Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurja laittaa UFFille taas hyväkuntoisia ulkovaatteita.

Vierailija
07.04.2011 |

Mukana mm. tytön Reimateciä, pojan Lassieta yms.

Minusta ei oo kirpparille tai vielä vähemmän Huutonettiin (joo, älä valita...)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne käyttäjän löytää vaikka UFF:in kautta!

Vierailija
2/23 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ties mihin ne Uffin kautta päätyy.

t: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröidyt tänne sivuille ja laitat myynti ilmoituksen kuvan kera tuonne kirppispalstalle. Helppoa ja nopeaa.

Vierailija
4/23 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekisteröidyt tänne sivuille ja laitat myynti ilmoituksen kuvan kera tuonne kirppispalstalle. Helppoa ja nopeaa.

Vierailija
5/23 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... minulla olisi vinkata täältä hyvä kohde, jonka kautta vaatteet menevät varmasti perille apua tarvitseville lapsiperheille Venäjälle.

Vierailija
6/23 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyiskö tytölle keväthaalaria kokoa 92cm tai syksyhaalaria 98cm? ;)

Mulle voit lahjottaa tai voin ostaa edullisella hinnalla :)

t. äippä Keski-Suomesta

Vierailija
7/23 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut vastaajat ei oo seuranneet mitä Uffista on kerrottu.

Mä vien nykyisin pelkästään Fidalle tai semmoisiin keräyksiin, jotka vaikuttavat todella luotettavilta. Kai teidänkin nurkilla on Fida, pelastusarmeija tai vaikka vapautuvien vankien hyväksi keräyksiä?

Vierailija
8/23 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyiskö tytölle keväthaalaria kokoa 92cm tai syksyhaalaria 98cm? ;)

Mulle voit lahjottaa tai voin ostaa edullisella hinnalla :)

t. äippä Keski-Suomesta

Vierailija
9/23 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... minulla olisi vinkata täältä hyvä kohde, jonka kautta vaatteet menevät varmasti perille apua tarvitseville lapsiperheille Venäjälle.

Vierailija
10/23 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy vaikka neuvolasta, missä tarvittais apua. Kysy seurakunnastasi (kuulut kirkkoon tahi et).

Anna vaikka pelastusarmeijalle mielummin.

Ymmärrän sinua. Olen antanut kaikki 3-vuotiaan lapseni vaatteet ilmaiseksi pois. Mukana kallista ja jopa käyttämätöntä kamaa. ANtaa hyvä kiertää. En jaksanut enkä jaksa minäkään huutista tms.

Vierailija
13/23 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki UFF ei ole ihan puhtoinen yhdistys, mutta esim. minä ostan sieltä paljon, koska tärkeintä on, että tavara kiertää - ei tarvitse valmistaa niin paljon uutta tavaraa!

Vierailija
14/23 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse taas koitan metsästää 4 lapsilleni ulkovaatteita, eko senttereiltä ja muualta, meillä niin tiukka talvi että olen ollut onnellinen kun olen jotain vaatetta saanut ja kiitollinen niistä. en olisi uskonut että kaksi työssäkäyvää ihmistä on joskus tässä tilanteessa jossa kumpikin työttömiä ja asunto laina juoksee ja pakolliset menot. tiukkaa tekee mut ei voi mitään

Vierailija
15/23 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- sosiaalitoimeen

- seurakunnalle

- lastenkotiin

- pelastusarmeijalle

- spr:lle

Vierailija
16/23 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse taas koitan metsästää 4 lapsilleni ulkovaatteita, eko senttereiltä ja muualta, meillä niin tiukka talvi että olen ollut onnellinen kun olen jotain vaatetta saanut ja kiitollinen niistä. en olisi uskonut että kaksi työssäkäyvää ihmistä on joskus tässä tilanteessa jossa kumpikin työttömiä ja asunto laina juoksee ja pakolliset menot. tiukkaa tekee mut ei voi mitään

Vierailija
17/23 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä esim. Pelastusarmeija tulee tarvittaessa hakemaan kotoasi kuorman

- sosiaalitoimeen

- seurakunnalle

- lastenkotiin

- pelastusarmeijalle

- spr:lle

Vierailija
18/23 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna lahjoittaisin vaatteet Fiidalle tai pelastusarmeijalle. Itse olen kolmen lapsen opiskelija-äitinä löytänyt paljon edullisia löytöjä näiltä kirppareilta: tavallisella kirpparilla hinnat liian suolaisia meille. On vain sattumaa, kun löytyy jotain kukkarolle sopivaa (välillä jopa tuotteet hinnoiteltu niin, että kaupasta saa tarjouksesta halvemmalla saman tuotteen UUTENA). Siis tavallisella kirpputorilla.

Itse etsin välikausiasua 120cm pojalle. Hyväkuntoista (tän kokoisten vaatteet on usein aivan puhkikuluneita). Hintaa saisi olla max 10e. Vielä en oo löytäny...

Vierailija
19/23 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoittamaan Hope Yhdessä ja Yhteisesti rylle. Toimivat jo monella paikkakunnalla Suomessa. Tarvittaessa saattavat noutaa kotoa jos sinulla ei ole kuljetusmahdollisuuksia. Tavarat menee 100 % niitä kipeimmin tarvitseville ja lapsille Suomessa.

www.hopeyhdistys.fi

Vierailija
20/23 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna lahjoittaisin vaatteet Fiidalle tai pelastusarmeijalle. Itse olen kolmen lapsen opiskelija-äitinä löytänyt paljon edullisia löytöjä näiltä kirppareilta: tavallisella kirpparilla hinnat liian suolaisia meille. On vain sattumaa, kun löytyy jotain kukkarolle sopivaa (välillä jopa tuotteet hinnoiteltu niin, että kaupasta saa tarjouksesta halvemmalla saman tuotteen UUTENA). Siis tavallisella kirpputorilla.

Itse etsin välikausiasua 120cm pojalle. Hyväkuntoista (tän kokoisten vaatteet on usein aivan puhkikuluneita). Hintaa saisi olla max 10e. Vielä en oo löytäny...

Tehostevärinä valkoinen, limenvihreää sisällä hupussa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan