Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Seksihalut ja aloitekyvyttömys
06.04.2011 |
Onko täällä muita vastaavassa "olotilassa" kuin minä? Seksiä minun tekee kuitenkin useasti mieli (esim. työpäivän aikana), mutta kun kotiin menee perheen pariin, niin haluja ei löydy. Ja jos haluja löytyy en saa itsestäni irti tehdä aloitetta seksiin. Seksiä meillä on n. kerran kuussa tai harvemmin. Mies haluaa huomattavasti useammin, mutta ei hänkään jaksa aina olla vonkaamassa, kun kuulemma pakit tulee kumminkin.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
Olen ollut joskus samassa. Jotenkin vaan ei saanut aikaiseksi sitä aloitetta, ei vaikka se ois ihan mielen ja kielen päällä. Mutta ymmärräthän, ettei se vaadi mitään suurta. Yksi pitkä katse vihjailevalla hymyllä, käden laskeminen reidelle, pari sanaa sinne päin... Se on jo aloite. Ainakin aloite aloitteeseen! :) Ei sen tarvitse olla mitään spektaakkelimaista.
Toinen juttu mikä itseäni auttoi, oli lasillinen viiniä. En mä nyt kännejä vetänyt siksi, että saisin tehtyä aloitteen :D vaan nimenomaan vaikka lasten nukkumaan menon jälkeen avaat punaviinipullon, kaadat molemmille lasilliset. Rentouttaa, virittää sopivasti olotilaan ja tekee aloitteen vähän luontevammaksi.