Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko muita naisia, jotka "saa" liian vähän?

Vierailija
06.04.2011 |

olen 36 v. naimisissa oleva nainen ja saan liian vähän seksiä mieheltäni. Ilmeisesti ällötän häntä kun olen lihonut 15 kg. No olen kuitenkin linjakas nainen ja käyn salilla jne. Miehet salilla katselee sillä silmällä, mutta oma mies ei. Joudun kerjäämään seksiä ja teen 99% seksi aloitteista. Onko tämä oikein? Onko tämä normaalia?

Meillä on seksiä keskimäärin 3 kertaa /kk. Mielestäni se on liian vähän.

Onko väärin jos petän miestäni, koska hän ei halua seksiä? Kaipaan läheisyyttä, hellyyttä, seksiä. Erota en vielä haluaisi, toivon että hän muuttuisi ja että elämäntilanne muuttuisi. Mies tekee liikaa töitä. Rakastan miestäni, mutta minua loukkaa tosi paljon, ettei hän huomioi minua:(

Kohtalotovereita?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kysytään tasaisin väliajoin ja mitä olen niitä vastauksia katsellut niin 3 kertaa/kk on aika usein.

Itse sain viimeksi viime kesänä. Ja sitä edellinen kerta oli vuonna 2009.

Vierailija
2/9 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan torjutuksi tuleminen. Häviäminen miehen töille, harrastuksille, netille....Sama pätee myös toisinpäin, tietenkin.

Hyvään parisuhteeseen kuuluu säännöllinen seksi ja toisen huomoiominen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minä haluan munaa joka ilta(joka toinen) olit paikalla tai et ja osallistumisesi tähän toimintaan on vapaaehtoista...mutta suotavaa :)

Vierailija
4/9 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus sanonut että "pitääkö tässä lähteä hakemaan sitä munaa mualta". Vastaukseksi olen saaut lähinnä huorittelua. Luulen ettei ole kovin toimiva hänen tapauksessa vihjailla pettämisen mahdollisuudesta. Homma pitäisi saada toimimaan jotenkin muuten. Parisuhdeterapeuttia olen kanssa miettinyt. Onko kellään kokemusta onko niistä mihinkään? Seksuaaliterapeutilla käynti voisi kanssa piristää/auttaa? Kaikki tollaset terapeutit tietty maksaa ja nyt kun vielä opiskelen en kai voi unelmoidakaan sellasesta.Ensivuoteen pitäisi jaksaa odottaa.

Vierailija
5/9 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisesta tahdista on vielä mahdollista päästä tiheämpäänkin tahtiin, oletan. Olet varmaankin kokeillut osoittaa miehellesi paljon rakkautta ja pyrkinyt sillä lailla lähentämään teitä toisiinne?

Meillä seksiä on ehkä kerran kahdessa vuodessa, noin keskimäärin. Silloinkin sellainen pikainen pano, jossa en oikeastaan edes ehdi lämpenemään. Projekti Seksielämän kunnostus on ollut käynnissä minun puoleltani ainakin viisi vuotta. Seksielämää ei siitä huolimatta ole edelleenkään, mutta hellyyttä ja huomiota olen alkanut saada, sekin tuntuu hyvältä.

Vierailija
6/9 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 32-v nainen, ja kiitos, nyt alkaa riittää. En aio miestäni pettää, vaan todeta, että joko meidän parisuhdetta aletaan viritellä uudelleen keinolla millä hyvänsä ( seksiterapeutti, parisuhdelomat what ever), tai sitten voimme hakea tässä suhteessa seksimme haluamastamme suunnasta. Tai voimme erota.

Erota en missään nimessä lasten takia haluaisi, ja on meillä paljon hyvääkin tässä parisuhteessa. Tai lähinnä voisi sanoa, että perhe-elämä sujuu, parisuhdetta ei ole.

Olisiko sitten ok etsiä se parisuhde, siis miehen ja naisen välinen suhde muualta? Joku jonka kanssa lemmiskellä ja nauttia läheisyydestä, ja kotona sitten keskittyä lapsiin ja perheeseen, jonka isä mieheni on?

En tiedä, mutta tiedän, että nyt käynnistynyt prosessi ei lopu ennen kuin jotain tapahtuu.

Vierailija
7/9 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäällä pihtaa nainen, toisaalla näköjään mies. Eikö voitaisi vaihtaa puolisot siten, että pihtarit saisivat toinen toisensa? Voisivat tyytyväisinä pihdata koko loppuelämänsä...

Vierailija
8/9 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina 5 vuoden välein? Pysyisi nainen mielenkiintoisena ja seksikkäänä, suhde ei väljähtyisi. Ei kukaan jaksa samaa haahkaa kymmeniä vuosia panna.

Yhtäällä pihtaa nainen, toisaalla näköjään mies. Eikö voitaisi vaihtaa puolisot siten, että pihtarit saisivat toinen toisensa? Voisivat tyytyväisinä pihdata koko loppuelämänsä...

Vierailija
9/9 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi:

Maatilan emäntä valitti miehelleen seksin vähyyttä ja käski äijänsä ottamaan mallia talon sonnista, joka jaksaa painaa joka päivä!

Isäntä teki emännälle kysymyksen: Oletkos nähnyt sonnin panevan samaa lehmää monena päivänä peräkkäin?