Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko osakeskeytyksen tehneitä? Millaisia ihmisiä ovat?

Vierailija
05.04.2011 |

Arvelenko oikein että ovat yleensä uraihmisiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä, että monikkoraskaudessa osa sikiöistä abortoidaan.

Vierailija
2/7 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö siinä yleensä ole kyse siitä että on pelko siitä että kaikki sikiöt tai äiti menetetään, jos sikiöitä on liian paljon. Siis vaikea valinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "Meille 2/3 lasta kerralla on liikaa" yms. ei siis varsinaisesti raskauden ajan riskien takia.

eikö siinä yleensä ole kyse siitä että on pelko siitä että kaikki sikiöt tai äiti menetetään, jos sikiöitä on liian paljon. Siis vaikea valinta.

Vierailija
4/7 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh. Jos ei pysty kahta hoitamaan, kannattaa miettiä, pitääkö sitä yhtäkään. Ei voi olla niin mahdotonta, vaikka rankkaa varmasti onkin.

Vierailija
5/7 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on jotain vakavaa ongelmaa. Rajat siis samat kuin normaalissa abortissa.

Kaksosten kohdalla osakeskeytys tehdään yleensä jos toisella vauvoista todetaan joku vakava vamma esim. trisomia 18 tms. Terveen kaksosen osakeskeytys on Suomessa harvinaista.



Kolmosissa osakeskeytys on jo suositumpaa, osa haluaa poistaa 1 vauvan ja osa 2.

Vierailija
6/7 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta järki sanoo, että jos joku tekee osakeskeytyksen, hän ei ole niin tyhmä että kertoisi siitä ikinä kenellekään perheen ulkopuoliselle. Varmasti riittävän raskas päätös ilman muiden tuoimitsemistakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siksi viestin avasinkin.

t. uraihminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme