Miltä munakoiso maistuu? Mitä makua muistuttaa lähinnä?
Kommentit (28)
Sitä vanhaa munakoisoa piti itkettää, nykyiset lajikkeet on jalostettu vähemmän kitkeriksi.
Ja kysymykseen vastaus, munakoiso maistuu ihan munakoisolle.
Vierailija kirjoitti:
sain ruoka apusta, oli pahhaa, ois kai pitänyt itkettää mutta pahhaa se on, arabien ruokaa luotu kameleille!
"Onneksi äiti tekee minulle vain ja ainoastaan lihapiirakkaa ja nakkia piimän kanssa. Ei tarvi syödä arapien ruokia."
Ei nykyisiä lajikkeita tarvitse itketää, eivät ole kitkeriä. Munakoisot ovat herkullisia esim viipaleet. kuorrutettuna korppujauhoilla öljyssä paistettuina rapeaksi
Herkuksi joskus tehdään, mutta kyllähän se munkoison rasvanimemiskyky on sellainen, että sama kuin liimaisi suoraan perskankkuun ne viipaleet.
Moussakaa joskus tehdään, mutta käytetään aika paljon perunaviipaleita ja vain mauksi yksi munakoiso.
munakoison maku muistuttaa lähinnä aubergiinin makua.
Vierailija kirjoitti:
vain minä pidän munakoisosta.
Ja myös minä vertaisin sitä lähinnä kesäkurpitsaan. Erityisesti pidän kesäkurpitsan mustanpuhuvasta väristä :)
Mustanpuhuva? Vihreitä ne on.
Vierailija kirjoitti:
mutta kyllähän se munkoison rasvanimemiskyky on sellainen, että sama kuin liimaisi suoraan perskankkuun ne viipaleet.
😅 Hyvä, mä oon alipainoinen ja tarvitsen kankkuun pehmuketta.
sain ruoka apusta, oli pahhaa, ois kai pitänyt itkettää mutta pahhaa se on, arabien ruokaa luotu kameleille!