Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Anni Sinnemäki käyttää seksiä mainonnassa?

Vierailija
06.04.2011 |

Jotenkin syö vähän uskottavuutta, kun pitää yrittää seksillä kerätä ääniä. No jos tuntuu, ettei pelkät kyvyt riitä niin mikäs siinä sitten...

http://img685.imageshack.us/img685/6915/sinnemaki.jpg

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kateellisia seksikkäälle naiselle. Simple as that.

Vierailija
2/41 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parantamaan, kymmeniä tuhansia nuoria vailla työtä, vanhat raatakoon, pidennetään työuria, ja uudet työpaikat menevät ulkomaille, se on kannattavanpaa, mitä nuo ministerit oikeesti tekevät, eivät ainakaan töitään tee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_kuvia_2011/03/1096199.jpg

Ja tissit on asetettu juuri kultaisen leikkauksen kohdalle, eli siihen kohtaan johon halutaaan mainonnassa huomio kiinnittää.

Vierailija
4/41 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvin esiintyä kamppanjakuvissa juuri sellaisena kuin on ja olla silti uskottava. Asento on hänelle tyypillinen ja minulle välittyy tuosta kuvasta ainakin luonnollisuus ja aitous. Jos äänestäisin vihreitä, niin äänestäisin Annia :)

Vierailija
5/41 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ku huomasit, ei ole mennyt opinnot hukkaan. Anni saa olla vaikka bikiineissä, ei haittaa ollenkaan. Hän on silti uskottava ihminen ja edustaa järkeviä arvoja ja mielipiteitä.

Vierailija
6/41 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen kerran, kun näin mainoksen, piti katsoa pari kertaa, että näinkö oikein. On se aika seksikäs asento. Toisaalta jotenkin ihan kaunis kuva, ja voin kuvitella, että Anni Sinnemäki on ihminen, joka mielummin valitsee kauniin kuvan kuin asiallisen jakkupukuposeerauksen. En usko, että tämä kuva karkoittaa Sinnemäen äänestäjiä.

Vierailija
7/41 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/41 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaunis tausta kropan ja lehtien&oksien varjosta.

Vierailija
9/41 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Annissa seksiä on jo pelkässä hymyssä myöntäkää pois.

Vierailija
10/41 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole normaali? en huomaa kuvassa seksiä voisko joku kertoa

Vierailija
11/41 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat aika kaukana toisistaan

Vierailija
12/41 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaaaaaaaaaahhhhhhhh.. Huhhuh! Nyt voin hyvillä mielin lähteä äänestämään meidän Sinnemäkeä.

tällä äänestäjällä olla varsipillua

Vierailija
13/41 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Annissa seksiä on jo pelkässä hymyssä myöntäkää pois.

Politiikan ehdottomasti seksikkäin nainen. Miksi sitä ei saisi hyödyntää?

Itse katsoin että ohhoh kun tuon näin ekaa kertaa, ja ihan hyvällä. Sanoin miehellekin kotona, että joko olet nähnyt Sinnemäen posotissikuvan ;D

Mutta kun taitoja riittää, niin en ymmärrä miksi ei saisi tehdä noin. Kuva on kaunis, Anni on kaunis, ei yhtään tyrkky tai mauton mainos.

Kateelliset siellä huutelevat vain..

Vierailija
14/41 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuu kummallisesti. Mutta Kivinimemi on erittäin hyvännäköinen nainen, kuuma pakkaus, parhaimman näköinen poliitikko mitä Suomessa tällä hetkellä on.

Mies

Vierailija
15/41 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai saako tosta jostain nappulasta vaatteet pois?

Vierailija
16/41 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai saako tosta jostain nappulasta vaatteet pois?

Itse ammattini puolesta mainonnan visuaalisuuteen perehtyneenä huomaan kyllä milloin mainoksella on haettu seksiä. Lantio työnnettynä eteenpän, rinnat korostetusti pystyssä tiukka paita päällä. Ehkä olen ammattini puolesta sitten liian herkkä huomaamaan tuollaisia, mutta ajattelin tuon olevan niin selvä juttu että maallikkokin sen huomaan.

Vierailija
17/41 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee mieleen maksettu nainen seinään nojaamassa, pokaa odottamassa...

Vierailija
18/41 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ammattini puolesta mainonnan visuaalisuuteen perehtyneenä huomaan kyllä milloin mainoksella on haettu seksiä. Lantio työnnettynä eteenpän, rinnat korostetusti pystyssä tiukka paita päällä. Ehkä olen ammattini puolesta sitten liian herkkä huomaamaan tuollaisia, mutta ajattelin tuon olevan niin selvä juttu että maallikkokin sen huomaan.

Vierailija
19/41 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kyllä poliittisesti uskottavalta näytä

Vierailija
20/41 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

'avoin' yhdistettynä asentoon saa kyllä tietyt ajatuksen heräämään. Ainakin minulla, mutta tiedä sitten, onko vaan mun tajunta korruptoinut.