Muita herkkuholisteja?
Kyl se maar on niin, että jokapäivä pitää saada se banaanimunkki tai fazerina iltapäiväkahvin kyytipojaksi tai muuten tulee KIUKKU!!!! Eikä vaan aina yhtä herkkua, kaksikin menee tai kolme... Karppaukset sun muut nähty ja kokeiltu, mutta ei auta ei. Hyväksyäkö itsenstä tällaisena.. painoa pitäis pudottaa, mutta miten...
Kommentit (6)
ei auta MIKÄÄN. olen laihduttanutkin vain niin, että puolet päivän kaloreista on tullut herkuista (ei paljon muuta ookkaan sit syöty kuin karkkia ja kaalikeittoa...). Säälittävää, tiedän. En tiedä mikä auttaisi. Ehkä stressittömämpi elämä ja paremmat unet?
BMI on lievän ylipainon puolella ja laihduttaa pitäisi. Mä pystyn melko hyvin olla arkisin ilman herkkuja, mutta annas olla kun viikonloppu koittaa niin pakko saada irtokarkkeja, mehujäätä, jäätelöä tai keksejä tai sitten kaikkia noita. Eli mun paino ei koskaan laske kun viikolla tulee kyllä syötyä alle kulutuksen mutta viikonlopun mässäysten ansiosta paino pysyy samassa. Eli olen jatkuvalla laihiksella. En vaan osaa syödä niin että otan vain yhden tai kaksi palaa suklaata, tai yhden keksin. Jos syön herkkuja niin mun pitää saada niitä niin paljon että tulee ähky.
Voisin pyhittää elämäni herkkujen syömiselle, mutta pahaksi onneksi minulla elää hirmu sitkeä halu olla ihanan hoikka. Aika paha ristiriita. Tällä hetkellä vyötärötilanne on aika kiva 10 kk:n työn tuloksena. Tavoite on olla kesäkuussa yhtä hoikka kuin olin häissäni. (Kiintoisaa nähdä sitten mikä on tilanne vaikka lokakuussa.)
ja jo aamusta muistin, että kaapin perällä odottelee Maxi-Tupla ja kun tuossa äsken keittelin hykerrellen kahveja niin totesin, että ukko perkele oli napannut sen aamulla töihin.. Ei jumankauta. Minäkö mikään suklaariippuvainen, itkupotkuraivari sentään. Jättää kipeän vaimonsa kotiin ilman suklaata!!!!!! Ja täältä kun ei niin vaan kauppaankaan lähdetä, varsinkaan tässä kunnossa.
ja jo aamusta muistin, että kaapin perällä odottelee Maxi-Tupla ja kun tuossa äsken keittelin hykerrellen kahveja niin totesin, että ukko perkele oli napannut sen aamulla töihin.. Ei jumankauta. Minäkö mikään suklaariippuvainen, itkupotkuraivari sentään. Jättää kipeän vaimonsa kotiin ilman suklaata!!!!!! Ja täältä kun ei niin vaan kauppaankaan lähdetä, varsinkaan tässä kunnossa.
Muutaman kerran mullekin on käynyt niin että tiedän että joku herkku odottaa jääkaapissa tai kaapissa ja olen vaikka suunnitellut syöväni sen illalla ja kun herkkuhetki alkaa lähestyä niin odotan jo innolla että pääsen käsiksi siihen keksipakettiin/suklaapatukkaan/jäätelöön. Sitten menen keittiöön ja keittiön pöydällä on tyhjä herkkupakkaus, ehkä muutama murunen epähuomiossa tippunut pöydälle. Sitten menen olohuoneeseen ja huudan että missä ne mun keksit/suklaat/jäätelö on ja mies katsoo syyllinen ilme naamallaan kuin koira joka on ollut pahanteossa. Silloin vituttaa kyllä ankarasti.
Tai ei ehkä noin paha, mut jotain herkkua täytyy saada jokapäivä :) Vähintään jäätelöä ja kahvia ;)
Paino ei onneksi ole ongelma.