIILILIT TULEE SAADA VASTUUSEEN! Ihan oikeasti, etkö osaa lukea? Kirjoitit että kaiken saa vaan anteeksi pyytämällä joten kumosin sen. Kirjoituksesi on niin agressiivisen ala-arvoista että asiallisesti sinun kanssa ei voi puhua. Ja todella loukkaavaa syyttömiä lestoja kohtaan. Toiseksi sinun faktasi ovat päästä repäistyä siinä mielessä ettei MISSÄÄN ole puhuttu että "uskonsiskoni" olisi raiskannut yhtään ketään. Älä maalaile turhaan sellaista mikä ei ole totta. Miehiä ovat kaikki olleet. Ja ovat todellakin ansainneet tuomionsa.

Vierailija
27/78 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saatanan vihainen, en katkera. Harkitsen vakavissani, että menen tämän kunnan rauhanyhdistyksen oven eteen ja syljen, kyllä SYLJEN, joka ikistä lestaa naamaan. Joka ikinen teistä on syyllinen näihin lasten raiskauksiin, sillä te olette TIETÄNEET niistä, mutta ette tehneet mitään.

En ole uskovainen, mutta joka ikinen teistä palaa helvetin tulessa ikuisesti. Sitä ennen saatte kokea helvetin maan päällä, kun jokainen itseään kunnioittava ihminen osoittaa avoimesti halveksuntansa teitä kohtaan.

Saatanan kusipäälestat.

Teet itsesi jo niin naurunalaiseksi ettei voi olla tosikaan. Ja tiedät kyllä itsekin miten lapsellinen olet, niin raukka ilmaisemaan itseäsi. Normijärkinen ihminen tietää että emme voi tuntea kaikkia tosiamme, 100 000 tuhatta ihmistä. Ja tiedoksi sinulle pikkuinen hermoheikko että näihin on puututtu kun tietoon on tullut. Sinulla reppanalla on mielikuva että seurakunnassa puhutaan yleisesti että jossakin perheessä isä on käyttänyt lapsia hyväkseen ja sit me tehdään sopimus ettei niistä puhuta muille. Mene nukkumaan jo pikkuinen.

Ja jos menet syljeskelemään muiden päälle niin lopun jo tiedätkin.

Vierailija
28/78 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suljetut yhteisöt ovat vaarallisia, jos ongelmia esiintyy. Uhreilla ei ole mitään mahdollisuutta hakea turvaa, oikeutta tai apua mistään.

Pedofiliaa esiintyy kaikkialla, mutta lestadiolaisten touhut ovat siinä mielessä arveluttavia, koska kaikki tapahtuu lahkon sisällä ja lahkon siunauksessa.

Te iloiset lestat saatatte viettää todella ihanaa ja ihmisläheistä elämää. Tai sitten ette. Elämä voi olla ulospäin ihan muuta, mitä se ei todellisuudessa olekaan.

Jos heikko lestanainen ei uskalla ehkäistä ja synnyttää jatkuvasti ja on väsynyt, masentunut, yksin. Kuka häntä auttaa? Tai hyväksikäytetty lapsi?

Australian aboriginaaliväestön sukurutsat, raiskaukset ja pedofilia ovat jo tiedossa. Mitä muuta tietoa tarvitaan suljetuista yhteisöistä?

Vierailija
29/78 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet itsesi jo niin naurunalaiseksi ettei voi olla tosikaan. Ja tiedät kyllä itsekin miten lapsellinen olet, niin raukka ilmaisemaan itseäsi. Normijärkinen ihminen tietää että emme voi tuntea kaikkia tosiamme, 100 000 tuhatta ihmistä. Ja tiedoksi sinulle pikkuinen hermoheikko että näihin on puututtu kun tietoon on tullut. Sinulla reppanalla on mielikuva että seurakunnassa puhutaan yleisesti että jossakin perheessä isä on käyttänyt lapsia hyväkseen ja sit me tehdään sopimus ettei niistä puhuta muille. Mene nukkumaan jo pikkuinen.

Asiaan ei ole puututtu, ennen kuin lestapedofiliasta tehtiin julkista. Muutenhan tämä asia olisi painettu villaisella, niin kuin aina teidän sairaassa lahkossanne.

