Lue keskustelun säännöt.
Muotiblogi isompipovisille?
03.04.2011 |
Tykkään muodista ja kaikesta sellaisesta, mutta en ole ainakaan vielä löytänyt sellasta tyylikästä ja trendikästä blogia, jota pitäisi joku sellainen jolla on vähän enemmän rintavarustusta.. usein tällaisten blogien pitäjät nimittäin tykkäävät sellaisesta vähän hutsahtavasta tyylistä ja minua taas ei sellainen innosta.. Osaisiko joku ehdottaa jotain?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
pipo?