Outoja kasvo-oireita ja niskakipuja
jo kolme viikkoa vasemman puolen kasvojen outoja tuntemuksia: kiristystä, lievää puutuneisuuden tunnetta..
oon käynyt lääkärissä ja aloitin fysioterapian. nyt viikon sairaslomalla, lääkityksenä mobic ja sirdalud.
onko muilla ollut koskaan tällasta?
pelko vakavemmasta tai pahenevista oireista... ettei tää enää parane.. oon vasta 22-vuotias. äsh. tää tuli ihan yhtäkkiä. niska on kyllä oireillut aina välillä ja esim. olkapää.
Kommentit (50)
heräsin ku lemmikki on pipi. no annoin lääkettä ja nyt vaikuttaa paremmalta, mut jäin murehtimaan omaa oloa. äsh. pitäisköhä vaatii jo jotain tutkimuksia... mut ei ne kyl tutki ku papereis lukee 10 vuoden takaa paniikkihäiriö, ne ajattelee et jospa se on paniikkihäiriö joka on alkanu oireilee.. vaikka totuus en reagoin näihin oireisiin ja sit saattaaki kehittyyy paniikkihäiriö, mut oire on todellinen.
Mä oon käynyt ja oli hyvä ainakin Helsingissä sellainen kiinalainen joka on sekä länsimaisen että kiinalaisen lääketieteen tohtori
tsemppiä!
minullakin alussa. Älä nyt anna periksi, itsekin panikoin, kun kuljin lääkäristä toiseen, eikä mitään selvinnyt.
Vaikka pääsisit julkiselle hammaslääkärille, kiskon joudut kuitenkin maksamaan itse. Jos suinkin pystyt, mene yksityiselle. Itselläni maksoi kiskon kaikkineen päivineen (lääkärinpalkkiot ja sovitus ja kisko, kontrollikäynti) 270 euroa, tuosta on kelakorvaus siis jo saatu. Tsemppiä, älä murehdi nyt liikaa, tulet vaikka tähän ketjuusi kirjoittamaan, jos tuntuu, että ahdistaa.
t. 18 ja 28
minullakin alussa. Älä nyt anna periksi, itsekin panikoin, kun kuljin lääkäristä toiseen, eikä mitään selvinnyt.
Vaikka pääsisit julkiselle hammaslääkärille, kiskon joudut kuitenkin maksamaan itse. Jos suinkin pystyt, mene yksityiselle. Itselläni maksoi kiskon kaikkineen päivineen (lääkärinpalkkiot ja sovitus ja kisko, kontrollikäynti) 270 euroa, tuosta on kelakorvaus siis jo saatu. Tsemppiä, älä murehdi nyt liikaa, tulet vaikka tähän ketjuusi kirjoittamaan, jos tuntuu, että ahdistaa.
t. 18 ja 28
t. 18 ja 28
joo mä oon nyt kaks yötä kiskoa käyttänyt, aamulla tuntuu kyllä hampaissa hassulta ja suussa yleisestikki, mut ehköä seo on alkukankeutta.
Kävin tänään omt-fysioterapiassa. kaikki on kunnossa selässä, paitsi tietty lihasjumitukset selässä, niskassa ja puremalihaksissa... mut ei mtn vakavempaa onneks. joku nikama kaularangassa oli jäykkä ku se on lihasjumituksen ympäröimä ja siellä luultavasti se hermokin vähän pinteessä se sano. mut kyl se tästä toivotaan!!!
mut sulla on nää oireet kadonnu? kauanko siihen meni?
oikeestikko?? voi hitsi, paraniskohan purentakiskolla.. mulla on vanha kisko, ei kyllä pysy enää niin hyvin, mutta aamulla nukuin pari tuntia se suussa.. ehkä se alkaa toimimaan.
lisää muille kokemuksia?!
Mutta mulla se kyllä johtuu ihan lihaskireydestä, ei mistään purentaongelmista.
no kyllä mä kivut kestänki. oon aina kestänyt. mut puutumista en kestä. se on niin pelottavaaa!!! :( saa itkemään ja pelkäämään. ihan huolesta sekaisin. äsh. :(
miten kauan tätä kestäää....... :/ varmaan niin kauan et opin rentoutuu ja samalla sit noi lihakset rentoutuuu... äääää :(