Varoituksen sana laihduttajille!
Minä laihduin 40kg. Ihan hyvä sinänsä, kunto ja ulkonäkö paranivat kohisten. MUTTA, se ulkonäkö onkin sitten hyvä vain vaatteet päällä! Viime kesänkin kärvistelin pitkähihaisissa ja -lahkeisissa vaatteissa, koska käsivarsiin, reisiin, mahaan ja leuan alle jäi aivan järkyttävät löysät nahkapussit roikkumaan... Olen aika masentunut tästä ja itsetunto on nollassa. Ennen laihtumista oli oikeastaan paremmin, olin ns. "onnellinen pullukka", ei ollut edes selluliittiä vaan olin ennemminkin mallia kimmoisa patukka. Kaduttaa että laihdutin!
Kommentit (27)
Olen jatkuvasti nälissäni ja ajattelen vain ruokaa ateriasta ateriaa. Samaan on kaatunut sekä tuo ap:nkin perinteinen kevyt ruokavalio että nutraus :-(
leikkauksiin jos sanot että tää vaikuttaa henkisesti tosi paljon yms. hae lähete erikoissairaanhoitoon Älä lihota itseäsi takaisin ellet ole alipainoinen.
taidanpa varata heti maanantaina ajan lääkärille! AP
joka pääsi laihdutettuaan kunnalliseen leikkaukseen.
t. ohis
mutta minä pystyin sentään laihduttamaan! AP
millaisella ruokavaliolla onnistuit laihduttamaan 40 kiloa vuodessa?
T: yksi joka yrittää myös laihtua
Se iho on todella ylimääräistä ja siihen ei auta kuin kirurgin veitsi, näin sevaan on.
Ajatelkaa nyt, jos laihduttaa kiloja yhden nuoren verran niin kyllähän siinä on ihoa liikaa hoikempana.
Hattua nostan ap:lle suorituksesta; loistavaa!
Toivottavasti pääsit poistattamaan ylimääräisen ihosi. Siinä muuten lähtee muutama kilo lisää.
millaisella ruokavaliolla onnistuit laihduttamaan 40 kiloa vuodessa?
T: yksi joka yrittää myös laihtua
eli aamiaiseksi kaurapuuro + vehnäleseet mehukeitolla. Lounas: salaatti yleensä kahdella täytteellä, esim kana-mozzarella tai tonnikala-katkarapu. Toinen lounasvaihtoehto oli joku kevyt keitto. Välipalana marjoja tai hedelmä. Päivällisellä lihaa, kanaa tai kalaa 100g, pastaa, riisiä tai perunaa vähän ja vihanneksia paljon. Iltapalana mehukeittoa ja rahkaa. Vettä tietysti join paljon ja liikuin neljä kertaa viikossa. Läski lähti ja liikuntaa harrastan edelleen, sekä syön terveellisesti. Joskus tietysti myös herkuttelen. AP
ei ole muuta kuin esteettistä haittaa ja sit tietty henkistä. Siksi en ole lääkärissä tästä sanonutkaan, kun tuntuu että paljon tärkeämpiäkin potilaita on olemassa. Ja kyllä minä urheilin laihduttaessa ja urheilen edelleen. Neljä kertaa viikossa vähintään jumpassa tai spinningissä ja kävelen myös paljon. Ihan itse olen läskiksi itseni syönyt, en syytä siitä ketään enkä mitään muita. AP