Mies juuttuu aina humalassa jonkun naisen seuraan
Sama juttu aina kun joskus harvoin lähdetään jonkun tuttavan bileisiin. Tätä tosiaan tapahtuu muutaman kerran vuodessa. Humalluttuaan mieheni juuttuu jonnekin sohvalle tai keittiönpöydän ääreen puhumaan syvällisiä jonkun naisen kanssa. Yleensä jonkun nuoremman ja sievän. Kyse ei ole jostain vartin-puolen tunnin juttutuokiosta vaan saattaa kestää toista tuntia. Saattaa käydä välillä vessassa tai hakemassa juomaa ja palaa jatkamaan. Koen tämän tosi loukkaavana itseäni kohtaan. Mies unohtaa minut kokonaan ja on kiinnostunut vain tästä "juttuseurastaan". Tätä tosiaan tapahtuu vain kun on humalassa. Muuten on kyllä huomaavainen minua kohtaan.
Kommentit (38)
mies on niin keskttynyt puhekumppaaniinsa että tuskin on huomannut minua. Usein aiheena on se, että hän esittää jotain hiton Doctor Philiä ja kuuntelee tyttösen ongelmia. Mulla alkaa aina hihna palaa ja on pakko siirtyä kauemmas. ap
juttuu tuntikausiksi saman tyypin seuraan jossain juhlissa, on vähän epäilyksiä herättävää.
kuin oman kumppanin kanssa. Mä en kestä tuollaista ajattelua ollenkaan. Jos löytää kiinnostavaa seuraa ja ajatuksia mistä vaan niin eikö saa nauttia keskusteluista...säälittävää porukkaa täällä. Onko teillä niin huono itsetunto, että pitää roikkua miehessä kiinni aina ja kaikkialla. Menkää ja eläkää ihmeessä itsekin tätä elämää.
seurustella tasapuolisesti kaikkien juhlan vieraiden kanssa ja huomioida kumppaninsa, jonka kanssa on juhliin tullut. Eri juttu jos on kyse jostain kaveriporukan illanvietosta.
Kännissä ihmiset on idiootteja. Korkki kiinni niin helpottaa.
jos löytyy hyvä jutun aihe ja on mukava tyyppi niin miksei? Täytyy kyllä sääliä teidän miehiä jos noin tiukkiksia ja itsetunnottomia olette!
juttuu tuntikausiksi saman tyypin seuraan jossain juhlissa, on vähän epäilyksiä herättävää.
yleensä en edes haluaisi lähteä minnekään kutsuille. Juon kaikki viinat ja istun sohvannurkalla. Jos nurkalla on joku muu niin juttelen ja juon kaikki viinat.
juota mies humalaan niin näet minkälainen hän on oikeasti. on osunut hyvin oikeaan! miehen todellinen luonne tulee hyvin esiin humalassa, toisia alkaa kiinnostaa ne muut naiset, toisia ei.
Humalassa ihmisiä usein alkaa kiinnostaa muut ihmiset. Miksi erittelet naiset miehistä?
Miksi miehen pitäisi keskustella ainoastaan miesten kanssa?
Yleensä ihmisestä tulee humalassa sosiaalisempi, koska humala poistaa estoja.
että mies kuitenkin jossain mielessä haluaisi olla vapaa ja sinkku, jolla on mahdollisuus tutustua uusiin jännittäviin naisiin. Eihän se tarkoita, että mies olisi ap:ta jättämässä, mutta en myöskään usko, ettei tuossa olisi "mitään" taustalla.
Aina jossain juhlissa yms tilaisuuksissa, minut dumpataan heti kun ovesta sisään astutaan ja olen sitten ihan orpona koko illan paikassa jossa en tunne ketään. Yleensä joku toinen mies tulee sitten kait säälistä pitämään minulle seuraa, kun miheni seurustelee kaikkien muiden kanssa. Olen kuin ilmaa hänelle tuollaisissa tilanteissa, vaikka muuten onkin hyvin huomaavainen. :(
Olen koittanut puhua asiasta hänelle ja hän on luvannut tehdä asialle jotain, mutta aina viimeistään siinä vaiheessa kun hän lähtee tupakalle, niin tiedän, että ei nähdä kun kotiin lähtiessä.
Naura ja pidä hauskaa, tanssi ja ole uppoutunut johonkin mieheen, niin eiköhän miehellesi tule kiire sut hakeamaan seuraansa :)
kysyä suoraan miksi tekee noin? Kertoa että sinua loukkaa huomiotta jättäminen ja kiinnittyminen "vieraaseen naiseen". Eri asia sitten, muistaako sitä enää kun on taas humalassa.
kysyä suoraan miksi tekee noin? Kertoa että sinua loukkaa huomiotta jättäminen ja kiinnittyminen "vieraaseen naiseen". Eri asia sitten, muistaako sitä enää kun on taas humalassa.
Olen nainen ja teen tuota samaa. Tykkään jutella ihmisten kanssa, ja jos löydän juttuseuraa jonka kanssa saa hyvän keskustelun aikaan, niin voin jutella vaikka kuinka kauan yhden ihmisen kanssa..
Tosin yritän kyllä jutella eri ihmistenkin kanssa, mutta joskus juutun ap:n kuvaamalla tavalla.
No, tää siis jos hyvin harvoin eksytään baariin, ei ole oikein tuttavabileitä.
Olen nainen ja teen tuota samaa. Tykkään jutella ihmisten kanssa, ja jos löydän juttuseuraa jonka kanssa saa hyvän keskustelun aikaan, niin voin jutella vaikka kuinka kauan yhden ihmisen kanssa..
Tosin yritän kyllä jutella eri ihmistenkin kanssa, mutta joskus juutun ap:n kuvaamalla tavalla.
ne ihmiset järjestään nuoria hyvännäköisiä miehiä vai ihan kaikenikäisiä ja molemmista sukupuolista? Onhan siihen nyt joku syy, miksi ap:n mies ei koskaan koe esim. 57- vuotiaan Leilan tai viisikymppisen pertin ongelmia niin kiintoisiksi.
ne ihmiset järjestään nuoria hyvännäköisiä miehiä vai ihan kaikenikäisiä ja molemmista sukupuolista? Onhan siihen nyt joku syy, miksi ap:n mies ei koskaan koe esim. 57- vuotiaan Leilan tai viisikymppisen pertin ongelmia niin kiintoisiksi.
kunnes oppii tavoille. Vanhat äijät jotka yrittää päteä nuorten naisten kanssa on ällöjä.
että jonkun mielestä keskustelu pitää lakkauttaa tai mollata omaa miestään vieraille ihmisille.
Mun ukko tykkää keskustella monenlaisten ihmisten kanssa ja kuten tuossa joku jo totesi niin naisten kanssa yleensä keskusteluissa on jotain järkeäkin. Mä voin keskustella mun ukon kanssa milloin tahansa, mutta onhan se ihan normaalia että vaihtaa mielipiteitä muidenkin ihmisten kanssa. Eikös sinne kekkereihin mennä just siksi että tavataan ihmisiä - miksi sitä keskustelua pitäisi rajoittaa? Mulle on ihan sama keskusteleeko naisen vai miehen kanssa, pääasia että on hauskaa. Mulla yleensä ainakin on, vaikken ukon kainalossa kemuissa kökötäkään, sitä teen sitten kotona.