Ensimmäiset lauseet mitä kuulit tänä aamuna ja kenen suusta?
Minä kuulin lauseet:
I go trip today, today, today..... it's perfect.
Noin sanoi minun 7v joka puhui unissaan.
Ei herätessään muistanut mitä unta on nähnyt.
Enkuksi näkee unet, on kaksikielinen.
Kommentit (23)
Esikoinen huusi huoneestaan n. klo 6.30. Vastasin että ei oo aamu vielä, yritä vielä nukkua vähän. Ei auttanut. :)
sanoi mies vastaukseksi, kun kysyin ilahtuneena "ai sä oot jo valmis" kun näin hänet 6.45 parta ajettuna ja täysissä pukeissa - eli olin tosi tyytyväinen, että mies oli jo iskussa lapsia hoitamaan ja aamupalaa laittamaan, itsellä oli omatkin aamutoimet ihan vaiheessa
vauvan sängystä. Seuraavaksi sitten vanhempi poika sanoi huomenta. Muistaakseni...
10-vuotiaani kyseli seitsemältä aamulla.
Mies oli sängyssä vielä, kun heräsin. Yleensä on lähtenyt jo aikaa sitten töihin.
totesi eskarilainen kun menin häntä herättämään klo 7.45.
Johon vastasin: "Heräsitkö kesken unien?" (Nukahti sitten täydennystorkuille.) Seuraavaksi 6 v. sanoi "Moi, Äiti!"
Tosin vauva on sanonut ääääääääää ja höyhöyhöy.
sanoi mieheni ennen klo 7 rakastelun jälkeen
nostanko sen sun viereen?" Herätti mies minut klo 6 istuen samalla jalkani päälle sängylle. Arvatkaan alkoiko aamu väärällä jalalla :D Varsinkin kun itse äijä oli jo täysissä tällingeissä ja lähti koneelle istumaan... Miehet
vastasi lapsi kun kysyin mitä laitan aamiaiseksi.
"Vittu kun siellä sataa vettä, en mene kyllä pyörällä kouluun, vittu"
Ei mikään ihana herätys :=((
hiipi sängyn viereen aamuseitsemältä ja sanoi "Äiti, mä menen katsomaan piirrettyjä."
ja kysyi tarttenko autoa kun sataa, niin ei tarttisi kävellä töihin. Ja tieysti silitteli mut takaisin uneen :)
Sanojana 4-vuotias, kun yritin hissukseen laittaa kuuden maissa huoneensa ovea kiinni, kun itse heräsin.
mutta on niin herkullinen, että pitää laittaa ;9
Heräsin siishen, että taapero tökkäsi minua kakkaisella sormella poskeen. Seuraavaksi huomasin, että hän oli saanut kakkavaipan auki viereeni sänkyyn ja tutki tuotoksiaan.
Tuli aika lentävä lähtö. Mieheni kuuli ensimmäiseksi aamulla "voitko auttaa, sängyssä on paskaa".
2 v. käveli meidän sängyn viereen herättelemään.