Tänään taas miesasiakas katseli "sillä silmällä", ohikulkiessaan käänsi vielä päänsä ja möllötti.
Menin ihan puihin :(
Olen teille joskus aikaisemminkin valitellut noista mieasiakkaista jotka kyttäävät ihaillen... Tuollainen riisuva katse ei nyt ihan sovi kauppaan kuitenkaan eikä varsinkaan henkilökuntaa kohden, jooko?
Kommentit (8)
jospa olit ainoa hyvä asia joka sen miehen kohdalle osui sinä päivänä. Äläpäs niuhota.
Pitääkö mun pukeutua burkaan jos en halua saada ihailevia katseita osakseni? Samperi kun ei saa rauhassa töitänsä tehdä!
kanssa. Tosin musta se on vaan kivaa, pikku flirtti takas niin johan menee vastapuoli hämilleen
kaupan kssalla asioidessani että miesasiakkaat kyttäävät hyvännäköisiä kassoja, yhelläkin vaimo käveli edellä ja mies vaan vilkuili sitä nuorta ja kaunista myyjää, siis ihan selkeästi. Muakin se katsoi, vaikka olen jo yli 30-v. enkä tainnut olla iha edustava sillä hetkellä.
Olen myös myyjä, mutta en ole huomannut niin julkeita miesasiakkaita meillä, ehkä ne pahimmat ovat ruokakauppojen kassoilla tms..?!
ja tuhannet perheenisät muistavat, etteivät ole saaneet aikoihin.
Piristää omaakin päivää. Ei saa olla liian tosikkomainen, mitä nyt pieni katse ketään haittaa?
ja tuhannet perheenisät muistavat, etteivät ole saaneet aikoihin.
Oliko pitkät päällä? Ne kyllä vievät miehen kuin miehen huomion...
jospa olit ainoa hyvä asia joka sen miehen kohdalle osui sinä päivänä. Äläpäs niuhota.