Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko pieni laajentuma munuaisaltaassa aiheutta päiväkausia kestävää kipua?

Vierailija
01.04.2011 |

kipu lähtee siis välillä pois, jopa viikoksi tai kahdeksi, mutta tulee taas takaisin. On jomottavaa, välillä vihlovaa. Kiviä ei ole, mutta jotain häikkää tuossa altaassa. Ei myöskään kasvaimia tai muuta joka kivun selittäisi.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama ongelma kun olin raskaana. Vauva painoi jonnekin, niin allas laajentui ja kipu oli sietämätön, tiedän juuri mitä tarkoitat. Jomotti, missään asennossa ei ollut hyvä jne. Sitä ultrattiin useaan otteeseen ja kun vauva syntyi, kipu hävisi ja allaskin oli palautunut normaaliksi. En tiedä sitten mistä johtuu jos et ole raskaana. Minulla oli siis myös sillälailla, että kipu oli poissa pitkään ja tuli taas uudelleen pariksi päiväksi. Joskus tuli myös verta tippoja virtsan mukana.

Toivottavasti vastauksestani oli jotain apua :)

Vierailija
2/3 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlellakin löysin vain että tuollainen laajentuma voi tulla raskauden yhteydessä. Ensin luultiin, että kivi ois aiheuttanut kivut ja laajentuman, mutta ei se siitä johtunutkaan kun ei niitä kiviä löytynytkään.

Näkyvää verta ei mulla ole tullut. Mutta maha on vähän väliä kipeenä. Voihan siihen tietysti olla muukin syy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mitään vakavaa, yritä saada tutkitettua kunnolla. Kipu on kyllä tosi ilkeää.

Paranemisia :)