Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapseton kysyy: Pitääkö äidit aina omia lapsiaan kaikkein kauneimpina?

Vierailija
04.04.2011 |

Kun näin lapsettoman näkövinkkelistä on varsin helppo ystävien jälkikasvuja katsellessa erotella ne, jotka ovat kauniita ja ne, jotka ovat, noh, vähemmän kauniita. Huomaako äidit tällaisia juttuja ollenkaan, vai pitävätkö he automaattisesti omaa lastaan kaikkein kauneimpana?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis voi olla sekä älykäs että empaattinen että hyvä ihminen. Ja useimmiten on.

Koska silloin maailma olisi liian epäreilu paikka elää tavalliselle av-mammalle.

Vierailija
42/51 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nahnyt kauniimpia lapsia kuin omani....silti lapseni ovat minulle kaikista rakkaimpia mita minulla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, äidit pitävät automaattisesti omaa lastaan kaikkein kauneimpana.

Minun lapseni on kaikkein kaunein, ja älykkäin,mikäli vertaan häntä samanikäisiin. Olen siitä hyvin ylpeä!

Vierailija
44/51 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu aikuisten kanssa - tiedän kyllä mitkä on ne objektiiviset kauneusihanteet ja standardit, ja osaan arvioida helposti kuinka hyvin tai huonosti jonkun ulkonäkö niihin vertautuu. Ja silti... kun on omat tunteet pelissä tavalla tai toisella, niin se kenet näkee aivan ulkoisista mittapuista huolimatta joskus lumoavan kauniina voi olla aika yllättävää...

Ja sama mun lasteni kanssa. Ihan objektiivisesti arvioiden ne on ihan keskimääräisen sievät lapset. Mitä takkuisempia, kärttyisempiä ja suttuisempia, sitä vähemmän erottuvat muista edukseen. Ja silti: samaan aikaan mun rakkaussilmissä ne hehkuu sellaista maagista valoa ja kauneutta, että välillä henki salpautuu.

Vierailija
45/51 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että pelkään että omista lapsista tulee rumia. En pidä itseäni rumana mutta pleko se silti riipii selkänikamia. Te, jotka koette, ettei lapsenne, krhmh, ole niin viehättävä, olette yrittäneet häntä jotenkin parannella vai hyväksyykö sen asian? Pelottaako teitä lapsen puolesta, että häntä saatetaan kiusata? Olen kuullut äidistä joka yritti värivoiteilla kaventaa poikansa nenää kiusaamisen johdosta.. ahdistaa.

Vierailija
46/51 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että pelkään että omista lapsista tulee rumia. En pidä itseäni rumana mutta pleko se silti riipii selkänikamia. Te, jotka koette, ettei lapsenne, krhmh, ole niin viehättävä, olette yrittäneet häntä jotenkin parannella vai hyväksyykö sen asian? Pelottaako teitä lapsen puolesta, että häntä saatetaan kiusata? Olen kuullut äidistä joka yritti värivoiteilla kaventaa poikansa nenää kiusaamisen johdosta.. ahdistaa.

Olen itse kohtalaisen sinut vähän vähemmän kauniin naamani kanssa ja minusta poikani saa ollakin persoonallisen näköinen. Onhan hän tuleva nobelisti, pärstävärkistä viis. ;)

t: se, joka piti lastaan 2 vrk iässä (vähän) rumana

Vierailija
47/51 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äiti näkee, onko lapsi kauniimpi vai rumempi kuin kaveri, mutta hyvä äiti myös näkee kaiken kauniin ja hyvän lapsessaan ja keskittyy siihen. Harva lapsi on hyväksyvin silmin katsottuna jatkuvasti oikeasti jotenkin ruma. tietyissä ikävaiheissa suloisuus voi lisääntyä tai vähetä. Pukeutuminen ja kampaukset yms. vaikuttavat paljon. Urheiluharrastukset ja hyvä hoito kaunistavat.

Vierailija
48/51 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät pidä jos he kuvittelevat minun pirkko siis pitävät mutta se on suotava harha mehmet pitää niitäkin tyttöjä hyvänä vaikka tytöt ei ymmärtäiskään sitä että pitää hyvänä t.tic arvop.

Vierailija
49/51 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan mä jotenkin hurahtanut lapseton, kun en ole koskaan nähnyt rumaa vauvaa / pikkulasta? Mun mielestä ne on kaikki äärettömän suloisia tavalla tai toisella.

Sille, joka päivitteli kysymystä (siihen vastaamatta) ja vertasi laulamiseen: mikä sun pointti oli? Kyllähän näitä noissa Idolseissa sun muissa "laulu"kilpailuissa näkee, jotka tosiaan tuntuu kuulevan sen oman äänensä eri tavalla kuin muut. "Kaveritkin on aina sanonu, että osaan laulaa", vaikka ääni on yhtä viehko kuin sillä vanhimmalla variksella pellonlaidassa.

Vierailija
50/51 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on suotu kauneimmat lapset, joihin itse olen törmännyt :)

Vierailija
51/51 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin lapsettoman näkövinkkelistä on varsin helppo ystävien jälkikasvuja katsellessa erotella ne, jotka ovat kauniita ja ne, jotka ovat, noh, vähemmän kauniita. Huomaako äidit tällaisia juttuja ollenkaan, vai pitävätkö he automaattisesti omaa lastaan kaikkein kauneimpana?

Mulla on kolme söpöä lasta, mutta eivät he todellakaan mitään lapsimalleja ole. Ja miksi edes pitäisi olla?

Kaiken lisäksi se, miltä lapsi näyttää pienenä, kertoo usein varsin vähänsiitä, miltä lapsi näyttää aikuisena.