Eikä osattu sanoa yhtään MITÄÄN, miten näitä raiskattuja lapsia tuetaan. Vanha lestaäijä vain voivottelee tilannetta ihan televisiossa. Miten lestat tukevat näitä lapsia? Kuka maksaa korvaukset terapiasta? KUKA? Yhteiskunta saa tietysti taas maksaa, joten yhteiskunta saa vaatia tällaisen seksuaalisesti sairaan, lapsia raiskaavan lahkon lopettamista.

Lopun kyllä tiedän. Ainakaan en saa linnakundin kullia perseeseeni.

Vierailija
30/78 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lestanainen haki oikeutta myöhemmin tapahtuneille raiskauksille. Asiahan oli vaiettu yhteisössä!

Vierailija
31/78 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moneen kertaan äsken kirjoitin että PEDOFIILILIT TULEE SAADA VASTUUSEEN! Ihan oikeasti, etkö osaa lukea? Kirjoitit että kaiken saa vaan anteeksi pyytämällä joten kumosin sen. Kirjoituksesi on niin agressiivisen ala-arvoista että asiallisesti sinun kanssa ei voi puhua. Ja todella loukkaavaa syyttömiä lestoja kohtaan. Toiseksi sinun faktasi ovat päästä repäistyä siinä mielessä ettei MISSÄÄN ole puhuttu että "uskonsiskoni" olisi raiskannut yhtään ketään. Älä maalaile turhaan sellaista mikä ei ole totta. Miehiä ovat kaikki olleet. Ja ovat todellakin ansainneet tuomionsa.

lestaäijiensä lastenraiskauksia, mistä joutuu myös rikosoikeudelliseen vastuuseen. Ja aion oikeudenpöytäkirjoista kaivaa kaikkien näiden lestakusipäiden nimet selville ja laittaa listan nettiin.

Ja linnakundithan jo odottelevat kullit pystyssä lastenraiskaajien perseitä vankilassa. Sitä saavat mitä tilasivat, saatanan lestakusipäät. Ihan tasan tarkkaan.

Olette tämän maan häpeä. Toivon, että tämä sairas lahko hajoaa.

Jok'ikinen lestapedofiili (oikeastaan insesti) on istunut KORKEINTAAN 3vuotta ja AVOVANKILASSA. Suomen oikeuslaitos on mätä, eivät nuo tule saamaan kunnon tuomioita. Et saa tyydytystäsi tuomioista, kun tuomiot ovat mitä ovat.

Ja tätä mieltä ovat myös mun tuntemat lestat (siis että tuomiot naurettavia).

Mutta tukehdu sinä rauhassa katkeruuteesi, oman elämäsi siinä pilaat. :)

Vierailija
32/78 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on asiatonta raiskata lapsia, mutta hei! Jokainen tietysti tyylillään. Meillä päin sanotaan asiat niin kuin ne ovat, teillä päin raiskataan lapsia.

Vierailija
33/78 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jok'ikinen lestapedofiili (oikeastaan insesti) on istunut KORKEINTAAN 3vuotta ja AVOVANKILASSA. Suomen oikeuslaitos on mätä, eivät nuo tule saamaan kunnon tuomioita. Et saa tyydytystäsi tuomioista, kun tuomiot ovat mitä ovat.

Ja tätä mieltä ovat myös mun tuntemat lestat (siis että tuomiot naurettavia).

Mutta tukehdu sinä rauhassa katkeruuteesi, oman elämäsi siinä pilaat. :)

Kunhan joutuvat raiskatuiksi. Noo, en nyt sanoisi, että katkeruus pilaa kenenkään elämää. Sen sijaan lapsena koettu raiskaus kyllä pilaa.

Vierailija
34/78 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaan ei ole puututtu, ennen kuin lestapedofiliasta tehtiin julkista. Muutenhan tämä asia olisi painettu villaisella, niin kuin aina teidän sairaassa lahkossanne.

Eikä osattu sanoa yhtään MITÄÄN, miten näitä raiskattuja lapsia tuetaan. Vanha lestaäijä vain voivottelee tilannetta ihan televisiossa. Miten lestat tukevat näitä lapsia? Kuka maksaa korvaukset terapiasta? KUKA? Yhteiskunta saa tietysti taas maksaa, joten yhteiskunta saa vaatia tällaisen seksuaalisesti sairaan, lapsia raiskaavan lahkon lopettamista.

Lopun kyllä tiedän. Ainakaan en saa linnakundin kullia perseeseeni.

Tiedän pari tapausta joihin on puututtu yhteisön sisältä/perheen lähipiiristä jo ennen kuin tämä julkisuusmylläkkä on alkanut. Ovat kärsineet tuomionsa.

Koko totuus ei ole aina se mikä julkisuudessa tiedoksi annetaan.

Vierailija
35/78 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen saatanan vihainen, en katkera. Harkitsen vakavissani, että menen tämän kunnan rauhanyhdistyksen oven eteen ja syljen, kyllä SYLJEN, joka ikistä lestaa naamaan. Joka ikinen teistä on syyllinen näihin lasten raiskauksiin, sillä te olette TIETÄNEET niistä, mutta ette tehneet mitään.

En ole uskovainen, mutta joka ikinen teistä palaa helvetin tulessa ikuisesti. Sitä ennen saatte kokea helvetin maan päällä, kun jokainen itseään kunnioittava ihminen osoittaa avoimesti halveksuntansa teitä kohtaan.

Saatanan kusipäälestat.

Ne nauraa sun laisilles, ihan turha niitä on mitenkään koettaa alistaa.

Omaa elämääsi helpottaisi varmaan aikalailla jos yrittäisit päästä vihasta ja katkeruudesta eroon? Ehkä sun kannattaisi käydä ihan ammattiauttajalla?

Vierailija
36/78 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pari tapausta joihin on puututtu yhteisön sisältä/perheen lähipiiristä jo ennen kuin tämä julkisuusmylläkkä on alkanut. Ovat kärsineet tuomionsa.

Koko totuus ei ole aina se mikä julkisuudessa tiedoksi annetaan.

No, sehän tietysti parantaa asiaa. Harmi vain, että näitä peiteltyjä tapauksia oli noin 100. Ja jotenkin häiritsevää, että tiedät yhteisössäsi paristakin lastenraiskauksesta. Kai se on ihan normaalia sitten teidän lahkossanne. Itse en omassa normiateistielämässäni tiedä yhtään lastenraiskaajaa.

Vierailija
37/78 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nauraa sun laisilles, ihan turha niitä on mitenkään koettaa alistaa.

Omaa elämääsi helpottaisi varmaan aikalailla jos yrittäisit päästä vihasta ja katkeruudesta eroon? Ehkä sun kannattaisi käydä ihan ammattiauttajalla?

Eihän näitä raiskattuja lapsiparkojakaan otettu todesta. Minä en tarvitse ammattiauttajaa, vaan nämä raiskatut lapset. Vieläkään ei ole kukaan tästä pedolahkosta kertonut, miten näiden raiskattujen lasten terapia hoidetaan. LUOJAN KIITOS, Suomessa toimii huostaanotto.

Vierailija
38/78 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on asiatonta raiskata lapsia, mutta hei! Jokainen tietysti tyylillään. Meillä päin sanotaan asiat niin kuin ne ovat, teillä päin raiskataan lapsia.

En tiedä mitä sairasta nautintoa saat tästä keskustelusta kun päähäsi ei uppoo nyt mikään. Edelleen, on todella loukaavaa yleistää että "meilläpäin" raiskataan lapsia. Muista ettet voi turvautua siihen että voit miten tahansa kirjoittaa netissä. Olet täälläkin vastuussa sanoistasi.

Vierailija
39/78 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat joutuneet koko pienen ikänsä isänsä,setänsä ja veljensä raiskaamaksi.

Ovat muuten muslimeja. Nuo raiskaajat siis. Mutta sehän ei ole uusi asia islaminuskossa, ja lestadiolaisuudessa on hyvin paljon samaa islaminuskon kanssa, mutta pienemmissä mittakaavoissa.

Vierailija
40/78 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä sairasta nautintoa saat tästä keskustelusta kun päähäsi ei uppoo nyt mikään. Edelleen, on todella loukaavaa yleistää että "meilläpäin" raiskataan lapsia. Muista ettet voi turvautua siihen että voit miten tahansa kirjoittaa netissä. Olet täälläkin vastuussa sanoistasi.

Yrityksen tai yhteisön kunniaa ei voi loukata. Voin aivan vapaasti sananvapauden nimissä kirjoittaa, että Nokia on paska firma, Hesellä on paska ruoka ja lestat ovat pedofiililahko.

Kukaan ei tule koputtelemaan ovelle, sori vaan.