Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä yhdyntäasennossa saat helpoimmin orgasmin ilman klitorikseen koskemista?

Vierailija
03.04.2011 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin on kamalaa jyystämistä mun kannaltani ja istuallaan miehen päällä on sellainen inhottava orgasmi. Perinteisessä lähetyssaarnaajassa just hyvät.

ööö mikä on INHOTTAVA ORGASMI???? :D

Vierailija
2/31 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin on kamalaa jyystämistä mun kannaltani ja istuallaan miehen päällä on sellainen inhottava orgasmi. Perinteisessä lähetyssaarnaajassa just hyvät.

ööö mikä on INHOTTAVA ORGASMI???? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhdynnässä en koskaan.

Miehen kanssa en saa kuin klitorisorgasmeja käsipelillä pimeässä peiton alla.

Taidan olla vielä liian nuori ja estoinen. :D

Vierailija
4/31 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun toisen kanssa voisin saada missä vain. Kyse on pään sisäisestä asiasta ainakin minulla.

Vierailija
5/31 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmi tulee aina klitoriksen kautta.

Vierailija
6/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin klittan kanssa, aikaa menee n. 3 min.

Vierailija
7/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmia ILMAN että klitsuun kosketaan,että ei huolta :) missä asennoissa saa parhaiten hierottua klitorista samalla?

Vierailija
8/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kun täytin 40v niin jotain tapahtui, nyt se on ihan paras asento,

t: se 10 min lähäri

Vierailija
9/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut kun täytin 40v niin jotain tapahtui, nyt se on ihan paras asento,

t: se 10 min lähäri

Vierailija
10/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai

takaapäin

Vierailija
11/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se tapahtuu?

Vierailija
12/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, että olen tarpeeksi kiihottunut ja kostea + häpyhuulet "levällään" jolloin klitoris saa kontaktin miehen häpyalueeseen. Ja samalla mies hyväilee/imee rintoja.

Näin teemme aina ja saan oikeastaan aina, ihanaa!

Mutta täyttiko tää ap:n kriteerit, koska tässä ei kukaan varsinaisesti koske käsin klitorikseen vaan hankaan itse sitä mieheen. En voisi ikinä saada ilman klitorikseen koskemista jollain tavalla.

Vierailija
13/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 44v.

Vierailija
14/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi mies toivoo tuota asentoa usein. Lähäriä pitää vielä harjoitella, koskaan en ole siinä saanut, vaikka se asentona onkin nautittava.

Vierailija
15/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tunnen kyllä itsetyydytyksen salat, kiitos vaan ;) mutta seksissä en saa muuten kuin tehokkaalla klitoriskäsittelyllä. Ja helppoa ei ole sekään.

Vierailija
16/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen miehen kanssa ensin sain parhaiten minä päällä, sen jälkeen on alkanut tuleen lusikassa, takaapäin, lähetyssaarnaajassa.. enää ei ole asennosta kiinni.

Vierailija
17/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monet eivät saa orgasmia yhdynnässä, koska kiltteinä tyttöinä keskittyvät miehen kuunteluun. Niin minäkin tein 37-vuotiaaksi saakka.

Sain elämäni ensimmäisen O:n nykyisen (ja suht tuoreen) miesystäväni kanssa, ja se vaatii ITSENSÄ kuuntelua ja keskittymistä OMIIN tuntemuksiin. Kannattaa kokeilla kerran siten, että antaa miehen touhuta rauhassa. Ei ole juurikaan väliä mitä ja miten mies tekee - kunhan tekee tarpeeksi kauan ;-) Tämä on luettu seksologian kirjasta. Sitä opiskeluakin suosittelen "evästykseksi" orgasmin etsintään.

Tiesittekö, että miehen seksuaalinen huippu ajoittuu n. 18 vuoden korville, kun naisella se taas on 36-38 vuotiaana...

Muitakin hauskoja nippelitietoja jäi sopivasta kirjasta muistiin rakasteluhetkien jälkeiseen tai sitä edeltävään keskusteluun :-)

Vierailija
18/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti saan jo melkein seksin ajatuksesta ja sitten se onkin menoa :-) Nelikymppiseksi luulin, että mussa on joku vika, kun sain 'vain' klitorisorgasmeja ja nekin oli aika heikkoja. Meinasi ihan trauma tulla. Mutta tää uusi miesystävä..!

Nyt olen jotenkin enemmän läsnä. Miehellä on ihan keskivertoelin, ei mikään jätti. Jotenkin se osuu vaan niin hyvin, uijui.. Minuutissa, ei tartte liikettäkään, kun jo tuun ja tuun ja tuun... Ja lähäri ehdottomasti paras. Takaapäin ei tämänkään kanssa tunnu miltään, itse päällä jotenkin toimimaton meillä myös. Muita asentoja ei olla ehditty juuri kokeillakaan, kun tuo lähäri vaan tuntuu niin hyvältä molemmista!

Vierailija
19/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetyssaarnaajassa.

Vierailija
20/31 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sitä edesauttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi