Olipas ylläri, soittivat DNA:lta ja palkitsivat VANHAN asiakkaan!
Tulee ilmaista puheaikaa ja ilmainen puhelin. Loistavaa!
Kommentit (23)
hyväksyin saman ja kappas, mun liittymä on sen jälkeen 2v sidottuna kyseiseen lafkaan. Soita vaikka dnalle ja kysy.
jo siinä puhelun aikana. Ei ole mikään ongelmaa, koska ollaan jo varmaan 10 vuotta dna:n asiakkaita oltukin :)
ap
puhelimet vanhoille asiaille ovat vain keino sitoa asiaakkaat kiinni siihen operaattoriin. Siinä vaiheessa kun huomataan ettei hinnat ole enää kilpailuvaltti tarjotaan noita "kiitoksia". Tajutaan että joku saattaisi vaikka vaihtaa pois parempaan palveluun ja halvempiin hintoihin.
Dna:lla nyt on suht halvat hinnat muutenkin mutta esim soneran asiakas joka hyväksyy euron puhelimen ja suostuu jäämään firmaan kaheksi vuodeksi häviää todellisuudessa useita satoja euroja.
Kun soneran lasku on 50e/kk, vastaava lasku kilpailijalla olisi n. 25e/kk. Soneran asiakas maksaa siis siitä euron puhelimesta todellisuudessa 600euroa, kalliimpina puhelinlaskuina...
että miettikääpä nyt kaksi kertaa niitä tarjouksia...
terv. alalla työskentelevä.
on meille ollut tosi halpa jo vuosia niin en usko että mitään dramaattista tässä 2 vuodessa ehtii tapahtumaankaan.
Esim. mulla on vielä yli vuoden rajaton netti kännykän kautta 2,90 eur/kk ja saatiin tosiaan 50 tuntia kuukaudessa ilmaista puheaikaa dna-dna puheluihin, joka kattaa oikeastaan täysin mun puhelut. Ei huono diili mielestäni kuitenkaan
ap
Oon ollut iät ja ajat asiakas ja haluan olla jatkossakin. Meidän äidille tuli se uus ihana pinkki puhelin ja se on ihan hyvä! Ilmaiseksi.
Mielestäni se oli tosi hyvä juttu, eikä vaatinu sitoutumista mihinkään.
vaalia vanhojakin asiakassuhteita!
ja siinä samalla meni koko perheen puhelin numeron sanoma magazinen rekisteriin eli kohta sataa me naiset loistavia kampanjoita myös. :D
Luoja että te olette vedätettävissä...
vuotta.
Suoramarkkinointikielto tepsisi myös tuohon lehtimainontaan, vinkkinä tuolle edelliselle naureskelijalle :D
3v, joten mun on kai turha ootella lahjuspuhelua:(
ku noin kovasti Soneraa haukut. Väittäisin kuitenkin että Soneran nykytarjooma on hyvinkin kilpailukykyinen ellei jopa edullisempi (riippuen puhelimesta/valitusta pakeista) muihin operaattoreihin nähden.
Esim ap mainitsi ilmaiset puhelut välillä dna-dna kahden vuoden sopimuksella, Sonera tarjoaa Sonera-Sonera/TF puhelut ilmaiseksi ilman määräaikaisuuksia..
Suosittelisin ainakin tarkistamaan mitä muilla on tarjolla ennen sen vanhan sopparin jatkamista dnalla, voit vaikka yllättyä.. ;)
että ei pahemmin kannata alkaa kilpailuttamaan. Ollaan ihan tyytyväisiä oltu dna:han, enkä usko että näillä puheluminuuteilla mitään säästöä aikaiseksi saisikaan vaihdolla. Mutta toki jokaisen kannattaa kohdallaan miettiä ja vertailla :)
ap
se on siis kytkykauppa puhelin. sitoudut samalla heihin pitkäksi aikaa. heille halpa puhelin, mulle tuli sama, puhelin menee huoltoon 2kk jälkeen kun muut eivtä kuule mitä puhun. no itse olen ollut tyytyväinen liittymääni niin ajattelin et miksei..
En olisi liittymää vaihtaessani voinut kuvitella, että erot operaattorien välillä voisivat olla niin dramaattisia... Mikään ei toimi ja "asiakaspalvelu" on ala-arvoista.
Eikä edes dna-dna -puheluiden ilmaisuudesta ole minulle ollut mitään hyötyä, kun ei kukaan lähipiiristäni ole haksahtanut dna:han.
Kanta-asiakkuusohjelmaa yrittivät minullekin markkinoida, mutta sanoin että hukkaavat aikaansa niin kauan kuin eivät ole edes vaivautuneet selvittämään, miksi puhelut ulkomailta eivät yhdistyneet numerooni. No, eihän se puhelujen soittaminen ja vastaanottaminen niin oleellista kai olekaan - kunhan se puhelin on pinkki.
petyin dnahan,ensaanut edes puhelinta mukaan,enkä myyjään enää yhteyttä,en jaksa soitella enää,,,
että on joku koira haudattuna, mutta vaikuttais kyllä että ei ole mitään koiraa haudattuna :)