Miksi mieheni esimies ostelee minulle lahjoja?
Kommentit (32)
Ehkä niillä on joku veto tosiaan. On niin outoa touhua. Aina kun on jossain missä minä niin ei tunnu huomaavan muita enää ollenkaan, vaikka oisin mieheni kanssa.
Hänellä on vieläpä heikko kielitaito ja siksi käyttää matkakumppaneita apuna ulkomaanmatkoilla ostaessaan hoidoilleen ja tuleville hoidoilleen alusvaatteita tuliaisiksi. Siis useille naisille samalla kertaa. Ei tietenkään ole mitään hyväntekeväisyyttä, vaan taustalla on ihan perinteinen halu päästä pukille.
Eihän tuossa nyt ole mitään epäselvää. Esimiesasemassa olevat miehet luulevat usein, että ihmiset ovat ostettavissa, ostavathan he alaisiltaan työvoimaa. Tuo mies katsoo ostaneensa sinut noilla lahjoilla ja sen takia sanoo haluavansa testata sinua. Sinuna en jäisi hänen kanssaan kahdestaan, sillä hän voi hyvinkin olla valmis ottamaan väkisin sen, minkä on lahjoilla ostanut.
Miten tyhmä nainen voi olla, että ottaa alusvaatelahjoja muilta kuin omalta mieheltä, ja sitten vielä kyselee että hui hui, mistä ihmeestä voisi olla kysymys?
tämä mies on myös sukulainen ja mieheni pomo. Joten hankalaa on, tunnen hänen vaimonsa todella hyvin. Kyläilemme ja teemme asioita muutenkin paljon porukassa. En ole ottanut varsinaisesti yhtään lahjaa. Hänellä on tapana jättää ne johonki tai laittaa mieheni mukana tänne. Olen kyllä kahdestaa ollut hänen kanssa eikä ole yrittänyt mitään, puheita vaan senkin edestä. Tähän asti muuten harmitonta touhua vielä, paitsi ne lahjat..
ap
ei se mulle mitään osta - senkun vain tässä höpsöttelin... Ap
ei se mulle mitään osta - senkun vain tässä höpsöttelin... Ap
palasin koneen ääreen nyt uudelleen. Ja uskokaa tai älkää niin totta se on. Ehkä lahjojen ostelulla on jotain tekemistä sen kanssa että se on joskus sanonut haluavansa musta sen muusan.
ap
että tietenkin se panee sun miestäsi. Hyvittelee tekojaan näin. Ainoa järkevä selitys.
perhetuttuja ollaan mutta omituista kuitenkin.
ja missä yhteydessä?
Onko enemmän liikelahjoja vai henkilökohtaisia?
Eihän tuossa nyt ole mitään epäselvää. Esimiesasemassa olevat miehet luulevat usein, että ihmiset ovat ostettavissa, ostavathan he alaisiltaan työvoimaa. Tuo mies katsoo ostaneensa sinut noilla lahjoilla ja sen takia sanoo haluavansa testata sinua. Sinuna en jäisi hänen kanssaan kahdestaan, sillä hän voi hyvinkin olla valmis ottamaan väkisin sen, minkä on lahjoilla ostanut.
Miten tyhmä nainen voi olla, että ottaa alusvaatelahjoja muilta kuin omalta mieheltä, ja sitten vielä kyselee että hui hui, mistä ihmeestä voisi olla kysymys?