Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis miten kukaan haluaa elää martinan kanssa!!!

Vierailija
01.04.2011 |

Katsoin katsomosta eilisen Martinan ja Eskon isku kolumbiaan -jakson. Toi nainen ei kyllä osaa nätisti ja kohteliaasti käyttäytyä!!

Mä en tajua miten Esko haluaa edes elää ja olla Martinan kanssa, tai on halunnut! Ei yhtään ystävällistä sanaa tullut oikein koko jakson aikana.

Vieraiden ollessa kylässä, Martina vaan makas sohvalla ja haukotteli...kohteliasta!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mietin minä ettei ihme jos ero tullu vaikka ei kait se Martinan kiukuttelusta johtunutkaan. Ei edes kameroitten edessä osaa olla kohtelias, ihan hävetti ja säälitti Esko.

Vierailija
2/9 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettinyt et kohteliaisuus ei ehkä ole se suurin hyve johon kannattaa pyrkiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hyvistä tavoista tuskin on haitta kun varmasti itse odottaa saavansa aina hyvää palvelua ja käytöstä.

Vierailija
4/9 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin haukutaan ja ihan normaali ihminen hän on, en vaan näe mitään vikaa ja pahaa.

Vierailija
5/9 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rehellisesti en tunne yhtään ihmistä joka vain tiuskisi ja kiukuttelisi! Käyttäytyisi kuten Martina.

Vierailija
6/9 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kai jokainen tiuskia ja kiukutella miten haluaa, mutta että tuon ikäinen ihminen käyttäytyy kuin viisivuotias täysin egosentriseen vaiheeseen jäänyt minäminä-tyyppi.

LAPSEN nähden ja kuullen. Oikeesti NIIN surullista, ettei edes äitiys tuon enempää kasvata ihmistä aikuiseksi.

Vierailija
7/9 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miten kukaan haluaa elää martinan kanssa!!!

Katsoin katsomosta eilisen Martinan ja Eskon isku kolumbiaan -jakson. Toi nainen ei kyllä osaa nätisti ja kohteliaasti käyttäytyä!!

Mä en tajua miten Esko haluaa edes elää ja olla Martinan kanssa, tai on halunnut! Ei yhtään ystävällistä sanaa tullut oikein koko jakson aikana.Vieraiden ollessa kylässä, Martina vaan makas sohvalla ja haukotteli...kohteliasta!

Ihan samalailla ko sinunki kans..Kauhiaa huutamista (huutomerkit) tässäki viestissä sulla ja haukut ihmistä ketä et tunne muutako tv kautta puoli tuntia..kannattaa varmaan kattoa peiliin enneku alakaa muita haukkuun..

Vierailija
8/9 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina ja Esko ovat itse halunneet suhteensa ja perhe-elämänsä julkisuuteen. He ovat tietoisia kameroiden läsnäolosta ja valitsevat käytöksensä itse. Kun itse tuo oman yksityiselämänsä ja persoonansa vapaavalintaisesti julkisuuteen, sitä myös saa kritisoida. - Ja tuollainen kiukuttelu, toisen vähättely, murjottaminen ja naljailu ei TODELLAKAAN ole normaalia aikuisen ihmisen käytöstä ja yleensä aina ajaa suhteen lopulta eroon. Kukaa ei jaksa eikä kenenkään tulisikaan sietää kumppaniltaan jatkuvaa v*****lua!

Totta kai meillä kaikilla on riitamme ja parisuhteissa ikävät hetkemme. Voin kuitenkin käsi sydämellä vannoa, että minun ja oman mieheni elämää saisi seurata kymmenen vuotta, jotta saisi leikattua ja editoitua pahimmista riidoistamme ja aallonpohjistamme tuollaisen puolituntisen. Ja itse asiassa silloinkaan en ole varma, saisiko tuollaista aikaiseksi: meillä ei ole tapana yleensä haukkua tai väheksyä toisiamme edes riidellessä.

Vaikka ysi ja me muut tunnemmekin Martinan vain "puolesta tunnista tv:ssä, jos hänen käytöksestään saa koottua hyvin lyhyeltä ajalta puolikin tuntia tuollaista - anteeksi nyt - suorastaan paskamaista käytöstä, kertoo se väistämättä jotain tuosta ihmisestä ja hänen luonteestaan.

Vierailija
9/9 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kritiikkiäki voi antaa asiallisesti täällä yleisellä keskustelupalstalla ilman huutamatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi