Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies juuttuu aina humalassa jonkun naisen seuraan

Vierailija
04.04.2011 |

Sama juttu aina kun joskus harvoin lähdetään jonkun tuttavan bileisiin. Tätä tosiaan tapahtuu muutaman kerran vuodessa. Humalluttuaan mieheni juuttuu jonnekin sohvalle tai keittiönpöydän ääreen puhumaan syvällisiä jonkun naisen kanssa. Yleensä jonkun nuoremman ja sievän. Kyse ei ole jostain vartin-puolen tunnin juttutuokiosta vaan saattaa kestää toista tuntia. Saattaa käydä välillä vessassa tai hakemassa juomaa ja palaa jatkamaan. Koen tämän tosi loukkaavana itseäni kohtaan. Mies unohtaa minut kokonaan ja on kiinnostunut vain tästä "juttuseurastaan". Tätä tosiaan tapahtuu vain kun on humalassa. Muuten on kyllä huomaavainen minua kohtaan.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jonkun mielestä keskustelu pitää lakkauttaa tai mollata omaa miestään vieraille ihmisille.

Mun ukko tykkää keskustella monenlaisten ihmisten kanssa ja kuten tuossa joku jo totesi niin naisten kanssa yleensä keskusteluissa on jotain järkeäkin. Mä voin keskustella mun ukon kanssa milloin tahansa, mutta onhan se ihan normaalia että vaihtaa mielipiteitä muidenkin ihmisten kanssa. Eikös sinne kekkereihin mennä just siksi että tavataan ihmisiä - miksi sitä keskustelua pitäisi rajoittaa? Mulle on ihan sama keskusteleeko naisen vai miehen kanssa, pääasia että on hauskaa. Mulla yleensä ainakin on, vaikken ukon kainalossa kemuissa kökötäkään, sitä teen sitten kotona.

jos keskustelu ei ota muuten loppuakseen niin kärjistä keskustelu kiusalliseksi ja kireäksi, niin että miehesi on pakko ottaa johonkin asiaan kantaa ollen sinun puolellasi tai jos on pokkaa niin sano suoraan mitä naisesta ajattelet tms. tilanteen mukaan soveltaen. Niinkin ovi joskus tehdä että menee ja omii naisen itselleen seuraksi ja juttelee naisten juttuja ja siihen "me siskot" hengessä pari avautumista miehen kauheasta kynsisienivaivasta tms. "luottamuksellista" joka tekee miehestä samalla vähemmän miellyttävää seuraa ja todennäköisesti kyllä itsestäsikin, mutta tämä lienee näissä tavoitekin ,etteivät ko. naiset niin viihtyisi sinunkaan tai miehesikään seurassa.

Vierailija
22/38 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on niin keskttynyt puhekumppaaniinsa että tuskin on huomannut minua. Usein aiheena on se, että hän esittää jotain hiton Doctor Philiä ja kuuntelee tyttösen ongelmia. Mulla alkaa aina hihna palaa ja on pakko siirtyä kauemmas. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuu tuntikausiksi saman tyypin seuraan jossain juhlissa, on vähän epäilyksiä herättävää.

Vierailija
24/38 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin oman kumppanin kanssa. Mä en kestä tuollaista ajattelua ollenkaan. Jos löytää kiinnostavaa seuraa ja ajatuksia mistä vaan niin eikö saa nauttia keskusteluista...säälittävää porukkaa täällä. Onko teillä niin huono itsetunto, että pitää roikkua miehessä kiinni aina ja kaikkialla. Menkää ja eläkää ihmeessä itsekin tätä elämää.

Vierailija
25/38 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustella tasapuolisesti kaikkien juhlan vieraiden kanssa ja huomioida kumppaninsa, jonka kanssa on juhliin tullut. Eri juttu jos on kyse jostain kaveriporukan illanvietosta.

Vierailija
26/38 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä ihmiset on idiootteja. Korkki kiinni niin helpottaa.

Vierailija
27/38 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos löytyy hyvä jutun aihe ja on mukava tyyppi niin miksei? Täytyy kyllä sääliä teidän miehiä jos noin tiukkiksia ja itsetunnottomia olette!

juttuu tuntikausiksi saman tyypin seuraan jossain juhlissa, on vähän epäilyksiä herättävää.

Vierailija
28/38 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä en edes haluaisi lähteä minnekään kutsuille. Juon kaikki viinat ja istun sohvannurkalla. Jos nurkalla on joku muu niin juttelen ja juon kaikki viinat.

Vierailija
29/38 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juota mies humalaan niin näet minkälainen hän on oikeasti. on osunut hyvin oikeaan! miehen todellinen luonne tulee hyvin esiin humalassa, toisia alkaa kiinnostaa ne muut naiset, toisia ei.

Humalassa ihmisiä usein alkaa kiinnostaa muut ihmiset. Miksi erittelet naiset miehistä?

Miksi miehen pitäisi keskustella ainoastaan miesten kanssa?

Yleensä ihmisestä tulee humalassa sosiaalisempi, koska humala poistaa estoja.

Vierailija
30/38 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies kuitenkin jossain mielessä haluaisi olla vapaa ja sinkku, jolla on mahdollisuus tutustua uusiin jännittäviin naisiin. Eihän se tarkoita, että mies olisi ap:ta jättämässä, mutta en myöskään usko, ettei tuossa olisi "mitään" taustalla.

Vierailija
31/38 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jossain juhlissa yms tilaisuuksissa, minut dumpataan heti kun ovesta sisään astutaan ja olen sitten ihan orpona koko illan paikassa jossa en tunne ketään. Yleensä joku toinen mies tulee sitten kait säälistä pitämään minulle seuraa, kun miheni seurustelee kaikkien muiden kanssa. Olen kuin ilmaa hänelle tuollaisissa tilanteissa, vaikka muuten onkin hyvin huomaavainen. :(

Olen koittanut puhua asiasta hänelle ja hän on luvannut tehdä asialle jotain, mutta aina viimeistään siinä vaiheessa kun hän lähtee tupakalle, niin tiedän, että ei nähdä kun kotiin lähtiessä.

Naura ja pidä hauskaa, tanssi ja ole uppoutunut johonkin mieheen, niin eiköhän miehellesi tule kiire sut hakeamaan seuraansa :)

Vierailija
32/38 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyä suoraan miksi tekee noin? Kertoa että sinua loukkaa huomiotta jättäminen ja kiinnittyminen "vieraaseen naiseen". Eri asia sitten, muistaako sitä enää kun on taas humalassa.

Vierailija
33/38 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyä suoraan miksi tekee noin? Kertoa että sinua loukkaa huomiotta jättäminen ja kiinnittyminen "vieraaseen naiseen". Eri asia sitten, muistaako sitä enää kun on taas humalassa.

Vierailija
34/38 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja teen tuota samaa. Tykkään jutella ihmisten kanssa, ja jos löydän juttuseuraa jonka kanssa saa hyvän keskustelun aikaan, niin voin jutella vaikka kuinka kauan yhden ihmisen kanssa..

Tosin yritän kyllä jutella eri ihmistenkin kanssa, mutta joskus juutun ap:n kuvaamalla tavalla.

Vierailija
35/38 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tää siis jos hyvin harvoin eksytään baariin, ei ole oikein tuttavabileitä.

Vierailija
36/38 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja teen tuota samaa. Tykkään jutella ihmisten kanssa, ja jos löydän juttuseuraa jonka kanssa saa hyvän keskustelun aikaan, niin voin jutella vaikka kuinka kauan yhden ihmisen kanssa..

Tosin yritän kyllä jutella eri ihmistenkin kanssa, mutta joskus juutun ap:n kuvaamalla tavalla.

ne ihmiset järjestään nuoria hyvännäköisiä miehiä vai ihan kaikenikäisiä ja molemmista sukupuolista? Onhan siihen nyt joku syy, miksi ap:n mies ei koskaan koe esim. 57- vuotiaan Leilan tai viisikymppisen pertin ongelmia niin kiintoisiksi.

Vierailija
37/38 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ihmiset järjestään nuoria hyvännäköisiä miehiä vai ihan kaikenikäisiä ja molemmista sukupuolista? Onhan siihen nyt joku syy, miksi ap:n mies ei koskaan koe esim. 57- vuotiaan Leilan tai viisikymppisen pertin ongelmia niin kiintoisiksi.

Vierailija
38/38 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes oppii tavoille. Vanhat äijät jotka yrittää päteä nuorten naisten kanssa on ällöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä