Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aborttilapsia, ei herkille

Vierailija
02.04.2011 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut keskenmenon spontaanisti ja olen sinut asian kanssa, ymmärrän myös muissa elämäntilainteissa olevia äitejä.

Vierailija
2/20 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl oon niin onnellinen et voin maksaa veroja ja maksan taas mielelläni jos tiiän että niitä menee tohon hommaan!

mielelläni tuen abortteja. niin monella lapsella olis täässä maassa asiat surkeesti jos nekin olis saanut syntyä!!!

luojan lykky että meil on mahollisuus abortteihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että ratkaisuni oli oikea. Näkihän sen siitäkin, miten yksin sain olla keskeytyksessä. Se oli pieni synnytys. Olin jumalattoman kipeä, yksin sain kokea ankarat supistukset. Kun heikkenivät, nukahdin. Heräsin, ja huomasin, että pitää mennä vessaan. Pönttöön plopsahti se jokin - vauva:-/. Ei kukaan ollut kertonut mulle etukäteen, mitä tapahtuu ja miten - en tiennyt mitä tehdä: kaivaako sikö ylös pöntöstä? Vedin pöntön. Vauva meni sinne jonnekin, viemäriin.

Minulla oli jo kolme lasta. Tämä vahinko tapahtui 1,5 vuoden seurustelun jälkeen, kun olin jo aiemmin eronnut. Emme olisi koskaan selvineet perheenä tuon miehen ja lapsilauman kanssa. Sikäli ratkaisu oli oikea. Silti nyt juuri itken tuota juttua. Nyt en enää koskaan varmaankaan saa kokea enää raskautta ja synnytystä, aika meni jo ohi. Kaipaan vauvaa. Tuo yksi meni jo. Kolme lasta on, miehellä kaksi. Jotakin siis puuttuu.

Vierailija
4/20 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nuo kuvat järkyttivät silti. Minulla on kaksi lasta ja yksi keskenmeno mutta en siltikään ollut tajunnut miten lapsen näköisiäkin nuo pienet ovat jo. Vastaavien viikkojen ultrakuvat ovat vielä niin sykeröitä.

Voi pieniä ihmisiä :´(

Vierailija
5/20 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikeen plumpsahti pönttöön? Ei voi olla todellista tää abortti pelottelu.

menkääs ny ite puntaroimaan johonkin pikku kuppiin

1-2 g vaikka jauhelihaa tai pala lihaa.

sen kokonen on alkio esim. 10 viikolla. Ette te huomaa runsaan verentulon seassa sitä.

abortti pitää tehä ennen 12 viikkoo (paitsi erityisluvalla) ja suurin osa aborteista tehdään ennen 12 viikkoo. alkion paino on noin 5 g eikä ette te sitä minään pönttöön plumpsahtamisena huomaa!!!!

Jo katotte ultrakuvia 12 viikkosesta sikiöstä niin sillä ei oo vielä nähtävissä alottajan linkittämien kuvien mukasesti sormia ja varpaita.

kädet ja jalat on kun räpylät

älkää viittikö yhä uudestaan ja uudestaan laittaa tällasia kuvia ja tätä samaa paskaa propagandaa tänne.

Vierailija
6/20 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 27v, 2 lasta ja raskausviikko 9+4...

Vierailija
7/20 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausviikko 12

Sikiö painaa nyt toista kymmentä grammaa ja on 6-8 senttiä pitkä ja alkaa jäntevöityä. Ulkoiset sukupuolielimet tulevat näkyviin, mutta sukupuolta ei voi vielä todeta ultraäänikuvasta. Vauvalla on jo ylä- ja alaleuka sekä kielen alku. Myös ensimmäiset hampaiden alut ovat ilmestyneet.

Istukka on nyt täysin muodostunut ja se on sikiötä painavampi aina raskausviikolle 20. Sen tehtävänä on vielä auttaa sikiön aineenvaihdunnassa.

Neuvolassa kuunnellaan vauvan sydänääniä jokaisella käyntikerralla. Terveydenhoitaja saa ne Doppler-laitteella esiin 12. viikolla, jolloin pienet tykytykset on mahdollista kuulla herkillä laitteilla.

Vierailija
8/20 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausviikko 10

Alkiosta on tulossa sikiö! Nyt on edessä viimeinen alkionkehitysviikko ja seuraavalla viikolla kohtuvauvaa kutsutaan ihan virallisestikin sikiöksi. Herkin kehitysvaihe on ohi kymmenen viikon jälkeen. Alkio on venynyt pää-perämitaltaan jo miltei kolmen sentin mittaiseksi. Raajat ovat jo aika pitkät ja ne ovat taipuneet koukkuun. Alkiolla on nyt kaikki sisäelimet, ja osa niistä toimii jo. Pienistä kasvoista on erotettavissa pikkiriikkisen ihmisen piirteet. Poikalapsi alkaa nyt tuottaa mieshormoni testosteronia.

Ota yhteys neuvolaan viimeistään tällä viikolla

Vierailija
9/20 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausviikko 11

Sikiö kasvaa nyt hurjaa vauhtia. Pää on lähes yhtä suuri kuin koko muu keho, ja leuka nojaa kohti rintaa. Pienet kasvot ovat leveät ja alhaalla olevat korvat alkavat siirtyä nyt ylöspäin pään sivulle. Pikkuruiset sormet voi jo laskea tarkasti 3D-ultraäänikuvasta. Ne saattavat taipua jo nyrkkiinkin. Vauva osaa jo imeä, niellä ja haukotella. Virtsanmuodostus alkaa pikkuhiljaa.

