Nolointa musta on kattoo kun joku valitsee 1=credit
että voi raasu, kun shopata pitää ja katetta ei ole..
Kommentit (51)
sillä luottokorttilaskuni on suurempi kuin kaupan kassan kuukausipalkka. Ja se on vain murto-osa kuukausituloistani.
itse maksan usein visalla, koska tosiaan mies maksaa osan ruokalaskuista ja tietysti aina ajallaan maksettu ei siis ylimääräisiä kuluja ja omat rahat säilyy tilillä sen kk pidempään korkoa(joka tosin olematon), joten kannattavampaa maksaa aina creditillä, jos vain maksaa visa-laskunsa ajoissa. ap hävetköön huonoa rahantuntemustaan...heh...pata kattilaa soimaa
että voi raasu, kun shopata pitää ja katetta ei ole..
pääsee luottokorttipisteillä shoppailemaan Barcelonaan...
Visa vinkumaan!
sillä luottokorttilaskuni on suurempi kuin kaupan kassan kuukausipalkka. Ja se on vain murto-osa kuukausituloistani.
noloa ja ala-arvoista katsoa ihmisiä alaspäin heidän palkkansa pienuuden takia.
Hän käyttää maksuaikaominaisuutta, koska kokee numeroista erittäin hyvin perillä olevana saavansa ilmaista etua.
että maksuaikakortilla maksetaan vaan, jos rahaa tilillä ei ole? Mistä tuollainen ajattelutapa oikein kumpuaa? Joillakin luottokortilla saa pisteitä, kun niillä maksaa. Siksi niillä kannattaa maksaa ja kerätä pisteet. Maksaa sitten laskun kerralla pois.
Noloa on maksaa heti, jos voi saada ilmaista maksuaikaa kuukauden ja laskut suoraan kotiin tiliotteelle. Niin tyhmä suomalainen ajattelutapa, että noloa on maksaa luotolle! Noloa on, jos ei ole luottokorttia tai osaa sitä käyttää maksuaikakorttina. Ei se luotto siinä kortissa tarkoita lainkaan sitä, että ostat luotolle! Kyllä mulla on yhteiskuntaopin opettajana vielä paljon opetettavaa teidän muksuille, että miten maksimoit hyödyt itsellesi tässäkin asiassa.
Täällä toinen saman aineen ope ja täysin samaa mieltä edellisen kanssa. Mukavammin se raha kasvaa omalla tilillä korkoa kuin lihottaa pankkiirin kukkaroa. :)
Eipä tuommosta voi olettaa tulevan kuin matalapalkkaisen suomalaisen naisen suusta. Eikö juuri päässä pyöri parempaa ajateltavaa kuin miten muut maksavat ostoksensa? Ja ylipäätänsä, jos tosissaan tuollaisella päätään vaivaa, niin eikö käy mielessä että luottoa käyttävä on voinut tehdä juuri isomman hankinnan, ja siten tili nollilla.
Ruudulta näkee mikä valitaan.
ap
Näkeekö ruudulta jos maksaa Visa elektorilla?
Mukavammin se raha kasvaa omalla tilillä korkoa kuin lihottaa pankkiirin kukkaroa. :)
Musta olis kaikista nolointa maksaa perseellä!
Aina luotolla, lasku kuitataan ennen korkoja kerran kuussa, tileillä (käyttö) on aina 5000-8000e ylimääräistä ( eli parin tonnin laskut ei sinän tunnu missään).
Mikä tuossa on kivaa on lentopisteet ( kerran vuodessa eurooppaan meno-paluu mun kortilla) ja miehellä on Diners, jonka pisteillä ostan esim POP lahjakortteja ja näin ollen maksan puolet vähemmän niiden vaatteista. Tai käyn kampaajalla, tai syödään ulkona tms.
Kiva tietenkin että tämä kaikki säälittää vielä kassaa :D
HongKongista ja Singaporesta. Ja kaupan kassa (!) säälii meitä... Okei, käteiset on vähän vähissä kun sillä aikaa tekivät meille keittiöremontinkin ja budjetti vähän paukkui yli.
Mulle kaupan kassa on sen verran alhainen orja, että mulle on aivan yks paskan hailee mitä se ajattelee meidän taloudestamme! Jospa se olisi käynyt vaikka jonkun koulun, niin olisi voinut mennä töihin, jonka tuloilla voi oikeasti saada vaikka 20.000 euroon oikeuttavan luottokortin.
Kaupan kassan luottokortin limiitti varmaan riittää kahteen kolmeen tonniin?
Täällä yksi keskinkertaisista tuloista nauttiva, kouluja vain maisterinpapereiden verran käynyt tyyppi repeilee teille.Älkää nyt sanoko, että joudutte itse käymään kaupassa kohtaamassa näitä orjia?
et voi ap olla tosissasi. Mä maksan kaiken luotolla koska siitä saa Finnair Plus pisteitä. Kerran vuodessa sitten lennän lomailemaan niillä pisteillä. :-D
Tuo on nolointa, mitä voi tapahtua sun mielestä :D
Huomaa, että älykkyytes ei muualle riitä kun kaupankassalle ja että sun koko elämäs on siellä. Tai sitten sua harmittaa kun sä et ikinä pääse painamaan sitä credittiä ;P
Ja ei, mulla ei ole luottokortteja, käytän käteistä.
Vanha kortti meni vanhaksi ja hain pankista uuden missä on tuo credit ja debit, entisessä oli luotto ja pankki. No aina kaupassa käydessäni maksoin kortilla (en ikinä nosta käteistä) ja valitsin aina ykkösen siitä näytöltä. Tyhmänä oletin, että 1=pankki. :)
sitten yks päivä menin nettipankkiin (käyn harvoin koska kaikki laskut menee suoraveloitus systeemillä) ja ihmettelin, että miksi rahaa on näin paljon käyttö tilillä, vaikka olen shoppaillu ja miksi säästötili oli huvennut.
Menin tyhmänä pankkiin ja pankkivirkailija selvitti, että se 1 on luotto, kaikissa näytöissä. Minulla menee aina säästötililtä suoravelotuksena visalasku, joten se selitti säästötilin huventumisen. Nolona sitten pyysin siirtämään säästötilille takaisin käyttö tililtä rahat, jotka visalaskuihin oli mennyt. Pankkivirkailija vain tokaisi, etten ollut ainut, joka oli luullut 1 pankiksi. :)
Että tämmöisiä tyhmyyksiä voi sattua myös akateemiseksi koulutetulle mammalle. ;) On se varmaan sitten alkon tätikin pitänyt minua peeaana, kun olen viinitkin ostanut luotolle. ;)
Minä tosin käyn töissä, mutta mies maksaa silti luottokorttilaskuni :). Helpompi tosiaan kuin siirrellä miehen tililtä omalleni.
Mun tuloni on puolet miehen tuloista, joten isommissa jutuissa käytän luottokorttia + maksatan sitten miehellä :). (Ja munkin luottokorttilaskuni ovat kuussa parisen tuhatta euroa :)...)