Mies juuttuu aina humalassa jonkun naisen seuraan
Sama juttu aina kun joskus harvoin lähdetään jonkun tuttavan bileisiin. Tätä tosiaan tapahtuu muutaman kerran vuodessa. Humalluttuaan mieheni juuttuu jonnekin sohvalle tai keittiönpöydän ääreen puhumaan syvällisiä jonkun naisen kanssa. Yleensä jonkun nuoremman ja sievän. Kyse ei ole jostain vartin-puolen tunnin juttutuokiosta vaan saattaa kestää toista tuntia. Saattaa käydä välillä vessassa tai hakemassa juomaa ja palaa jatkamaan. Koen tämän tosi loukkaavana itseäni kohtaan. Mies unohtaa minut kokonaan ja on kiinnostunut vain tästä "juttuseurastaan". Tätä tosiaan tapahtuu vain kun on humalassa. Muuten on kyllä huomaavainen minua kohtaan.
Kommentit (38)
juota mies humalaan niin näet minkälainen hän on oikeasti. on osunut hyvin oikeaan! miehen todellinen luonne tulee hyvin esiin humalassa, toisia alkaa kiinnostaa ne muut naiset, toisia ei.
mies tykkää jutella naisten kanssa enemmän kuin miesten ja kun hyvä juttuseura löytyy niin sen kanssa sitten enemmän juttelee. Ei muusta.Ei tarvitse välttämättä olla mustasukkainen, kännissä kun ajantajukin hiukan heikkenee.
T: mies
Ei se välttämättä ole nuoruudesta kiinni. Itselläni oli paljon vanhempi mies (olin 18v suhteen alkaessa), joka aina dissasi bileissä, arkena kelpasin. Pääasia oli, että olin mukana, aina lähistöllä, mutten häirinnyt, paitsi muita miehiä tms. Vähän esittelytavaraa yli 30v. miehelle. Monta vuotta yhdessä oltiin päihdeongelma syynä ja oma vittumaisuus samassa jutussa kuin sulla. Jotkut naiset ratsastaa miehen menestyksellä, jotkut miehet nuorilla (näteillä?) naisilla...
kun saavat samassa paketissa humalan ja hyvää seuraa. Olettehan puhuneet tästä? Miksi mies tekee niin?
jollen jollain keinoin keskeyttäisi. Viime viikonloppuna seurasin tätä pari tuntia ja sen jälkeen kävin ilmoittamassa miehelle, että nyt lähden. Tuli sentään perässäni.
kuten vaimonsa, ymmärrän miestä hyvin, harmi.
miten se sitä käytöstään selittää?
menisin miehen kanssa jonnekin juhliin, ja tämä jättäisi minut tuntikausiksi huomiotta. Johan sitä muutkin vieraat alkaisi ihmetellä.
Itse en todellakaan voisi käyttäytyä noin. ap
Teepä seuraavalla kerralla kunnon jekku. Tee koneella virallisen näköinen käyntikortti, jossa on miehesi nimi ja osoite ja lopuksi teksti, pyydetään palauttamaan aamulla kotiosoitteeseen.
Ojennat sitten lapun neitokaiselle ja rupeat tekemään lähtöä. Eiköhän se mies tule palautettua samaan taksiin kanssasi. Ainakin jää muistot ja voit naureskella niitä itseksesi, koska tuollaista taipumusta kai täytyy vain sietää, jos mies on muuten järkevä.
Testaa vieläkö olisi haluttua seuraa nuorten naisten parissa. Ei se niin vaarallista ole.
Sama juttu aina kun joskus harvoin lähdetään jonkun tuttavan bileisiin. Tätä tosiaan tapahtuu muutaman kerran vuodessa. Humalluttuaan mieheni juuttuu jonnekin sohvalle tai keittiönpöydän ääreen puhumaan syvällisiä jonkun naisen kanssa. Yleensä jonkun nuoremman ja sievän. Kyse ei ole jostain vartin-puolen tunnin juttutuokiosta vaan saattaa kestää toista tuntia. Saattaa käydä välillä vessassa tai hakemassa juomaa ja palaa jatkamaan. Koen tämän tosi loukkaavana itseäni kohtaan. Mies unohtaa minut kokonaan ja on kiinnostunut vain tästä "juttuseurastaan". Tätä tosiaan tapahtuu vain kun on humalassa. Muuten on kyllä huomaavainen minua kohtaan.
Aina jossain juhlissa yms tilaisuuksissa, minut dumpataan heti kun ovesta sisään astutaan ja olen sitten ihan orpona koko illan paikassa jossa en tunne ketään. Yleensä joku toinen mies tulee sitten kait säälistä pitämään minulle seuraa, kun miheni seurustelee kaikkien muiden kanssa. Olen kuin ilmaa hänelle tuollaisissa tilanteissa, vaikka muuten onkin hyvin huomaavainen. :(
Olen koittanut puhua asiasta hänelle ja hän on luvannut tehdä asialle jotain, mutta aina viimeistään siinä vaiheessa kun hän lähtee tupakalle, niin tiedän, että ei nähdä kun kotiin lähtiessä.
jos keskustelu ei ota muuten loppuakseen niin kärjistä keskustelu kiusalliseksi ja kireäksi, niin että miehesi on pakko ottaa johonkin asiaan kantaa ollen sinun puolellasi tai jos on pokkaa niin sano suoraan mitä naisesta ajattelet tms. tilanteen mukaan soveltaen. Niinkin ovi joskus tehdä että menee ja omii naisen itselleen seuraksi ja juttelee naisten juttuja ja siihen "me siskot" hengessä pari avautumista miehen kauheasta kynsisienivaivasta tms. "luottamuksellista" joka tekee miehestä samalla vähemmän miellyttävää seuraa ja todennäköisesti kyllä itsestäsikin, mutta tämä lienee näissä tavoitekin ,etteivät ko. naiset niin viihtyisi sinunkaan tai miehesikään seurassa.
Viihdyn paremmin naisseurassa. Miesten keskustelutaidot ovat usein hyvin suppeita ja ei niin kiinnostavia.
Parhaimmat keskustelut saa aikaan naisten kanssa. Vaimo tykkää enemmän tanssia ja minä mieluummin istun ja keskustelen akkaporukassa.
Eikä siitä pitäisi kenenkään tuntea oloaan mustasukkaiseksi. Seuraan saa toki liittyä muutkin.
Alkaa lähestyä viittäkymmentä. ap
SEmies ei kuitenkaan tee treffejä niiden naisten kanssa, niin anna jutella.
jos kulkisi ja juttelisi useamman naisen kanssa. Vaikka kaikkien läsnäolevien vuorollaan, mutta ottaa päähän se, että juttuu sen yhden ja saman kanssa tuntikausiksi. Se on kiusallista.
menet sinen ihastelemaan naiselle että "Onpa ihana että meidän Keijo saa vielä naisistakin juttuseuraa ja vielä nuoristakin, että onpa kiva kun se on aina niin epävarma itsestään." "Onhan se tietysti mulle itellekin kiva nähdä että vielä se kelpais muillekin ainakin juttuseuraksi". Siihen sitten että "No Keijo, etköhän sä nyt jo saanu egoa pönkitettyä että aletaas nyt lähteen kotiin, vai pitääks mun mennä kans testaamaan saanko jonku muun matkaseuraksi."
Miksette mene mukaan siihen miehen keskusteluun? Tai etsi omaa kiinnostavaa juttuseuraa?
Ensin mainit ussa tapauksessa selviäisi myös miehen motiivit. Jos hän esittelee puhekumppaninsa ja jatkaa juttua samalla tavalla vaimon osallistuessa keskusteluun kyseessä lienee ihan viaton juttu. Mutta jos keskustelu tyrehtyy tai mies reagoi oudosti, taitaa olla parisuhdekeskustelun paikka.
LOL
tyypillinen mies