Jos odottaja on kärsinyt pahoinvoinnista, alkaa se yleensä hellittää 4. raskauskuukauden lähestyessä.

Vierailija
10/20 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikeen plumpsahti pönttöön? Ei voi olla todellista tää abortti pelottelu.

menkääs ny ite puntaroimaan johonkin pikku kuppiin

1-2 g vaikka jauhelihaa tai pala lihaa.

sen kokonen on alkio esim. 10 viikolla. Ette te huomaa runsaan verentulon seassa sitä.

abortti pitää tehä ennen 12 viikkoo (paitsi erityisluvalla) ja suurin osa aborteista tehdään ennen 12 viikkoo. alkion paino on noin 5 g eikä ette te sitä minään pönttöön plumpsahtamisena huomaa!!!!

Jo katotte ultrakuvia 12 viikkosesta sikiöstä niin sillä ei oo vielä nähtävissä alottajan linkittämien kuvien mukasesti sormia ja varpaita.

kädet ja jalat on kun räpylät

älkää viittikö yhä uudestaan ja uudestaan laittaa tällasia kuvia ja tätä samaa paskaa propagandaa tänne.

kaikilla lapsilla on jo rv 11 ultrassä näkyneet pienet sormet ja varpaat eikä mitkään räpylät :O ja kyllä minulla rv 10 keskenmenossa PLUMSAHTI sikiö oönttöön pusseineen päivineen. otapa selvää asioista ennenkuin sönkötät.

T:4 lapsen äiti jonka kaikilla lapsilla on ollut rv 11-12 ultrassa sormet ja varpaat.ei räpylät ;)

Vierailija
11/20 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/20 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsestään ei tullut, joten lääkkeillä autettiin ulos. Jotkut ovat sanoneet että niillä viikoilla näkivät pienet sormet ja varpaat. Niinpä niin, eriasiahan se on ultrassa ne nähdä, mutta paljain silmin katsoessa saa olla kyllä todella hyvä näkö.

Minä en nähnyt mitään sormia ja varpaita vaikka se sikiö tuli siteeseen, ei tippunut pönttöön. Ehdin sitä katsoa samalla kun odotin hoitajaa paikalle. En suoraan sanottuna edes nähnyt koko sikiötä sen kaiken veren ja muun seasta. Sellainen klöntti vain.

Vierailija
13/20 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikoilla 19+6 ja se ihan oikeasti plumpsahti pönttöön,koska luulin että vatsanväänteet (jotka sitten olivatkin supistuksia) olivat kakkahätää. Aloin siinä tokkurassa ja pökkyrässä vääntää ja jotain alkoi kyllä tulla,mutta eri reiästä. Ei auttanut muu kun antaa tulla vaan loppuun asti ja piti vielä nousta siitä hälytyskelloa soittamaan, sikiö roikkui napanuorasta mukana. Tässä teille karseaa luettavaa. Kyllä on meikäläisenkin mielenterveys tuosta kärsinyt, tämä tapahtui vuosia sitten ihan pikkuteininä.

Minullekaan kun ei kukaan kertonut miten se abortti tapahtuu.

Vierailija
14/20 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huoh*

Vierailija
15/20 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä nuo kuvat on peräisin..? Kuka ne on voinu ottaa ja missä tilanteessa..

En kyllä vois ite tehdä aborttia missään tilanteessa, mutta en tajua myöskään tällaista joutavaa kohuamista aiheesta. Luultavimmin abortti ei oo mikään kevytmielinen päätös kovinkaan isolle osalle ko. prosessin läpikäyneistä..

Vierailija
16/20 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan ei minulle kuulu, mutta onko sinulla todettu mielenterveydellisiä ongelmia?

Vierailija
17/20 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ette äänestä, niin säästäkää lipuke! Laittakaa se raameihin. Se on uniikki. Se on todiste kansalaisuudestasi demokraattisessa Suomen Ihmelandiassa vuonna 2011.

Älä vaan revi sitä tai heitä pois. Anna minulle, minä kerään niitä.

Terveisin

Aborttibloggari

Blogi: abortti.blogspot.com

Vierailija
18/20 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa ei kyllä jää mitään raajoja näytille tai lääkkeellisesti, mutta silloin on kyllä niin pienet viikot, että sama tulos. Myöhempien viikkojen abortissa on jo jotain "nähtävääkin", mutta ne hoidetaan jo eri tavalla.

Vierailija
19/20 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät tehneet mitään vaikutusta?

Nuorena kyllä vastustin aborttia. Olen vieläkin sitä mieltä, että se on perimmäiseltä olemukseltaan murha.

Toisaalta, tuon ikäiselle lapselle ei jää tietoisia muistoja. Se on hyvin pieni. Minun on vaikea suhtautua häneen kuin valmiiseen ihmiseen.

Vanhemmiten olen tullut sallivammaksi abortin suhteen. En ole joutunut tekemään sellaista itse, mutta uskon, että on olemassa elämäntilanteita, joissa abortti on kaikkien kannalta järkevin ratkaisu.

Vierailija
20/20 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle tehty 17+4 ja kyllä mullakin sikiö roikkui napanuorassa jalkovälissä, näky jota en unohda.

Mutta en myöskään kadu tekemääni, meille olisi ollut tulossa vammainen lapsi.