Olen kesällä(kin) kalkkilaivan kapteeni, mikä väri näistä paras? (ov)
Vaaleansininen, tummansininen (navy), vihreä (ns. jade) vai kirkkaanpunainen...
Ei nyt mun valkoiset kintut muuksi muutu (en rusketu ja palan helposti) mutta mikä vähiten kamala...mustaa oon aina suosinut vaikka sen lisäkalvakoittava vaikutus on tiedossa.
Lisäksi naama punakka, tukka punertava; tyyppiesimerkki pigmentistä joka ei rusketu vaan palaa :)
Nimim. pakastekanankoivet
Kommentit (5)
tosiaan siitä millä tavalla olet kalpea. Minä olen myös supervaalea punatukkainen, eikä mulle sovi viileät sävyt yhtään, ei varsinkaan tummansininen, koska se saa ihon ja huulet näyttämään vieläkin sinisemmältä. Itse suosin lämpimiä värejä jos on monta mieluista väriä - muuten otan sen mistä pidän eniten, koska kuitenkin sillä on eniten merkitystä, miten ihminen sen vaatteensa kantaa ja tunteeko olonsa siinä hyväksi.
mistä itse pidät eniten.
Mulla on aika lailla sama väritys, ja itselleni noista parhaat olisivat vihreä ja vaaleansininen, riippuen tosin todella paljon sävystä, mikään lemmikinsininen ei pukisi yhtään, mutta rusehtavampi vaalea sinen kyllä. Mikään noista väreistä (ehkä kirkkaanpunaista lukuunottamatta) ei ole sellainen, että ne ihan kamalalta näyttäisivät kenenkään päällä.
kalpeille punahiuksisille sopii vihreä väri :)
tosiaan siitä millä tavalla olet kalpea. Minä olen myös supervaalea punatukkainen, eikä mulle sovi viileät sävyt yhtään, ei varsinkaan tummansininen, koska se saa ihon ja huulet näyttämään vieläkin sinisemmältä. Itse suosin lämpimiä värejä jos on monta mieluista väriä - muuten otan sen mistä pidän eniten, koska kuitenkin sillä on eniten merkitystä, miten ihminen sen vaatteensa kantaa ja tunteeko olonsa siinä hyväksi.
olet ilmeisesti ns. kevätihminen, sopii lämpimät värit
Kalpeuttakin on montaa eri sävyä!
Siniset, vaalea ja tumma, ovat aika turvallisia valintoja suomalaistyyppiselle kalvakalle iholle. Vihreä riippuu ihan sävystä -jos se on "lämmin", aavistuksen kellertävä vihreä, voi olla ettei sovi ollenkaan, mutta viileämpi vihreä voi käyä ihan hyvin.
Kirkaanpunaista kyllä välttäisin.