Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon tänään meni rahaa Hulluille Päiville?? Vitsi mua vähän hävettää ja harmittaa...

Vierailija
06.04.2011 |

siis rahaa ei ois yhtään, kotihoidontuella oon, niin eikun luottokortti vinkumaan. Ja tarpeellista haettavaa riittää vielä parille pv:lle ainakin. Että saldo kasvaa.

Tänään jo meni 220 eur.

Ruokaan n. 70 eur, mutta se oli aika paljon sellaista turhaakin "ekstraherkkua", kuten juustoja ja munkkeja ja karkkia yms.

Itelle ostin vaatteita 100 eurolla, osa edullisia, mutta pari kalliimpaa juttua jonka hintaisia en yleensä osta (helppo perustella sillä että pakko ostaa valmikksi jotain siistimpää kun palaa syksyllä töihin...)

Lapsille vaatetta 45 eurolla.

Niin sitä rahaa äkkiä menee, vaikkei muka paljoa ostaiskaan...

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu lähelläkään noita Hulluja Päiviä, mutta oon nyt sentään siellä käyny, enkä todellakaan ymmärrä miks ihmiset käy siellä vinguttamassa luottokorttia. Noita Iittalan laseja saa Outleteista välillä paremmassakin tarjouksessa ja jos jaksaa kattoa, niin muitakin tavaroita hyvin usein. Tuohan on tehty just nimenomaan heräteostoksia varten, joita ilmeisen moni teistäkin teki, vaikkain "vaan" 50e:lla tjtn, mutta silti.

Vierailija
42/96 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy sellaisissa ikinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle kahdet farkut yht 80 e,

Lapsille 6 T-paitaa ja 4 pitkähihaista paitaa yht. 70e, Benettonin sateenvarjo 10e, Diorin ripsiväri 28e.

Paitoja tuli ostettua vähän liikaa, mutta tiedän, että niille on varmasti käyttöä. Sateenvarjo oli turha, kun kotona on jo pari, mutta lapsi sai vonguttua sen itselleen, kun oli mukana. Ripsiväri olisi tullut kohta joka tapauksessa ostettua. Miehellä oli vain yhdet farkut ehjänä, joten hän todellakin tarvitsi housuja, ja osti sitten kahdet, kun löysi hyvän mallin ja sopivan koon. Vähän harmittaa, kun rahaa meni niin paljon.

Vierailija
44/96 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene mihinkään tarjouspäiville. Joka kerran, kun mietin jotain hankintaa päivällä, olen ylpeä itsestäni illalla, kun en sortunut sitä ostamaan.

Vierailija
45/96 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miten lasketaan se, että jos on tilillä "vararahaa" tms. jotain mitä tarkoitus käyttää vähitellen tai johonkin matkaan tai kodin hankintaan tms., eikä tuhlailla miten vaan, eikä niitäkään säästöjä enää ole järin paljoa, niin voiko sitä laskea että on rahaa?

Siksi laitoinkin luotolle, että edes oppisin, että se lasku tulee sitten ensi kuussa ja taas sen kuun käyttörahasta pois (että tosiaan oppisin että ei voi aina säästöillä elää, koska ne pian muuten alkaa loppumaan).

Luotollahan ei siis mene korkoa kun maksaa laskun heti pois seur. kuussa. (Korolla en ikinä sentään osta mitään, vain asuntolainasta maksetaan korkoa.)

ap

Vierailija
46/96 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai kyllä pitkään etsiä Lady Gagan levyä.

Vierailija
47/96 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikein tiedä mitä noista palauttaisin, kun ei mielestäni niin turhia ostoksia kuitenkaan.

Lapsen housut ihan edullisia n. 10 eur/kpl, ja kirppiksiltä ei enää helpolla löydä tuon ikäisen housuja, kun ovat puhki kuluneet.

Ja se mun 2 kalliimpaa vaatetta (ne muut oli niin edullisia että kannatti tod. ostaa) - oisin tarttenut anyway, ja jos ne nyt makso joku 10-20 eur enemmän kun ehkä jossain halpisketjussa, niin so what...

Yleensä en juokse kaikkien tarjousten perässä, oishan noita - en vaan jaksa.

sitten kun ostelen niin repäisen kunnolla, eli säästän aikaa ja vaivaa ostamalla jostain alepäiviltä kerralla paljon kaikkea tarpeellista / kohta tarvittavaa.

Harmi juttu on vaan se, että jotain

tarpeetontakin aina tarttuu matkaan (tosin tällä kertaa vain 6 eurolla lelua ja sitten niitä herkkuja - ja niitä ei voi palauttaa enää).

ap

Vierailija
48/96 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajunnut näitä hullujen päivien hullutusta. Tyhmät ihmiset menee kun saa "halvalla" STOCKMANNILTA :D Samaa tavaraa myydään muualla halvemmalla ilman tarjouksiakin. Kai se on hienoa ostaa just sieltä Stockmannilta. Toki on _joitain_ erityisen hyviä tarjouksia mutta suurin osa ei.

Vierailija
49/96 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koululaiselle ja ihan tarpeeseen.

Vierailija
50/96 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku laittoi että ovat kalliit... no on ne vähän kalliit kyllä, mutta olen yli puoli vuotta etsinyt laadukkaan oloisia selkeitä vaaleita verhoja, ihan tietynlaisia.

Ja kyllä ne paremmat maksaa... Ikean jotkut halvat on tosi retkuloita. (Vaikka muuten ostankin melkein kaiken sieltä mitä voi.)

Jos nuo ois sellaiset mitä olen etsinyt, ajattelin nyt ostaa....

Tietty jos ajattelee mikä on ihan ehdottoman tarpeen, niin "koristehan" nuo verhot on, kun säleikaihtimien ansiosta eivät pakolliset.

ap

Vierailija
51/96 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajunnut näitä hullujen päivien hullutusta. Tyhmät ihmiset menee kun saa "halvalla" STOCKMANNILTA :D Samaa tavaraa myydään muualla halvemmalla ilman tarjouksiakin. Kai se on hienoa ostaa just sieltä Stockmannilta. Toki on _joitain_ erityisen hyviä tarjouksia mutta suurin osa ei.

kiva fiilis.

Ja kuten laitoin, en jaksa olla koko ajan ostamassa jotain, eli ostan sitten enempi kerralla.

Ja aika hyvä olen ostamaan ne paremmat tarjoukset ja välttämään huonot - PAITSI mun heikkous yleensä siellä on sitten lasten jutut, etenkin lelut, ja herkut (ja kodin pienet jutut ja askartelujutut ja kirjat), joita sitten tulee ostettua puolihalvalla vähän tarpeetta.

ap

Vierailija
52/96 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ostan sieltä joka kerta isot satsit vaatteita lapsille. Esim. kesäksi olen aina ostanut läjän t-paitoja, shortseja, housuja, hameita jne. Nyt kun en pääse hulluille päiville, pitää ostaa kaikki vaatteet sieltä täältä ja siinä on iso työ. Jotenkin en vaan muuten osaa ostaa kerralla niin paljoa kuin Hulluilta päiviltä, missä valikoima on loistava.

Vierailija
53/96 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ostan sieltä joka kerta isot satsit vaatteita lapsille. Esim. kesäksi olen aina ostanut läjän t-paitoja, shortseja, housuja, hameita jne. Nyt kun en pääse hulluille päiville, pitää ostaa kaikki vaatteet sieltä täältä ja siinä on iso työ. Jotenkin en vaan muuten osaa ostaa kerralla niin paljoa kuin Hulluilta päiviltä, missä valikoima on loistava.

kyllä sillekin ajalle ja vaivalle pitää jotain laskea, jos pitää kaikki aina erikseen hakea.

YLipäänsä, jos jotain TARVITSEE, sitä ei silloin just millään löydä. Mulle käy aina näin.

Mottoni onkin ostaa jotain kun LÖYTÄÄ jotain sopivaa ja kivaa (ja tietää että sille tulee kyllä käyttöä - esim. takkia en osta vaikak miten hyvä löytyis kun niitä mulla on nyt ihan tarpeeksi ja liikaakin).

ap

Vierailija
54/96 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yleensä vältän koko hässäkkää, ehkä joitain pöytäliinoja, pyyhkeitä tms on tullut aikaisemmin haettua. Nyt menin kerrankin ajan kanssa ja löytyi vaikka mitä! Etenkin meidän pojille (3 kpl) ostelin vaikka mitä: pitkä- ja lyhythihaisia paitoja, housuja, kevättakit, shortseja yms. Ovat sen ikåisiä nyt ettei vaatteita enää jää nuorimmille perinnöksi. Löysin myös ainoalle tyttärelle kaikkea kivaa ja tarpeellista: legginseja, kengät, sukkia, paitoja yms. Lisäksi vielä keittiöön kaikenlaista. Mutta ei harmita, kaikki tavara on tarpeellista ja kivaa!

Vierailija
55/96 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin käyttää 320 euroa, mutta kokoni (36) oli loppu haluamistani vaatteista ja käytin sitten vain 15 euroa alusvaatteisiin.

Vierailija
56/96 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin vain lapsille kesävaatteita, pojalle 3 t-paitaa ja tytölle 2, sekä benettonin kalastajanhatut. tyttö sai vielä yhden mekon ja yhdet leggarit. Itselle en ostanut mitään kun ei löytynyt mitään mieleistä. Herkusta juustoja ja jotain muuta ruokaa, ei esim niitä ylihintaisia munkkeja. Rahaa meni yhteensä noin 100e. Yleensä ostan kosmetiikkaa mutta nyt ei ollut pakottavaa tarvetta joten en jaksanut jonottaa niiden takia.

Vierailija
57/96 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko kävit jatkamassa shoppailua? Mitä tänään jäi käteen?

joo kävin mutta ei mennyt kun ehkä joku n. 120 eur.

Ne verhot ei olleetkaan yhtään sellaiset kuin haen.

Ja ne lasit olikin niitä PIENIÄ, en halua niitä.

Ostin vaan miehelle kengät, itelle hajuvettä ja puuteria, ja herkusta ruokaa/herkkua vajaa 30 eurolla.

Aika laimeet Hullut Päivät aikoihin...

ap

Vierailija
58/96 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle kengät ja vaatetta, itselle kengät, hiustuotteita ja vaatteita, joita en kaikkia ees jaksanut alkaa sovittamaan. Ja niinhän siinä kävi, että epäsopivia oli 50 €:n edestä.

Vierailija
59/96 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selasin kuvaston, eikä siellä ollut mitään mitä olisin halunnut. Toiseksi vihaan sitä tungosta ja jonottamista, menen mieluummin Stokkalle ensi viikolla ja ostan rauhassa. Ihan sam vaikka maksaa muutaman euron enemmän. Iso os hullut päivät -hinnoista on pelkkää silmälumetta ja joukkohysteriaa. Ei voi kun onnitella Stockmannin markkinointiväkeä.

Vierailija
60/96 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ensin sanot että harmittaa ja hävettää ja sitten alat puolustelemaan toimintaasi, todistellen ettet voinut toimia toisin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi