Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten saan miehen tajuamaan ettei digipoksin päälle
04.04.2011 |
kannata laittaa pleikkaria koska digipoksi kuumenee eikä toimi oikein... faktoja tarvis ny!
Kommentit (6)
kannata laittaa pleikkaria koska digipoksi kuumenee eikä toimi oikein... faktoja tarvis ny!
Josko sitten oppis?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meillä on ollut xbox digiboxin (topfield) päällä jo pari vuotta eikä ole ollut ongelmia. Kummankaan kanssa.
kannata laittaa pleikkaria koska digipoksi kuumenee eikä toimi oikein... faktoja tarvis ny!
tietää ton homman, mutta sitä vaan ei kiinnosta kuunnella ämmien kälätystä? Joten stfu.
Vanhemmillani on videoiden ja digiboksin välissä 4 Duploa ;-)
Alue: Aihe vapaa
Kaikilla elektronisilla laitteilla pitää olla riittävä tuuletustila (googleta vaikka joku sähkösivu), eikä laitteita saa kasata päällekkäin, ellei niitä ole erityisesti suunniteltu sitä varten (vrt. stereokasa).