Kukaan kokeillut tuota Maggi Juicy Chicken -juttua?
Kommentit (16)
Jospa kokeilet maustaa itse mieleisillä mausteilla ja paistat uunissa paistopussissa.
Mä itse ajattelin kokeilla sitä niin.
Jos haluaa valmiiksi maustettua kanaa, niin kaupan pintamaustetut rintaleikkeet ovat huomattavasti maukkaampia.
Yököttää jo pelkkä ajatus. Maku on varmaan sen kaltainen ( =yrjöpussissa haudutettu)
Yököttää jo pelkkä ajatus. Maku on varmaan sen kaltainen ( =yrjöpussissa haudutettu)
myydä paistopussi ja mausteita uusavuttomille.
Miksi ei? Se on todella hyvää kanaa ja kaikki saa hetkessä tehtyä, kunnon idiootti.. taidat olla yh..
Siihen pitää lisätä munat ja vesi/maito. Eli silloinhan siinä on vehnäjauhoa ja suolaa ja varmaan jotain paranteita hirmuiseen kilohintaan.
Ei se ole tyhmä joka pyytää.
ihmetyttää vaan, kun siinä ne kanat on niin hyvännäköisiä isoja paloja, ei tuolta kaupoista tuollaisia kyllä saa... Joko pieniä suikaleita, pihvejä tai kokonainen kana. Miksi sit mainokseen laitetaan tuollaisia? Harhaanjohtavaa mainontaa, sanon minä!!
Siihen pitää lisätä munat ja vesi/maito. Eli silloinhan siinä on vehnäjauhoa ja suolaa ja varmaan jotain paranteita hirmuiseen kilohintaan.
Ei se ole tyhmä joka pyytää.
siihen lisätään vaan vesi, ei muuta. Sopii hyvin uusavuttomalle. Ja tulee muuten hyviä lettuja, namskis.
Kun pitää ostaa tällaisia do-it-yourself-kit -pakkauksia että saa uunikanaa ja lettuja tehtyä.
aika mauton ja suola oli varmaan unohtunut.. Tuoksu oli ok. En osta toiste :)
Vois laittaa vielä kasviksia pussiin kanan kaveriksi. Eipä mua ainakaan pelästyttänyt pussin sisällysluettelo...
ihmetyttää vaan, kun siinä ne kanat on niin hyvännäköisiä isoja paloja, ei tuolta kaupoista tuollaisia kyllä saa... Joko pieniä suikaleita, pihvejä tai kokonainen kana. Miksi sit mainokseen laitetaan tuollaisia? Harhaanjohtavaa mainontaa, sanon minä!!
mitä syöt ja saat parempaa.