Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halusin ennen monta lasta, mutta nyt en enää haluakaan kuin kaksi.

Vierailija
02.04.2011 |

Yksinkertaisesti siksi, että ei ole varaa tarjota "hyvää elämää" niin monelle. Ennen olin ajatellut, että haluaisin neljä tai kuusi lasta. Jotenkin tuntuu pahalle, kun tämän päätöksen olen tehnyt. Toisaalta olen vielä nuori (24v., mies 25v.) ja meillä siis yksi lapsi (2v.), toinen tulossa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme ja oli ihanaa kun olivat pieniä, vaikkakin raskastakin välillä. Nyt kaikki aikuisuuden kynnyksellä ja mietin,e ttä kuinka paljon helpompaa olisi jos olisi vain yksi tai kaksi lasta, vaikka ei mulla mitään ongelmia ole heidän kanssaan nyt ollutkaan. Nuorilla vain aika vaikeaa päästä elämään kiinni tänä päivänä, siitä saa sitten vanhemmatkin kantaa huolta.

Vierailija
2/2 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme ja oli ihanaa kun olivat pieniä, vaikkakin raskastakin välillä. Nyt kaikki aikuisuuden kynnyksellä ja mietin,e ttä kuinka paljon helpompaa olisi jos olisi vain yksi tai kaksi lasta, vaikka ei mulla mitään ongelmia ole heidän kanssaan nyt ollutkaan. Nuorilla vain aika vaikeaa päästä elämään kiinni tänä päivänä, siitä saa sitten vanhemmatkin kantaa huolta.

enemmän aikaa (ja myös rahaa esim. pienempiin ja isompiin reissuihin, harrastuksiin yms.) kahdelle lapselle. Sisaruksen haluan ehdottomasti lapselle (niin kuin jo siis tulossa onkin), mutta kolmea en halua, koska itse koin sen lapsuudessani huonoksi, usein oli joku ulkopuolinen (joka minä vanhimpana tai sitten nuorin, voi kyllä tosin johtua siitäkin, että keskimmäinen meistä sisaruksista todella vahva luonteinen).

Toisaalta olisi ihana, jos näiden kahden jälkeen saisi vielä kaksi lisää useamman vuoden päästä...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi