En aio enää koskaan palata onlinelle
Perkele, Estonia-sitaatista tuli bannia ja palstahäirikkö sen kuin jatkaa. Epäreilua. Nyt riitti.
Kommentit (10)
siellä Onlinella, että olen bannissa.
Siellä on kohta Winkku ja Martta pitämässä keskinäisen kannustuksen kerhoa ja hymiöimässä. Hymiö hymiö hymiöhymiöhymiö... olen syönyt tänään viinirypäleen ja partaäijän ja laihtunut 145 grammaa kun seison vasemmalla jalalla vaa'alla ja koira nosti tänään vasenta koipeaan (nuorempi).
En todellakaan aio. Kävin vaan muutaman kerran päivässä ilmoittamassa sen siellä Onlinella, että olen bannissa.
Winkkuko on tullut tänne v-uilemaan kun yleisö kaikkosi onlinelta.
oletko nikillinen vai nikitön?
kyselee eevee, entinen onlinevakkari
Ja viittaus palstan senhetkisen tilanteeseen, kun kestohäröilijä oli taas ilmestynyt paikalle.
mies oli kahvitellut jonkun böönan kanssa ja nyt ollaan sovittelemassa ja värväämässä lastensuojelua ja härö kiusaa miestään rupeamalla pakkaamaan tavaroita hitaasti tämän nenän alla ihan vaan kiusatakseen. Välillä käydään vaa'alla katsomassa montako grammaa on viime itkaisusta laihduttu.
AV ei onneksi ole tuollainen. Se on parantunut koko ajan samaan aikaan kun onlinen alamäki on juuttunut pysyväksi. Sääli, siellä oli aikaisemmin hauskaa...
siellä Onlinella, että olen bannissa.