Uusi työpaikka Helsingin keskustassa - minne auto?
Työpaikkani siirtyy Hgin ydinkeskustaan ja perheeseen liittyvien asioiden vuoksi tarvitsen välttämättä autoa työmatkoilla. Hirvittää jo etukäteen että minne sen auton saa parkkiin ja millä hinnalla. Onko kenelläkään vinkkejä asiaan?
Kommentit (16)
sinne minne firman muutkin työntekijät? vai käyttääkö kaikki julkisia
varmaan valtosa kulkee julkisilla, jos kerran keskustassa töissä...
Tule ap kommentoimaan vinkkejä!
sinne minne firman muutkin työntekijät? vai käyttääkö kaikki julkisia
on neuvotella työsuhde-eduksi kausikortti johonkin parkkihalliin.
iso 24 h parkki, ja siihen jätän ja niin tekee moni muukin ja tilaa on aina. Itse olet urpo.
No just toi on kyllä fiksuinta. Tukkii päiväkodin muutenkin liian pienen parkkipaikan koko päiväksi. Mutta eihän siihen toisaalta tarvitse muiden autoja mahtua, kunhan MINÄ löydän autolleni paikan niin kyllä ne muut sitten jotenkin saa lapsensa tuotua ja vietyä.
Ei kukaan urpo nykyään tuki autolla Helsingin keskustaan. Miten niin et muka pääse julkisilla?
No just toi on kyllä fiksuinta. Tukkii päiväkodin muutenkin liian pienen parkkipaikan koko päiväksi. Mutta eihän siihen toisaalta tarvitse muiden autoja mahtua, kunhan MINÄ löydän autolleni paikan niin kyllä ne muut sitten jotenkin saa lapsensa tuotua ja vietyä.
Ei kukaan urpo nykyään tuki autolla Helsingin keskustaan. Miten niin et muka pääse julkisilla?
Töölön kisahallin eteen saa parkkeerata ilmaiseksi, sieltä ratikalla töihin. Tai sitten jätät jonnekin juna/metroaseman lieppeille(ei siis keskustan) ja menet julkisilla loppumatkan. Ajassa et ainakaan säästä jo keskustaan menet omalla autolla.
Jätät auton jollekin sellaiselle ja tulet julkisilla keskustaan.
Metron liitäntäparkki paras, mutta pitää olla ajoissa että saa paikan.
Niin ne muutkin. Kaverini jättää auton lapsen koulun luona olevaan parkkiin ja jatkaa siitä bussilla (lapsi ip-kerhossa, hakee illalla)
a) autokauppaan
b) kotipihalle
c) lähelle julkisen liikenteen pysäkkiä.
Mistä päin tulet keskustaan? Esim. länsiväylän päässä Ruoholahdessa on yksityisiä parkkihalleja, joissa kk vuokra varmaan satasen pintaan (voi olla alakanttiin nykyään). Siitä metrolla keskustaan. Tälläisiä halleja saattaa olla muuallakin keskustan liepeillä.
ja katsot mistä menee kodin/tarhan läheltä nopein julkinen yhteys keskustaan ja sinne jonnekin auto sitten.
autopaikka maksaa 160 e per kk.
Ei rajoituksia eli käytettävissä myös viikonloppuisin jne.
auton päiväkodin yhteydessä olevalle parkkikselle ja jatkan siitä bussilla keskustaan.
No just toi on kyllä fiksuinta. Tukkii päiväkodin muutenkin liian pienen parkkipaikan koko päiväksi. Mutta eihän siihen toisaalta tarvitse muiden autoja mahtua, kunhan MINÄ löydän autolleni paikan niin kyllä ne muut sitten jotenkin saa lapsensa tuotua ja vietyä. Ei kukaan urpo nykyään tuki autolla Helsingin keskustaan. Miten niin et muka pääse julkisilla?
ole pieniä siinä pk:n tuntumassa... Ja sit, miksi ketään nimittelet? Onko sulla tosiaan varaa? Ap ei sanonut,ettei voi käyttää myös julkisia, mutta tarvitsee autoa... lue aloitus uudelleen.
mihinkään (stadikan pysäköinti paikka ainoita ja sekin kesäisin saattaa olla joskus suljettu).
Jos firmalla ei ole parkkipaikkoja niin sitten joko junaradan tai metron liityntäparkkiin ja sieltä töihin, jos ei ole varaa maksaa kuukausipysäköinnistä keskustan autohalleissa.