Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme mua vaivaa? (sairausasiaa)

Vierailija
01.04.2011 |

Mulla on vatsa kipeänä joka päivä, aina samasta kohdasta. Kasvoissa esiintyy elohiiriä ja puutumisoireita. Olen jatkuvasti väsynyt.

Älkää sanoko, että mene lääkäriin. Olen mennyt ja monesti.

Veriarvot ok. Ei löydy mitään. Ei vaikuta huolestuttavalta. Seurataan nyt. Syö noita närästyslääkkeitä, vaikkei se närästykseltä tuntuisikaan.

Ei oikeasti voi olla normaalia?

En enää jaksa olla enkä tehdä lasten kanssa mitään, katsellaan pienten kanssa telkkaria kaiket päivät kunnes isommat tulee koulusta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yritänyt jättää jotain ruoka-aineita väliaikaisesti pois? Auttaisiko se? Kokeile jättää alkuun vaikka pariksi viikoksi kahvi pois. Jos se ei vaikuta mitenkään, niin jätä seuraavaksi pariksi viikoksi viljatuotteet pois, sitten maitotuotteet pois jne. Yritä tällä tavalla kokeilemalla löytää jos olet jollekin ruoka-aineelle yliherkkä.

Vierailija
2/16 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pääse sitten sängystä ylös sitäkään vähää kuin nyt. :) Nuo vatsaoireet vain ei tunnu liittyvän syömisiin, sattuu vaikka olisin syönyt tai en olisi syönyt, sattuu päivällä ja sattuu yöllä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli kans mieleen että johtuis jostain ruoka-aineesta.

Itsellä tuli joskus yhdistelmällä : paljon kanvia ja vielä enemmän stressiä, ylävatsan tulehdus joka kyllä teki valtavan väsyn. Eka lekuri määräs siihen vahvaa buranaa (!) joka siitä tietty paheni. Toinen lääkäri antoi antibiootit jolla parani.

Vierailija
4/16 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tulee mieleen keliakia?

Vierailija
5/16 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös psykosomaattista, eli henkisistä syistä johtuvaa.

Vierailija
6/16 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pääse sitten sängystä ylös sitäkään vähää kuin nyt. :) Nuo vatsaoireet vain ei tunnu liittyvän syömisiin, sattuu vaikka olisin syönyt tai en olisi syönyt, sattuu päivällä ja sattuu yöllä. ap

teellä tai energyjuomalla. Pannukahvikin on parempi mahalle kun tavallinen.

Vierailija
7/16 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylävatsassa nää kivut kyllä on, joten se tulehdus sopisi. Mutta tulehdusarvot eivät olleet koholla.

ap

Vierailija
8/16 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hemoglobiinin laskuna, mutta sekin siis ok.

Stressiä ei varsinaisesti ole, olen kotona lasten kanssa. Mutta kiire on kyllä aina, lapsia on neljä.

ap

Vierailija
9/16 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen puutumisoireet taas johtuivat hartiajumista.

Vierailija
10/16 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häikkää kilpirauhasissa?!5

Vierailija
11/16 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kaikkea muuta epämääräistä oiretta niihin kyllä näyttäisi liittyvän, kun jonkin verran googletin.

ap

Vierailija
12/16 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä käsityksessä että kilpirauhaset voivat aiheuttaa monenmoisia oireita ja yksi oli erilaiset mahakivut.

kilpirauhasfoorumilta löytyy paljon tietoa.

Vierailija
13/16 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa otattaa kalsiumarvot ja maksa-arvot. niiden heittelyt kertovat taas lisäkilpirauhasista.

Vierailija
14/16 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsynystä hikoilua hiustenlähtö ruokahaluttomuutta. laihtumista lihomista . turvotusta kipua ja vaikka mitä.

T: ensin ylitoimiva kilpirauhanen ja nyt sitten kilpirauhaton täti.

Vierailija
15/16 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla mm. vilja allergia ja sinappi allergia aihuttaa moista. Ei siis keliaikia vaan allergia. Sinappi allergia on muuten sellainen mikä ei yleensä muutoin edes oireile paitsi vatsalla.. aj sinappia/siemeniä jne on paljon joka paikassa.

Ja mikä tuli myösmieleen on ruokarytmit. ite tiedän 7 lapsen äitinä kuinka hankalaa on pitää ateria väleistä kiinni ja epäsäännöllisyys minulla ainakin lisää vatsaongelmia.

Vierailija
16/16 |
01.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergioita ei ole tarkistettu, siinä mielessä voisin siis ruveta seuraamaan ruokia ja niiden jälkeisiä oireita.

Meillä on tiukka ruokarytmi, viidesti päivässä istun samalla kellonlyömällä pöytään. :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi