Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huutis apuja!

Vierailija
03.04.2011 |

Nyt on ensimmäisen kerran käynyt niin, että kuvatun kaltainen tuote on kaukana kuvauksesta. Muka kerran käytetty ja oletettavasti kahdesti pesty, mutta mun mielestä kaukana siitä.

Olen verrannut meidän omaan uutena ostettuun ja jo useaan kertaan pestyyn pukuun ja ero on kuin yöllä ja päivällä.

Otin yhteyden myyjään joka nyt lupaa palauttaa rahat, mutta annanko sitten positiivisen palautteen ja mahdollisesti joku muu saa taas pettyä. Hänellä ei kyllä ole vielä yhtään neutraalia tai negaa ja kaupppoja reippaat sata.

Tuote ei nyt kovin kallis ollut 5€ ja postarit, mutta mulla vain periaate, että en itse mainosta uudenveroisena oikeastaan mitään, koska koskaan en tiedä kuinka tarkka sitä on huutamassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna vaan neutraali, jossa selität että tuote oli kuluneempi kuin ilmoitus antoi ymmärtää mutta saitte sovittua asian kuntoon.

Vierailija
2/8 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että harmittaa, vaikka toki en sieltä odotakkaan aina uutta saavani, mutta minäkin olen jo reippaat 300 kauppaa tehnyt niin myyjänä kuin ostajana ja aina tuote on ollut minulle tullessa kuvatun kaltainen ja nyt sitten harmikseni ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaisin positiivisen, jos kerran kaupat on saatu hyvässä hengessä sovittua ja rahat palautettu.

Erehdyksiä voi sattua kenelle vaan, jos pelkkää positiivista palautetta tähän asti tuskin tehnyt sitä tahallaan.

Maksaako myös postarit ja saat vaatteen loppuen lopuksi ilmaiseksi vai hyvittääkö vain osan? Jos saat vaatteen ilmaiseksi niin myyjä ei ole musta ansainnut edes neutraalia...

Vierailija
4/8 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos kerran tähän asti pelkkää plussaa niin miten yksi näin selkeä erehdys?!

En siis koe hänen erehtyneen ja itse en ole liian tarkka, mutta nyt ihan heti kun sen kuoren avasin pisti silmään se nukka mitä siinä vaatteessa on, ja niin paljon ei voi max kahdesta pesusta tulla ja vaikka kuivausrummussa kuivattais.

ap

Vierailija
5/8 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin lapselle mekon, jonka piti olla uudenveroinen. Eikä todellakaan ollut. Myyjän mukaan kerran pesty, mutta on kyllä varmasti pesty useamman kerran. Pesulappukin ihan haalistunut ja kellastunut, samoin kuin mekko. Oletettavasti seissyt jossain ulkovarastossa pitkään. Mutta myyjä vain on sitä mieltä, että on kerran pidetty ja pesty, pahoitteli kovasti pettymystä ja korvasi koko tuotteen, eli sain ilmaiseksi mekon pitää.

En kyllä kehtaa neutraalia laittaa, mutta ajattelin siihen positiiviseen kuitenkin kirjoittaa jotain tyyliin: "myyjä korvasi reilusti virheensä" tms. Vaikka todella olen kyllä sitä mieltä, ettei voi olla virhe...

Vierailija
6/8 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joku merkki tai kangaslaatu näyttää jo tosi kulahtaneelta ekankin pesun jälkeen.

Vierailija
7/8 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ihan perus Lindex ja henkkamaukka ole meillä kyllä noin kulahtanut vielä 10 pesukerrankaan jälkeen.

Vierailija
8/8 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjän mukaan uudenveroiset, kerran käytetty. Ei todellakaan ole, haaroista kuluneet, langat repsottaa ja taskuissa nukkaa. Myyjälle laitoin viestiä mutta hän ei ota mitään vastuuta asiasta. Väitti, ettei ole kertaakaan käyttänyt (kohteessa kirjoitti kerran käytetty) ja ei ollutkaan uutta myymässä.

Jotkut käyttää sanaa "uudenveroinen" jotta saisi paremman hinnan. Kaikki kun ei uskalla laittaa neutr./negat. kostopalautteen pelossa.