Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako sporttinen mies aina sporttisen naisen?

Vierailija
03.04.2011 |

Eli jos mies urheilee paljon ja kroppa on myös uheilullinen, niin haluaako sellainen mies "aina" sporttisen naisen, joka on hoikka, vähän lihasta, pienehköt daisat?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä tiedä vastausta haluaako KAIKKI.. ehkä? ehkä ei? :)

Vierailija
2/9 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sellaisen, joka urheilee ja pitää huolta itsestään. Ei se välttämättä tarkoita jotain tiettyä ulkonäkömuottia, mutta uskon, ettei megamammat kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Huvittavia nämä stereotypiat!

Vierailija
4/9 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun urheilullinen mieheni ainakin tykkää hoikista/timmeistä naisista. Mutta kai noissa mielipide-eroja on.

Vierailija
5/9 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni joutui aikanaan hyväksymään sen, että minä EN lähde hänen kanssaan pelamaan sählyä tai jalkapalloa. Se oli oikeasti miehelle kova paikka.

Mitenkään epäsporttinen en kuitenkaan ole. Joukkuelajit vain eivät iske ja olen niissä huono. Kroppani on tavallinen, ei übertimmi mutta eikä myöskään plösö. Miehellä on meistä kahdesta ehkä parempi kroppa, mutta minä olen naamasta kauniimpi. ;)

Vierailija
6/9 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on himourheilija, tekee sitä ammatikseenkin, mutta minä olen ihan tavallinen arkiliikkuja, en sen kummempaa.

Mutta enpä minäkään haluaisi itseni kaltaista miestä. Niinhän sitä sanotaan, että vastakohdat viehättää...

Vierailija
7/9 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...oletan että voisi ehkä haluta senkin takia sporttista naista, että voisi saada seuraa johonkin liikuntaharrastukseensa.

Ja toiselle kommentoijalle: tässä oli kyse kärjistyksestä, eli tokihan sporttisella naisella voi olla isot daisat... se on selvää...

Vierailija
8/9 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sellaisen, joka urheilee ja pitää huolta itsestään. Ei se välttämättä tarkoita jotain tiettyä ulkonäkömuottia, mutta uskon, ettei megamammat kelpaa.

Mulla on sporttinen mies ja minä olen 110kg enkä todellakaan mitenkään sporttinen. =D

Vierailija
9/9 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla sporttinen "poikakaveri", urheilee lähes päivittäin ja timmi kroppa,pitää huolen ettei kiloja kerry.

Minä taas reilusti ylipainoinen, mutta tämmösenään minuun ihastui aikoinaan eikä näytä millään tapaa häiritsevän:) Täytynee mainita etten ole minäkään mikään sohvaperuna, lenkkeilen yms. mutta valitettavan huonon itsekurin omaavana mässäilen liikaa niin eihän ne kilot minnekään katoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi