Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskoni 2,5-vuotias poika ei puhu vielä mitään??

Vierailija
05.04.2011 |

Poika ei kerta kaikkiaan sano muuta kuin "ööööö" ja siskoni ei ole laisinkaan huolissaan...Eikö tuossa iässä jo jotain kuuluisi sania, esim "Tä" tai "joo" tai vastaavaa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassa ei kukaan edes ole huolissaan lapsesta - eikä hän itsekään ole. Minulla on itselläni kolme lasta, 2poikaa ja 1 tyttö ja kaikki ovat aloittaneet puhumaan alle 2-vuotiaina.

ap

Ei se tarkoita, että kaikki muutkin lapset maailmassa puhuu alle 2-vuotiaana!

Jos noin kovasti huolestuttaa niin ota itse yhteyttä neuvolan tätiin tai puheterapeuttiin ja kysele itse heidän mielipiteensä.

Vierailija
22/24 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsi ymmärtää puhetta, ei ole aihetta huoleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurataan puheen kehitystä. Jos th on nähnyt,että lapsi ymmärtää puhetta ja todennut,ettei ole huolta. Oikeasti toiset oppii todella myöhään puhumaan ollen silti normaaleja. Mitä,jos pitäisit huolen omista asioistasi kuitenkin.

Vierailija
24/24 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti kun luin ton aloituksen tuttipullon käytöstä, että ap aloittaa tänne sit pari muutakin ihmettelyketjua, jonka tarkoituksena on ällistellä hänen siskonsa onnettomia äidintaitoja. Ap, anna siskosi elää ihan omaa elämäänsä ja kasvattaa lapsensa kuten parhaaksi näkee. Hänhän ei laiminlyö tai pahoinpitele lastaan, joten lapsella on ihan hyvin kaikki vaikka joisikin joskus tuttipullosta. Joillakin vanhemmilla on on ihan oikeitakin ongelmia vanhemmuudessaan.