Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töihin pitäisi palata, mutta...

Vierailija
04.04.2011 |

On ollut kaikenlaista. Parisuhdesotkuja, sairastelua, yksinäisyyttä... Noh, kaikenlaista.

Viimeiset 2 vuotta olen ollut pääasiassa kotona lasten kanssa. Töiden haku olis kovasti päällä... Asiassa on vaan yksi suuri mutta. Oma ala olis mielenterveystyössä ja erityisesti lasten ja nuorten parissa. Henkisesti rankkaa hommaa ja itsellä pitäisi olla pää kunnossa. Musta vaan tuntuu, etten ole tarpeeksi vahva enää. Ei minusta ole muita auttamaan, kun hädintuskin selviän itsekään.

Ikää reilusti yli 30v, takana lähinnä vuosia keikkaduunia. Vakipaikkoja ollut tarjolla jokseenkin vähän. Eka kertaa eläissäni olen tosin työtön työnhakija. Noh, olen mä paikkoja sieltä täältä hakenutkin, mutta ei oo vielä natsannut, pari haastattelua ollut. Keikkalaiseksi en ole vielä ilmoittautunut, kun lapset eivät ole hoidossa.

HALUAN töihin, ei ole siitä kyse, mutta pystynkö? Ilman muuta koulutusta ei oikein tunnu saavan edes jotain myyjän hommia... Pitäs olla ties mitä lupia ja muita...

Tää tuntuu joskus ihan toivottomalta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä töitä voisi hakea ilman alan koulutusta?

Tai onko ihan toivotonta, jos tän ikäinen lähtee takas koulunpenkille? (Varsinkin, kun tuntuu, että olen kouluttautunut puolet elämästäni johonkin....)

Vierailija
2/2 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutakaan alaa haluisin tehdä... (tai ne mitä ehkä haluisin, ei sit työllistä tällä haavaa lainkaan...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla