Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Linea negra - milloin ilmestyi ja hävisi?
04.04.2011 |
Käsittääkseni se tulee yleensä raskauden aikana, mutta minulle se ilmestyi vasta sen jälkeen. Ilmeisesti pigmenttiä siis tuli sille kohtaa jo raskaana, mutta vasta vatsan kutistuttua se alkoi näkyä.
Nyt mietin, häviääköhän se ikinä vai ei. Ei sillä siis mitään käytännön merkitystä ole, kunhan mietin. :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kymmenen vuotta ennen kuin tulin raskaaksi. Hävisi raskauden jälkeen.