Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikki lahottaa naisen sisälmykset?

Vierailija
05.04.2011 |

Tämä ei sitten ole vitsi. Vaan vakava asia. Lestadiolais-saarnaaja selittää seuroissa miksi meikkaaminen on syntiä:

"Talo maalataan sen vuoksi, ettei puu lahoa. Ihminen kun maalaa naamansa, se lahottaa sisältä ja päältä."

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-miesten takia

MIKSI? -Jotta saisivat enemmän huomiota miespuolisilta

Entäs jos se olet vain sinä joka toimit noin?

Mä ainakin tykkään esim. työssä olla huolitellun näköinen, ihan sama kohtaankö työpäivän aikana yhtä ainoaa miestä. Voitko mitenkään uskoa tätä?

Vierailija
22/43 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-miesten takia

MIKSI? -Jotta saisivat enemmän huomiota miespuolisilta

että varsin monissa muslimimaissa, joissa naiset pakotetaan kulkemaan mörkökaavuissa kaduilla, eikä heillä todellakaan ole meikin häivää silloin, naiset meikkaavat ja ehostautuvat aika overistikin keskenään juhliessaan.

Miksi? Kun on aivan varmaa, ettei yksikään kaksilahkeinen tule tätä värien ja glitterin ja ties minkä riemua näkemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut että lestadiolaiset eivät saa pitää korvakoruja.

Liekkö tämä totta?

Vierailija
24/43 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos asiaa ihan järjellä ajattelee, niin ei voi mitenkään olla kovin terveellistä mättää erilaisia kemikaaleja naamaansa päivittäin. Tai ainakaan silloin ei pitäisi vauhkota jostain elintarvikkeiden lisäaineista.

Vierailija
25/43 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin lessusaarnaajien toinenkin kaunausvinkki permanentin hiuksia hoitavasta vaikutuksesta, minkä takia se on sallittua vaikka väri on kielletty.

Vierailija
26/43 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koskaan kuullut mineraalimeikeistä?

Vierailija
27/43 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko koskaan kuullut mineraalimeikeistä?

Vierailija
28/43 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole edes mikään lahkolainen. Ripsaria lukuunottamatta kaikki tarpeellinen löytyy. Mulla on herkkä iho, ja mineraaleista on löytynyt ratkaisu.

Voiko tällainen tulla todellakin jollekin yllätyksenä?

Vierailija
29/43 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole edes mikään lahkolainen. Ripsaria lukuunottamatta kaikki tarpeellinen löytyy. Mulla on herkkä iho, ja mineraaleista on löytynyt ratkaisu.

Mikään, mihin tarvitaan minkäänlaisia sitomis- tai kosteutusaineita, ei ole koskaan sataprosenttisen puhtaasti mineraalimeikkiä. Tällaisia ovat mm. huulipunat, rajausvärit yms. Tämä ehkä tulee sinulle yllätyksenä?

Vierailija
30/43 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipunaa voi tehdä mineraaliväristä sotkemalla sitä vaseliiniin. Rajausväri syntyy mineraaliväristä ja ruokaöljystä. Itse teen nämä kaikki valmiiksi pieni erä kerrallaan ja säilytän tiivissä pikkupurkeissa. Siveltimellä sitten levitetään.

Et osaa käyttää mineraalimeikkien kaikkia ulottuvuuksia, jos et näitä tiennyt. Ja silti esiinnyt täällä jonain asiantuntijana. LOL

Vierailija
31/43 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarnamies oli enemmän kuin oikeassa. Meikki aineissa on paljon vaarallisia lisäaineita ja ympäristö myrkkyjä. Luomu nainen on luonnollekin hyväksi. :)

terv. vl

Miksi sitten tuntemani lestadiolaiset naiset polttavat tupakkaa raskaanakin ollessaan ja suihkuttavat pullollisen hiuslakkaa päähänsä? Ihan samalla tavalla ne kemikaalit menevät päänahkastakin kuin vaikka kasvoista. Tupakka on hirveämpää myrkkyä kuin joku huulipuna.

Sitten en ymmärrä sitä, että kun ne ostaa niitä värillisiä huulirasvoja ja puhuttelevat niitä rasvoina, vaikka oikeasti ovat huulikiilteitä, mutta kun kiille-sana mielletään synniksi ja rasva ei? Näin mulle selitti yksi ja olin kyllä ymmälläni enkä ymmärrä vieläkään!

Olen elänyt koko elämäni lestadiolaisalueella ja suvussanikin niitä on, mutta en ole koskaan ymmärtänyt näitä höpösyntejä, kuten esim. että miksi rengas sormessa tai ranteessa ei ole syntiä mutta sama rengas korvaan ripustettuna muuttuu yhtäkkiä synniksi? Ei mitään logiikkaa!

Vierailija
32/43 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipunaa voi tehdä mineraaliväristä sotkemalla sitä vaseliiniin. Rajausväri syntyy mineraaliväristä ja ruokaöljystä. Itse teen nämä kaikki valmiiksi pieni erä kerrallaan ja säilytän tiivissä pikkupurkeissa. Siveltimellä sitten levitetään.

Et osaa käyttää mineraalimeikkien kaikkia ulottuvuuksia, jos et näitä tiennyt. Ja silti esiinnyt täällä jonain asiantuntijana. LOL

Miksi tarvitaan mineraalimeikkejä, jos ruoankin pitää olla mahdollisimman puhdasta ja luonnonmukaista?

Vierailija
33/43 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin myönnätte tuon normaalimeikkien lahottavan vaikutuksen?

Vierailija
34/43 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole mikään meikkaamisen syy, ei todellakaan. Meikkaan, koska olen omilta väreiltäni hailakka haamu (iho kalpea, ripset ja kulmat vaalean tuhkan väriset jne.) ja lisäksi iho on isohuokosinen ja vaikean aknen jäljiltä jäänyt arpia. Meikkaamalla koen olevani siisti, huoliteltu, ihmisemmän näköinen. Työssä tapaan päivittäin kymmeniä asiakkaita ja minusta on myös ammatillisesti tärkeää olla asiallisen ja siistin näköinen. Kaunista musta ei varmaan saa mutta saa edes siedettävän. Miesten huomiolla ei todellakaan mitään väliä, mies ja perhe jo valmiina eikä mitään aikeita tai tarpeita muita havitellakaan.

Vierailija
35/43 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarvitaan mineraalimeikkejä, jos ruoankin pitää olla mahdollisimman puhdasta ja luonnonmukaista?

Oliko sulla joku pointtikin siis?

Vierailija
36/43 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin myönnätte tuon normaalimeikkien lahottavan vaikutuksen?

Mutta tämä tietenkin vain omalla kohdallani. Monelle tavismeikit sopivat ihan ongelmitta.

Ja joo, en ole vl, jos se jotakuta kiinnostaa.

Vierailija
37/43 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole yhtään ajatellut, mitä kaikkea kemikaaleja olet elimistöösi ajanut?

Vierailija
38/43 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäänkuin yleissivistykseen kaikille kuuluisi tieto mineraalimeikeistä? Ei mulla ainakaan ole hajuakaan mitä ne on, eikä edes kiinnostakaan.

Vierailija
39/43 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole yhtään ajatellut, mitä kaikkea kemikaaleja olet elimistöösi ajanut?

Vierailija
40/43 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIESTEN vuoksi. Järjetön miesten fantasia tuokin mutta selittää paljon sitä miksi mustasukkaiset miehet haluavat kieltää naisilta meikkaamisen. Työpaikallani on pelkästään naisia ja silti meikkaan sinne joka päivä. Minulla on luonnostaan olemattomat kulmakarvat ja ripset ja meikkaan ne siististi että näyttäisin selkeäpiirteisemmältä ja tuntisin oloni nätimmäksi. Meikkaan tosiaan vaan itsekkäästi omaa hyvää oloani varten, hyi mikä synti. Miehet eivät voi ymmärtää sitä että nainen voi ajatella meikatessaan ainoastaan ITSEÄÄN. Miesten kun kuuluisi olla maailman napa joka asiassa ja naisen pelkkä seksiobjekti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä