Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hui, katsokaa mitä Kokoomus aikoo tehdä pienituloisille !!!

Vierailija
03.04.2011 |

Kuva kertoo enemmän kuin sanat... Katsokaa tuota sinistä käyrää:

http://www.hs.fi/grafiikka/1135264411349?orientation=horizontal

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en silti hyväksy tuota kokoomuksen käyrää. Persuilla se on näistä paras. Mutta silti äänestän kokoomusta, koska kaikista kysymyksistä ja kaikkien vaalikoneiden perusteella kokoomus on se lähinnä omaa ajatusmaailmaa.

Vierailija
22/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen käyrä olisi varmaan taivaissa jossain 60000 euron kohdalla ja jatkaisi vain nousuaan pystysuoraan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä että ollaan jotain ansiotuloverostusta koventamassa. Muutenkaan ei kannata käydä töissä. Pääomatuloja tuleekin verottaa, samanlaisia tuloja ne ovat kuin ansiotuloja, joten ansiotuloveron alle jatkossa.

Kokoomuksen kansainvälisyyspelleilystä en pidä. Maahanmuutto on ongelma.

T. raiskattu nainen

Vierailija
24/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin äänestän kokoomusta.

Vierailija
25/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käteen jää rahaa se 100 € kuussa. Hyvin olen pärjännyt. En ole kyllä vaatteita ostanut 2 vuoteen. Parin vuoden päästä valmistun. Sitten toivon vuosituloni nousevan kymmeniä tuhansia prosentteja.

Köyhät. Lopettakaa itsesäälissä riutuminen ja tehkää jotakin. Ihme sössötystä. Ei nollakoulutettu siivoja mitään 50 000 voi saada töistä. ÄLY HOI

Vierailija
26/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kouluttautunut pitkälle, teen paljon töitä ja tienaan hyvin. Miksi jonkun kotona makaavan/vähän kouluttautuneen elintaso ja käytettävissä oleva rahamäärä pitäisi minua kiinnostaa? Eihän heitäkään kiinnosta minun asiani. Menköön koulunpenkille ja hakeutukoon parempipalkkaisiin töihin jos rahat ei riitä.

Vierailija
27/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nollakoulutettu siivoja mitään 50 000 voi saada töistä. ÄLY HOI

Onko joku sitten vaatinut tällaista?

Kokoomuksen ehdotus pienentää ostovoimaa pieni- ja keskituloisilta. Onko se hyvä juttu?

Vierailija
28/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kouluttautunut pitkälle, teen paljon töitä ja tienaan hyvin. Miksi jonkun kotona makaavan/vähän kouluttautuneen elintaso ja käytettävissä oleva rahamäärä pitäisi minua kiinnostaa? Eihän heitäkään kiinnosta minun asiani. Menköön koulunpenkille ja hakeutukoon parempipalkkaisiin töihin jos rahat ei riitä.

Vierailija
29/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä siihen, että pienituloinen saisi kaiken sen saman kuin suurituloinenkin.

Siinähän se on koko ahkeruuden idea: tee paljon töitä, ansaitse ja voit ostaa tarpeetonta. Tai vaihtoehtoisesti panosta johonkin muuhun, tienaa vähän ja sinulla on varaa perustoimeentuloon, ei muuhun.

Vierailija
30/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä siihen, että pienituloinen saisi kaiken sen saman kuin suurituloinenkin.

Onko joku vaatinut? Tuossa käyrässä näytetään, mikä olisi muutos nykyiseen, eli ostovoima laskisi kaikilta muilta paitsi hyvätuloisilta.

Vierailija
31/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kokoomus ei ole koskaan ollutkaan mikään pienituloisen duunarin puolue.

Vierailija
32/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin selväksi ettei minun keskmääräistä hyvätuloisempana kannata äänestää persuja! Purisin vain omaa nilkkaani.... Kiitos, taas eliminoitui yksi puolue!

Vierailija
33/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin selväksi ettei minun keskmääräistä hyvätuloisempana kannata äänestää persuja! Purisin vain omaa nilkkaani.... Kiitos, taas eliminoitui yksi puolue!

Olenkohan minä sitten joku kummajainen, kun hyvätuloisena haluaisin huolehtia myös pienituloisten edusta, enkä vain hyvätuloisten?

Vierailija
34/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan minä sitten joku kummajainen, kun hyvätuloisena haluaisin huolehtia myös pienituloisten edusta, enkä vain hyvätuloisten?

tajuaisit että maksat aivan satanasti veroa ja näin huolehdit siitä että pienituloiset pärjäävät.

Vierailija
35/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin, että äänestäisinkö Kokoomusta. Sitten muistan, että minua kiinnostaa myös se, miten köyhät tässä maassa pärjäävät. Kokoomuslaisia ei kiinnosta kuin oma napa. Se on suurin syy, että en äänestä kokoomusta.

Minulle ei riitä, että poliitikot ajaisivat Minun asiaani - pitää olla ammattitaitoisempi ja ajaa kaikkien etua. Se tuntuu olevan kokoomuksella vähän hakusessa...

Vierailija
36/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olisit hyvätuloinen

tajuaisit että maksat aivan satanasti veroa ja näin huolehdit siitä että pienituloiset pärjäävät.

Maksan aivan mielelläni siitä ilosta, että täällä vallitsee yhteiskuntarauha, ei ole rikkaat muurien takana piilossa köyhiltä, ei ole kerjäläisiä (paitsi nuo romanit, mutta se on eri juttu).

Vierailija
37/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

makseta niin paljon veroja kuin Suomessa, mutta siellä ei olekaan hyvinvointivaltiota - jonka puitteissa myös ne rikkaat leikataan niissä samoissa sairaaloissa kuin muutkin. Turhaa väittää, että vain köyhät hyötyvät veroista. Maksamme yhtä lailla jonkun hyväpalkkaisen juristin synnytyksestä jotain 3500 euroa verotuloista, kuten maksamme köyhän opiskelijankin synnytyksestä. Aivan samoin maksamme infastruktuurista (jne). Ei ne verotulot köyhille mene, vaan yhteiskunnan pyörittämiseen, jossa kaikki elämme. Lumien aurus, teiden kunnossapito, sairaalat, uimahallit jne, Sinne ne verorahat menee. Mutta tää on tätä persupolitiikkaa - haukutaan vähäosaisempia, sillähän ne ongelmat ratkeaa että pienituloisten avut lakkaavat.

Vierailija
38/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta kannattaa äänestää vain rikkaiden. Siis vain oikeasti rikkaiden, ei suurituloisten. Valitettavasti myös wannabe-rikkaat menevät halpaan ja äänestävät Kokoomusta, koska haluavat kuulua harhaisissa mielissään "menestyjien"-puolelle.

Kokoomus ei nykymuodossaan aja enää edes pk-yrittäjien etuja, vaan pelkästään suuryritysten ja Kokoomuksen etua.

Joten älkää viitsikö olla naiiveja ja äänestää itseänne vastaan (paitsi jos olette oikeasti rikkaita).

Vierailija
39/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tää on tätä persupolitiikkaa - haukutaan vähäosaisempia, sillähän ne ongelmat ratkeaa että pienituloisten avut lakkaavat.

Täh? Persujen käyrähän nimenomaan nostaisi tasaisesti kaikkien paitsi rikkaimpien ostovoimaa!

Vierailija
40/90 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta kannattaa äänestää vain rikkaiden. Siis vain oikeasti rikkaiden, ei suurituloisten. Valitettavasti myös wannabe-rikkaat menevät halpaan ja äänestävät Kokoomusta, koska haluavat kuulua harhaisissa mielissään "menestyjien"-puolelle.

Kokoomus ei nykymuodossaan aja enää edes pk-yrittäjien etuja, vaan pelkästään suuryritysten ja Kokoomuksen etua.

Joten älkää viitsikö olla naiiveja ja äänestää itseänne vastaan (paitsi jos olette oikeasti rikkaita).

En ole myöskään ikinä ymmärtänyt, että miksi näitä "sikarikkaita" niin kovasti haittaa, jos muutama prosentti enemmän menisi köyhien hyväksi? Eihän se heidän rahoissaan tuntu miltään.

Meneekö se jotenkin niin, että mitä enemmän rahaa, niin sitä ahneemmaksi tulee, eli ei penniäkään köyhille, vaikka olisi miljoonatulot?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme