Mitä teet vauvan päikkäriaikaan (yksi lapsi)?
Kommentit (7)
söin, luin, olin netissä, siivosin, usein myös nukuin.
minä sisällä siivosin, söin, katoin telkkaria, olin netisää, luin hesaria jne.
(tämä itse asiassa kolmas lapsi, mutta isommat olivat koulussa, joten tilanne käytännössä sama kuin yhden lapsen kanssa)
Lapsi nyt 4 kk ja tätä ennen nukkunut vain pätkiä tai syönyt, ihan jatkuvasti! Nyt vihdoin on koittanut se aika kun se oikeasti nukkuu muutamia tunteja putkeen! Ja mä ihmettelen, mitä ihmettä teen kaikella tällä ajalla :D.. Ihanaa! Eipä tätä aikaa nytkään tietty kovasti ole, mutta kun sitä on edes vähän, ei oikein osaa tehdä mitään.. sitä vaan pyörii kämpässään päämäärättömästi. No, keitin kahvia minäkin, söin.. istun tässä netissä.
Huomasin, että lapsi kyllä jatkaa uniaan jos käyn sen kitistessä laittamassa tutin suuhun/kääntämässä sen kylkeä. Ennen otin vain pois uniltaan kun luulin sen heränneen.
ap
koneella, syön, katson tv:tä, luen, hengailen... kaikkeen ihanaan kolme tuntia aikaa. Kotityöt teen silloin, kun vauva on hereillä.
Tai vaihtoehtoisesti takki päällä kauhoin muutamassa minuutissa ruuan suuhun, ennen kuin paikoillaan olevista vaunuista alkoi kuulua huuto. Tätä oli ensimmäiset 9 kuukautta. Sitten helpotti.