Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksoitko käteisautomaatilla vahingossa Planille?

Vierailija
07.04.2011 |

Voit ottaa yhteyttä Automatiaan ja Automatia on velvollinen palauttamaan tuon lahjoituksen tilillesi ja korjaamaan sotkun.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Planilla on sellainen periaate että kyläyhteisön jäsenet itse päättävä tärkeysjärjestyksen toivomilleen kehityskohteille. Jos he ovat itse toivoneet porakaivoja ja koulua/luokkahuoneita niin eiköhän he niitä myös vastedes käytä. Eikä se kehitysapu siellä todellakaan ohi ole vaan jatkuu koko ajan.

Enkä nyt valitettavasti jaksa vaivautua tässä koko iltaa väittelemään jonkun itaran urpon kanssa. Sorry.

Siellä "asiantuntija" taas arpoo totuuksia näppikseltään. Minulla on siis se kummilapsi Planin kautta ja saan erittäin tarkkoja raportteja siitä miten ja mihin meidän lahjoittajien rahoja käytetään kummilapseni kyläyhteisössä (esim kaivojen ja koulun rakentamiseen). Joskus oli vertailu eri avustusjärjestöjen rahojen käytöstä ja Plan oli siinä vertailussa paras. Rahasta suurin osa meni avustustyöhön. Toki osa menee itse järjestön pyörittämiseen mutta kyllähän sen tyhmempikin tajuaa.

Kehitysmaiden tyttöjen auttaminen ei kuulosta kovin pahalta.

Eihän se raha mihinkään apuun mene vaan Planilaisten Afrikan matkoihin.

Millä luulit niiden pysyvän vesissään ennen Plania? Pidätkö mustia niin tyhminä ettei ne osaa tehdä edes kaivoa? Löytyy tutkimuksia että nämä kaivot ja muut hankkeet on käyttämättöminä heti kun ylläpito lopetettu.

Afrikkalaiset kuppaavat juuri sen kaiken mitä on mahdollista saada ja jatkavat sitten omien totuttujen tapojensa mukaan.

Onko edes moraalisesti oikein mennä sinne tuputtaan valkoisen miehen käytäntöjä, kouluja ja kaivoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla