Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hui, katsokaa mitä Kokoomus aikoo tehdä pienituloisille !!!

Vierailija
03.04.2011 |

Kuva kertoo enemmän kuin sanat... Katsokaa tuota sinistä käyrää:

http://www.hs.fi/grafiikka/1135264411349?orientation=horizontal

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääneni menee pesuille. Ei raha ole se kaikkein tärkein ainkaan jos sitä on riittävästi.

Vierailija
82/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ymmärrä, että siivoojiakin TARVITAAN! Niinkuin myös suurtalouskokkeja, sairaanhoitajia, lähihoitajia, myyjiä..........

Ihan totta hei, miettikää vähän.

T: Hyväpalkattu aineenopettaja (joka äänestää persuja)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siivooja, lähihoitaja yms. ei ansaitse riittävästi, että pystyisi elämään pääkaupunkiseudulla!

Eikö rehellisestä työstä, johon on hankkinut oikean koulutuksen, pitäisi saada niin paljon, että tulee toimeen?

Vierailija
84/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teistä lukea sen kuvion alla olevan tekstin, joka osoittaa, ettei käteen tuleva raha ole ollenkaan linjassa sen kanssa, mitä nuo käppyrät osoittavat. Ei pidä uskoa ihan sokeasti kaikkea, mitä näkee.

Tällä palstalla ei pitäisi puhua politiikkaa, kun ajattelun ja ymmärryksen taso on tämä.

Vierailija
85/90 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tullut ajatelleeksi, että on monia töitä, joista saa kovin huonoa palkkaa, vaikka on kunnon koulutus? Eli ihminen voi olla köyhä, vaikka tekee tärkeää ja merkityksellistä työtä. Eikö heillä saisi olla oikeuksia? Vain niillä, jotka menevät vaikka vastoin kutsumustaan "rahakkaalle" alalle?

Onko esim. pienipalkkaisen sairaanhoitajan työ vähemmän tärkeää kuin kovapalkkaisen juristin?

Niin ja jos täällä kaikki kouluttautuisi juristiksi yms. me itkettäs verta!!! Jonkun tulee tehdä töitä pienemmällä palkalla kun kaikki ei voi saada suurta palkkaa JA jonkun tulee myös siivota täällä koska muuten me HUKUTTAS PASKAAN. Kaikki ei myöskään pidä uraa ja statusta elämäntarkoituksena autuutena.

Vierailija
86/90 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kouluttautunut pitkälle, teen paljon töitä ja tienaan hyvin. Miksi jonkun kotona makaavan/vähän kouluttautuneen elintaso ja käytettävissä oleva rahamäärä pitäisi minua kiinnostaa? Eihän heitäkään kiinnosta minun asiani. Menköön koulunpenkille ja hakeutukoon parempipalkkaisiin töihin jos rahat ei riitä.

Sosiaalikustannukset ovat pois sinun palkkapussistasi joka tapauksessa, eli jos vähällä toimeentulevalle taataan kohtuullinen palkkataso, ei sosiaalikustannuksiin käytettäviä varoja tarvita niin paljoa.

Vierailija
87/90 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ymmärrä, että siivoojiakin TARVITAAN! Niinkuin myös suurtalouskokkeja, sairaanhoitajia, lähihoitajia, myyjiä..........

Ihan totta hei, miettikää vähän.

T: Hyväpalkattu aineenopettaja (joka äänestää persuja)

saa opiskella 3,5-v. terkkariksi 4-v. ja kätilöksikin 4,5-v. ja kaikkien koulutukseen sisältyy sh:n tutkinto nykyään.

Vierailija
88/90 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin selväksi ettei minun keskmääräistä hyvätuloisempana kannata äänestää persuja! Purisin vain omaa nilkkaani.... Kiitos, taas eliminoitui yksi puolue!

Olenkohan minä sitten joku kummajainen, kun hyvätuloisena haluaisin huolehtia myös pienituloisten edusta, enkä vain hyvätuloisten?

Et ole kummajainen. Mekin ollaan ihan ok-tuloinen perhe ja ihan mielellään maksetaan veroina siitä, että Suomessa säilyy yhteiskuntarauha. Ei kiitos mitään nälkämellakoita Suomen kaduille.

Vierailija
89/90 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskelmassa ei ole otettu huomioon että kokoomus ja keskusta nostaisivat sosiaaliturvaetuuksia.

Siinä tapauksessa se rankaisee vielä enemmän keskituloista, koska keskituloinen ei ole oikeutettu tukiin, mutta keskituloisen verotus kiristyisi ja isotuloiset sen kun porskuttaisivat ja pienituloiset nauttisivat korotettuja tukia pikkupalkkansa lisäksi. Kokoomus ja keskusta eivät siis saa keskituloisen ääntä!

Vierailija
90/90 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on paremminvoivien puolue. Se on aina pyrkinyt ajamaan suurituloisen etua pieni- ja keskituloisen kustannuksella. Minun täytyy myöntää ettei minuakaan juuri kiinnosta yhteiskunnan tuella elävien asiat, koska itse olen kouluttautunut ammattiin ja elätän itseni työllä, siitäkin huolimatta että lähes yhtä hyvin voisi pärjätä ilmankin ja se on kyllä väärin. Työnteon pitäisi aina olla kannattavampaa kuin kotiin jäämisen. Kokoomus ei kuitenkaan ole missään tapauksessa minun puolueeni koska tienaan alle 30000€/v. Kuulun siihen ryhmään jolle hyvinvointi ei juuri jakaudu. En edes tiedä mikä puolue olisi kaltaiseni omalla työllään niukin naukin toimeen tulevan duunarin asialla. Tokko sellaista onkaan, mutta äänestän kokoomusta vastaan. Ehkä vasemmistoliittoa, noin protestiksi nykymenolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi