Tätini viimeiset sanat minulle..
Hänen rakas kissansa oli ollut sairaana, ja soitteli minulle asiasta. Siinä sitten puheli johonkin kasvaimeen kuolleesta kissastaan: "minä aina sanoin, että kun Misse täyttää 10 vuotta, niin pidetään isot juhlat. Vaan eipä tullut niitä juhlia. Vaan kun minä täytän 50, niin sitten pidetäänkin kunnon kemut"
Ikää tädillä oli 46.
Seuraavana aamuna kuulin hänen saaneen yllättäen sairauskohtauksen, ja vaipuneen koomaan.
Ei tullut niitä juhlia..
Kommentit (4)
aina puhui, että haluaa tosi tosi isot hautajaiset, missä on pitopalvelut ja satoja vieraita. Kun rupes läheneen 100 vuotta alkoi puhua, että haluaa tosi tosi isot 100-vuotissynttärit, missä on pitopalvelut ja satoja vieraita. No, kuoli 2 päivää ennenkun täytti 100. Suurin osa sukulaisista, kaikki kaverit, mies, ja osa lapsistakin kuollut, eikä hautajaisiin saatu kutsuttua kun alle 10 ihmistä (ei nyt haluttu sentään ihan tuntemattomia kutsua kadulta) ja lopulta paikalle tuli vain 4 ihmistä.
Hui kauheeta. Oikein pelottaa mitä sitä enää uskaltaa sanoa.
Voimia sinulle!
Tuli vain mieleen noista yliluonnollisista tällainen varsin kylmäävä kokemus.
Tämä saikin mut pitkäksi aikaa ajattelemaan, ettei koskaan kannata lykätä asioita, "sitten kun sitä ja tätä"
Olisiko kellään muulla , kenties hauskoja ns. Viimeisiä sanoja, ja sellaisia joilla nyt ei yhtä vakavia seurauksia ollut?
Kuinka ikävää!