Kuinka usein juot alkoholia ja montako annosta kerralla?
Kommentit (14)
kerran kuukaudessa 1-3 annosta kerrallaan. Pari kertaa vuodessa kännit. Nyt en ollenkaan, kun oon raskaana.
ja yhden lasin kuoharia uutenavuotena
aina perjantaina saunan jälkeen 6 olutta(pientä 0,33)
1-2 annosta kerralla
Juon välillä alkumaljat esim. häissä ja yo- juhlissa. Ruuan kanssa ehkä tällöin myös viiniä, mutta en yleensä juo koko lasillista.
1-2 annosta kerralla Juon välillä alkumaljat esim. häissä ja yo- juhlissa. Ruuan kanssa ehkä tällöin myös viiniä, mutta en yleensä juo koko lasillista.
Joinain vuosina voi olla niin paljon juhlia, että tulee juotua useamminkin, mutta kerralla tuo 1-2 annosta.
n 1xkk tai harvemmin ja 12 annosta illassa, joskus enemmän joskus vähemmän. Eli humalahakuista juomista.
Nyt olen ollut pari kertaa viettämässä iltaa ja n. 6 annosta olen juonut, ei humalahakuisuutta.
1-2xviikossa, 1-6annosta kerralla.
useammin tuo 2xviikossa.
Pe ja la iltoina vähän tissuttelua kotona. Rentouttaa! Tietenkin juhlat sitten asia erikseen.
Lisäksi viikonloppuisin lasi viiniä ruuan kanssa.
Jos on illallisia tms. juhlia, tulee pitkän illan aikana juotua illallisen ruokiin liityen n 5 annosta eli alkumalja, valkoviini alkupalan kanssa, viini pääruuan kanssa, jälkiruokaviini jälkiruuan kanssa sekä kahvi avec. Joka lasiin jää kyllä juomaa... Näitä tilaisuuksia kerran kuukaudessa tai kahdessa kuukaudessa.
Humalahakuista, "bilejuomista" ei koskaan.
Aikamoisia alkoholisteja täällä!
ja tule sitten tänne aukomaan.
2 x viikossa 1,5 annosta (tarkoittaa yhtä siideritölkkiä pe ja la). Olenkohan alkoholisti? ;)
Jos joskus harvoin on jokin illanvietto, juhla tms., saattaa mennä muutama (4-5) annos. Mutta tosi harvoin nykyään (kun on pienet lapset, 4v. ja 2v.), ehkä 2-3 kertaa vuodessa.
Työillallisilla ym. pari annosta ehkä keskimäärin joka toinen kuukausi. Tänä vuonna en vielä kertaakaan. Kun vertaan itseäni moniin tässä ketjussa, en enää ihmettele, miksi näytän niin paljon ikäistäni nuoremmalta ja timmimmältä.
x viikossa 3-4 annosta kerrallaan.