Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs teette lasten kanssa ulkona tällä ilmalla???

Vierailija
04.04.2011 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas hullu tollaseen paskakeliin menis vapaaehtoisesti nököttämään?

Vierailija
2/29 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis olisi ulkoilutusikäisiä lapsia.

Järkea saa ja pitää käyttää.

Tero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräillään,pelataan jalkapalloa,sählyä,ajetaan leikkiautoilla ym. ym.

Mutta kyllä meilläkin on sisäpäiviä, että en vain jaksa lähteä ulos =)

Vierailija
4/29 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paluumatkalle tyttö sanoi haluavansa kuravaatteet, että pääsee hyppimään lätäköihin. =)

Meiltä on tuohon keskukseen matkaa jotain kilometri, joten ei ole paha nakki kävellä sitä matkaa.

Vierailija
5/29 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihtää, luistelee

Vierailija
6/29 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me ulos päästäisiin ihan pihailemaan kuten tavallisestikin, pientä tihkusadetta ilmassa, eli ei mitään, mikä rajoittaa ulkoilua.

Vierailija
7/29 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeuksien kerjäämistä mennä tonne jäiseen paskavelliin itseään telomaan.

Vierailija
8/29 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytiin kävelyllä ja lapsi pomppi lätäköissä, pihassa leikki jotain omaa siivousleikkiä kuusenoksan kanssa ja keräsi käpyjä ämpäriin.

Vierailija
9/29 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli roiskittiin lätäköissä, tehtiin kura/sohjosekotuksia, lapiotiin lätäköistä vettä purkkeihin jne.. Aika meni kun siivillä ja lapset mielissään kun oli erilaista tekemistä talven ainaisiin pulkkamäki ym leikkeihin! Lääräämään vaan! =)

Ainut vika et ulkoilun jälkeen kuraa ja hiekkaa kantautuu sisälle ja kaikki vaatteet on märkänä.

Vierailija
10/29 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta ls-ilmoitus kolahtaa luukusta,

Varokaa !

Vierailija
11/29 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle ja lätäkössä leikitään ja mä katson vierestä. Kyllä nuo lätäkköleikit näyttää olevan lasten mielestä yksi parhaista!

Vierailija
12/29 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerhoon kävellään, mutta siihen jää. Siellä on liukasta, märkää ja likaista. Yök.

Vierailija
13/29 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-vuotias ja vauva meillä. 5-vuotiaan kanssa teemme puroja ja hän rikkoo jäätä pihasta.

Vierailija
14/29 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lätäköissä vaikka kuinka kauan lapioiden ja sankojen kanssa. Äidille vaan tulee vilu ja kyllästyminen aikaisemmin.

Vierailija
15/29 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään puroja ja levitellään lumikasat pitkin pihaa et sulais nopeemmin. Lätäkköhyppelyt on kans jees. Ja kuriksilla luistaa persmäet tosi kovaa.

Mut onhan tää paska aika olla pihalla, kyl huomaan et uimahalliretket painottuu aina ei-aurinkoisiin päiviin..

Vierailija
16/29 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsista on hauskaa esim lappoa lapiolla lätäköstä vettä ämpäriin. Eilen käytiin kävelemässä metsässä, ihmateltiin eläinten jälkiä ja kuunneltiin eri lintuja. Laskivat myös hetken liukureilla lumikasassa, oli hauskaa koska tihkutti vettä ja mäki oli erityisen liukas;) Lapset 3 ja 4. Meitä ei haittaa huonot kelit, lapset rakastavat ulkoilua ja itsekin tykkään että saa happea. Itse saatan esim hakata jäätä pihassa jotta sulaisi nopeammin, näin pysyy lämpimänä eikä tarvi vain seistä katselemassa.

Vierailija
17/29 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse itse kärsiä kylmästä tai kuumasta, lapset keksii itse tekemistä eivätkä koko ajan mangu sisälle kun vedessä ja mudassa läträäminen on niin kivaa.

Ihanaa kun talvi on ohi!

Vierailija
18/29 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen vesisateessa vesileikkejä lätäköissä, oli hauskaa!

Vierailija
19/29 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin 2v taapero oli eilen todella innoissaan kun pääsi kunnon kuravaatteet päällä lapion ja traktorin kanssa hommiin isoihin vesipasseihin ja lätäköihin. Intoa olisi riittänyt pitkään iltaan asti ja samoin tänään=) Se on vaan mammojen omasta viitseliäisyydestä kiinni hieman huonommilla keleillä ulkoilu, on helppo laulaa samaa "ei kai kukaan nyt tällaisilla keleillä ulkoile"-virttä. Lapset on vaan innoissaan ja ainakin minä heille sen suon, vaikka omat hermot ei tihkua kestäisikään =D

Vierailija
20/29 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voin laittaa 4-vuotiaan ulos läträämään ja pysytellä itse sisällä. Tyttö tykkää läträtä sohjossa, minä en...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi