Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ja uskottomuus

Vierailija
01.09.2014 |

Olen aina pitänyt naisista. Etenkin itseäni vanhemmista naisista. Nuorempana en osannut sitoutua, kumppani vaihtuivat usein, ja monesti tapailin eri naisia samanaikaisesti. Noin 10 vuotta sitten tutustuin nykyiseen vaimooni, johon ihastuin ja rakastuin ja jolle aivan alun ”syrjähypyistä” lukuun ottamatta olen ollut uskollinen. Kuitenkin viime aikoina kuvioon on tullut muita naisia, joiden kanssa flirttailen ja usein päädyn sänkyyn. En tiedä, mitä tekisin. Olen yhä kiintynyt vaimooni, arvostamme ja varmaan myös rakastamme toisiamme, ainakin omalla tavallamme. Jotain kuitenkin puuttuu… Kuinka kertoisin tyhjyyden tunteestani loukkaamatta häntä? Kuinka sanoisin, että välitän hänestä, mutta ehkä on tullut aika erota ja lähteä taas omille teillemme kohti tuntematonta? En tiedä… Luulin että viisikymppisenä sitä olisi jotenkin seesteisempi ja ”balanssissa”…

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi ei anna yhtään toivoa mun tilanteeseen koska olen 35v ja toivon myös tuota että tulevaisuudessa asia olisi seesteisempää...

ei kai ole muuta vaihtoehtoa kuin se että jos vaimosi rakastaa sinua todella ja on ystäväsi niin hän ymmärtää ja antaa sinun tehdä omat juttusi. Toista kun ei voi koskaan omistaa vaan toisen kanssa ollaan vapaasta tahdosta.

Itse olen puhunut kumppanilleni että jos antaisi minun luvan kanssa käydä vieraissa niin hän lisäisi sillä meidän välistä rakkautta ja luottamusta. Toisille vain tuo jakaminen on niin vaikea asia etteivät sitä hyväksy....

Vierailija
2/5 |
02.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin myös miehelleni ehdottaa kohtuullisessa määrin avointa parisuhdetta, sillä meillä ei seksihalut kohtaa sitten yhtään. Pelkään kuitenkin, että tuo ehdotus musertaisi miehen. Seksittömyydestä ollaan kyllä keskusteltu ja koitettu yhtä sun toista, jotta haluttaisi peittoa heiluttaa enemmän. Seksi ei vain tunnu olevan tärkeää toiselle, mutta kuitenkin mies on uskollista sorttia. Tiedän sen siitä, miten hän puhuu esim. ystäviensä syrjähypyistä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän sua hyvin. Jos sul kuitenki on vaikeeta oman seksuallisuutes vuoksi, voisit keskustella siitä jonkun ammattihenkilö kaa. Saattais auttaa, tasottaa himossas. :) 

Vierailija
4/5 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit tietysti yrittää puhua hänen kanssaan ja vaikkapa hellästi ehdottaa avointa suhdetta. Minun ongelmani on se, etten voi puhua vaimoni kanssa avoimesta suhteesta, sillä tiedän, että hän suhtautuu siihen ehdottoman kielteisesti. Tavallan meillä on ihan toimiva seksisuhde, eikä se tunnu riittävän minulle. [quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 10:58"]

Itse haluaisin myös miehelleni ehdottaa kohtuullisessa määrin avointa parisuhdetta, sillä meillä ei seksihalut kohtaa sitten yhtään. Pelkään kuitenkin, että tuo ehdotus musertaisi miehen. Seksittömyydestä ollaan kyllä keskusteltu ja koitettu yhtä sun toista, jotta haluttaisi peittoa heiluttaa enemmän. Seksi ei vain tunnu olevan tärkeää toiselle, mutta kuitenkin mies on uskollista sorttia. Tiedän sen siitä, miten hän puhuu esim. ystäviensä syrjähypyistä..

[/quote]

Vierailija
5/5 |
09.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.09.2014 klo 09:20"]

toi ei anna yhtään toivoa mun tilanteeseen koska olen 35v ja toivon myös tuota että tulevaisuudessa asia olisi seesteisempää...

ei kai ole muuta vaihtoehtoa kuin se että jos vaimosi rakastaa sinua todella ja on ystäväsi niin hän ymmärtää ja antaa sinun tehdä omat juttusi. Toista kun ei voi koskaan omistaa vaan toisen kanssa ollaan vapaasta tahdosta.

Itse olen puhunut kumppanilleni että jos antaisi minun luvan kanssa käydä vieraissa niin hän lisäisi sillä meidän välistä rakkautta ja luottamusta. Toisille vain tuo jakaminen on niin vaikea asia etteivät sitä hyväksy....

[/quote]

mulla samat kuviot. tosin en oo puhunut enkä tosissani aikonut käydä. kiusaukset on kuitenki helvetilliset tehdä se. vaikka seksiä on 2x viikossa tosin hyvää ja tyydyttävää ehkä 2-3x kuussa.