Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on kuulemma viikko aikaa lähteä

Vierailija
07.04.2011 |

tavaroideni kanssa tai muuten... :(

Niin... Oli riitaa mieheni kanssa ja se kieltämättä meni yli. On ollut vaikeaa pidemmän aikaa ja itsekin olen sitä mieltä ettei tässä muuta vaihtoehtoa ole kuin eroaminen , sen jälkeen kun mies alkoi minua hakkaamaan.

Tässä on nyt sitten viikko aikaa pakata tavarat ja lähteä.

Hieman hankalaa vaan kun ei ole autoa, tai on mutta mieheni on niin kusipää että ei voi antaa minulle meidän yhteistä autoa edes sen vartaa jotta saisin kuskattua tavarani pois.

Niin no... en minä ole ainoa jonka heittää pihalle vaan kuopuksen kanssa joudamme pois :(

Juu "mielellään" lähdemme, mutta tilanne on hieman hankala kun ei ole tällä hetkellä juuri ketään joka voisi auttaa. LAsten kanssa on vielä hankalempaa lähteä mihinkään kamppeiden kanssa, kun ei sitä autoa ole. Ei ole rahaa palkatakaan ketään ja kaiken kukkuraksi lapset kipeinä, enkä minäkään missään parhaimmassa kunnossa ole.

Pelottaa mitä se mies keksii sitten jos en pysty muuttamaan kyseisessä ajassa...

Enkä mä ymmärrä miksi sen täytyy olla niin kusipää minua ja lapsia kohtaan.

Miestä ei kuulemma kiinnosta vaikka asuisimme veneen alla. Aika pahalta tuntuu kun sanoo samaa toisesta lapsestaan, ikään kuin se olisi myös lapsemme vika että meillä menee huonosti.

Minä tyhmä vielä rakastan häntä kaikesta huolimatta... Mutta kyllä mä sydänsuruineni pärjään. En vaan tiedä mitä teen tuon muuton kanssa.

Sossuunko tässä pitää sitten soittaa vai myös poliisille???

Voiko mies olla tosiaan niin julma että tekee jotain ikävää jos epäonnistun tuon lähtemisen suhteen???

Oli pakko avautua. JOs joku jaksoi lukea, niin anteeksi sekava teksti.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on Sairas.

Miehesi kaltaisia jäpiköitä on maailman sivut täynnä. Miehiä jotka kohtekevat perhettään väkivaltaisesti, kontrolloivat, hajottavat ja ahdistavat perheensä hulluuden partaalle. Sitten kun vaimo ja muu perhe on aivan maan raossa jo, se heitetää pihalle ja sitten alkaa uusi vaihe; ahdistelu.

Koeta ymmärtää että kukaan NORMAALILLA järjellä varustettu mies ei kohtele perhettään noin kaltoin. Mitään sinä ja lapset ette ole voineet tehdä ansaitaksenne tuollaisen kohtelun.

Soita HETI poliisille ja pyydä heiltä neuvoa asiaan.

Huomenna aamulla (mieluiten jo NYT!) pakkaat tärkeimmät tavarat mitä tarvitset ja muutat pois ja LÄHDET ennen kuin se mies tulee takaisin kotiinsa.

Tsemppiä ja enkelten suojelusta!!!!!

Vierailija
22/22 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies lähestyy. Sanot että on hakannut jo ja uhannut heittää sinut ja lapset ulos kodistanne.

Sinulle on annettu hyviä neuvoja ja jos vielä uikutat av:lla, olet takuulla provo. Seuraavaksi otat yhteyttä turvakotiin ja poliisiin, et av:lle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi