Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jotkut ovat aina Facebookissa

Vierailija
04.04.2011 |

En käsitä. Sisareni on ilmeisesti koukuttunut naamakirjaan hieman liikaa.

Milloin minä tai meidän perheestä joku menee facebookiin on 99% varmaa että siskoni on siellä.

Kun katselee postauksia niin niitä on 1-3 tunnin välein.

En voi käsittää että pitää kirjoittaa tyyliin, "nyt on aamukahvit juotu" tai jotain muuta yhtä muille ihmisille merkityksetöntä.

Huvittavinta on että varoittelee muita eikä tajua kuinka koukussa itse on.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla esim on aina kone auki kun oon kotona, ja yhdellä välilehdellä auki fb. Vilkasen aina välillä, en roiku aktiivisesti. Eli voin hyvin kommentoida tai postata jotain pitkin päivää, vaikka tunnin välein, mutta todellisuus on se että esim. ripustan pyykit, kuljen olkkarin läpi hakemaan uutta lastia, kurkkaan koneelle, jos näen että joku on vaikka kommentoinut jotain niin saatan vastata, sitten taas häviän hommiini kunnes seuraavan kerran kurkistan ohikulkiessa..

Vierailija
2/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitä myöten myös facebook. Mutta ei se sitä tarkoita että koko ajan olen siellä facebookissa, se on vähän kuin kännykkä, sekin on aina päällä mutta en mä siinä koko ajan puhu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kirjoitan raportteja. Jos pidän taukoa, nörttään fb:ssä. So simple.

Vierailija
4/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mene sähköpostiinkaan tai avaa puhelinta vain silloin, kun odotan että joku soittaa. Nämä ovat kaikki koko ajan auki. Etsin ja käsittelen kaiket päivät tietoa tietokoneella ja fb on samanlainen mikrotauko ajattelutyöhön kuin tämä aihevapaakin. En juo kahvia eli kahvitaukoja en pidä.

Vierailija
5/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäitinä olen teen kotitöitä. kone on auki lähes 24h vuorokaudessa, istahdan tähän mm. kahville. Muksun 1v päikkäreille jne..jos olen ulkona niins iltikin kone on täällä auki. h mm. enedes ole ajatellu asiaa, että jotain asia häiritsisi.

Vierailija
6/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee että on täysin koukuttunut virtuaalimaailmaan.

Miksi pitää koko ajan olla saatavilla jopa netin välityksellä. Jos jollain on oikeaa asiaa ottaa hän yhteyttä puhelimella ja soittaa eikös niin.

Joutavaa hömppää ja ajantuhlausta.

Lisäksi tulee sellainen olo että tuo ihminen koko ajan kyttää mitä muille tapahtuu.

Vierailija
7/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee että on täysin koukuttunut virtuaalimaailmaan.

Miksi pitää koko ajan olla saatavilla jopa netin välityksellä. Jos jollain on oikeaa asiaa ottaa hän yhteyttä puhelimella ja soittaa eikös niin.

Joutavaa hömppää ja ajantuhlausta.

Lisäksi tulee sellainen olo että tuo ihminen koko ajan kyttää mitä muille tapahtuu.

pääasia että asia menee perille, ja jos jonkun voi tehdä ilmaiseksi niin miksi siitä maksaisi. Ja sun ei varmaan pitäisi olla koko fb:ssä jos luulet, että muut kyttäilee koko ajan sun elämää. Tuskin se niin kiinnostavaa on :P.

Vierailija
8/8 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama kuin monella muulla vastaajalla. Jos olen kotona ja kone on päällä, niin fese on auki yhdellä välilehdellä. Jos en halua, että kukaan huhuilee mua chatissä, niin pistän chatin offline-tilaan, mutta saatan silti silloin tällöin koneelle poiketessani lukea ja kommentoida muiden päivityksiä.

En ihan ymmärrä, mikä ap:n ongelma on...Tai lienee syytä puhua ongelmista monikossa.