Mikä sairaus on tällaisella ihmisellä?
Nimi: Johanna Tukiainen
06.04.11 3:37 am
JOHANNA JA JULIA TUKIAINEN DOLLS SISTERS KEIKKOJA MYYTY YMPÄRI SUOMEA!
Terveisiä paratiisista, tässä keikat alla jotka on tähän asti myyty:
- 12.4 Hotelli Ukko, Tahko
-15.4 Pore Night, Imatra
-22.4 Tower, Turku
-23.4 Uittamo, Turku
-24.4 SK Ravintola Tampere
-30.4 Kannunkulma, Espoo
-7.5. SK Ravintola Lahti
-13.5 SK Ravintola Valkeakoski
-27.5 Ravintola Marion, Utajärvi
-28.5 Ravintola Casa, Kiiminki
-3.6 Pormestari, Tikkurila
-11.6 Onnela, Vantaa
Ja kuka sanoi, että minulla ei olisi keikkaa enää........
Osan keikoista teen yksin, mutta suuimman osan siskoni Julia Tukiaisen kanssa.
Meille on tulossa myös oma biisi, jota alamme esittämään. Julia on vieraana Maria! Showssa huomenna ke, muistakaahan kaikki katsoa! Minä olen tällä hetkellä erittäin kalliilla paratiisisaarella, matkaani voi seurata Seiskan nettisivuilta www.seiska.fi sekä tämän vk to ilmestyvästä Seiskasta!
Joukossa oli yksi Bridget Jones tyylinen hupivideo, mutta pääasiassa teemme glamouria ja tyyliä (niin ainakin toivoisin, riippuu tietty kuvaajista..... )
Olen itse loistokuvaaja, monesti parempi kuin ammattilaiset, esim. Malediiveilla otettu Dolls Sisters kalenterikuvat (jotka löytyvät täältä kuvagalleriasta) ovat mielestäni loistavia, ja otimme ne kaksistaan Julian kanssa järjestelmäkameralla ilman ketään kuvaajia.
Tämä ei ole kuitenkaan viittaus siihen, etteikö Seiskalla olisi hyviä kuvaajia, toinen juttu on tietysti se, julkaisevatko he ne hyvät kuvat.
Ihmettelen kun aina saan kuulla samaa kun olen keikalla tai ihmiset ylipäätään näkevät minut luonnossa, että olenpa minä lyhyt ja pienikokoinen. Ihmiset ovat saaneet käsityksen nähtävästi musta, että olisin joku kauhean iso ja lihava mammutti, tai sitten osa ihmisistä haluaa vain tahalleen nähdä minut niin.
Kuten isäni joka on erittäin älykäs psykologiassa ja psykiatriassa on aina sanonut, ihmiset kuulevat sitä mitä haluavat ja näkevät sitä mitä haluavat.
Johanna Tukiainen
Kommentit (2)
Tukiaisen blogeja vähän väliä Vauva-palstalle? Ilmankin pärjättäisiin oikein hyvin.
ja ole sinä lukematta, tämä on aihe VAPAA
Tukiaisen blogeja vähän väliä Vauva-palstalle? Ilmankin pärjättäisiin oikein hyvin.