Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten noloa on lähettää miehelle sähköposti,

Vierailija
02.04.2011 |

jossa kertoo, miten kova ikävä häntä on...?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä voi vastata kun et kerro mitään.

Voi olla noloa tai sitten ei.

Vierailija
2/12 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle vai jonkun muun miehelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiselle, josta tiedän, että tuntee samoin minua kohtaan kuin minä häntä.

Haluaisin jotain sanoa... kun ei olla nähty hetkeen ja nähdään vasta ensi viikolla.

Aikuisia ihan siis ollaan, joten voiko/kannattaako tollasia sanoa?

Vierailija
4/12 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lapsia kuvioissa mukana, niin unohda tuommoiset jutut. Toki mäkin voin sanoa mun ystäville, että on ollut niitä ikävä, eikä se sukupuolta katso, mutta eipä niitä asioita tarttee miettiä, että onko noloa vai ei...

Vierailija
5/12 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sitä en aio tehdä. Eikä hänkään.

Vierailija
6/12 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en laittanu noin suoraan- heitin vähä vitsinä. meillä siis on ollut viestitellä silloin tällöin tuhmia juttuja ja joskus tavata, mutta aina julkisilla paikoilla. Tavallaan ettei pääsisi tapahtumaan mitään.

Suosittelisin miettimään, tunteeko hän varmasti samoin ja ellet ole satavarma, kirjoita jotain lievempää, josta et loukkaannu jos tuleekin vähemman tunteikas vastaus. Tiedän miltä se tuntuu kun odottaa enemmän ja vastaus onki jotain ihan muuta. Jos se toinenkaan ei niin uskalla laittaa mitään..

Vierailija
7/12 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän, kuin mitä itse olen ns. uskaltanut sanoa... että siltä kantilta.

Mutta koska häneltä ei tänään ole tullut sähköpostia ja jos laitan jotain ikäväntunnustuksia tms. niin vaikutanko... epätoivoiselta, nololta tai muuta vastaavaa?

Vierailija
8/12 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, että onko merkitystä tuolla kirjoittamisella vai ei, sillä juttu vaikuttaa kokonaisuudessaan nololta. Pahinta on se, ettet sitä edes tunnu pelkäävän / tajuavan.

Vierailija
9/12 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mikset voisi?

Kaikilla on yksinäisiä hetkiä ja jos mies oikeesti susta välittää niin luulisi olevan vain hyvillään viestistäsi. Kunhan et vastaavia jatkuvasti lähettele niin on pelkästään kiva juttu.

t. se joka harrastaa sitä meilailua ja "julkistapailua"

Vierailija
10/12 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin lähetin tänään..ja tuo varattu mies lähetti samanlaisen viestin myös minulle..samoin kuin eilenkin ja varmaan huomennakin lähetämme..maanantaina sitten nähdään.. Ei Rakastuminen ole millään lailla noloa..

Vierailija
11/12 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

replynä johonkin miehen sulle lähettämään tunnustusviestiin ja laita piilokopio vaimolle.

Teet vaimolle ison palveluksen ja saat pian miehenkin kokonan itsellsi. Tai sitten saat tietää, kuinka vakavissaan mies kanssasi onkaan.

Olen muuten täysin tosissani.

Vierailija
12/12 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äärimmäisen typerää!

Toivottavasti jos sinulla joskus on oma mies niin hän myös saa viestejä tollasilta haukoilta.