Mikä kumma siinä pon, että nää eurooppalaiset syö niin huonon aamiaisen :(
Pitäisiköhän mun alkaa opettaa niitä tässä asiassa.
Nää vetää vaan jotain makeaa ja hunajaista pullaa tai sitten croissanttia kauheella hillomäärällä :(
Juomaksi maitokahvi tai kaakao.
Vaikka pitäisi syödä terveellisesti puuroo tai ainakin keitetty kananmuna
Kommentit (6)
tosin olen asunut Keski-Euroopassa useita vuosia ja olen aina tykännyt enemmän imelästä aamupalasta. Ja nyt Suomessa asuessakin syödään lasten kanssa suomalaisten silmiin "huono aamupala". Meille ei vaan maistu kaurapuuro ja kananmunat aamulla herättyämme, mieluummin syömme täysjyväpaahtoleipää hunajalla ;-)
Viikonloppuisin, kun syömme aamupalan myöhemmin (eli n. 2 tuntia heräämisen jälkeen), maistuu myös tuhdimpi aamupala.
Mun kokemus on kyllä se, että jos illalla syö kamalan paljon, tulee aamullakin paljon nopeammin nälkä kuin normaalisti. Ainakin jos ollaan iltasella tilattu pizzaa ja olen syönyt vaikka kokonaisen pizzan itse, on aamullakin jo melkein herätessä nälkä.
Mun kokemus on kyllä se, että jos illalla syö kamalan paljon, tulee aamullakin paljon nopeammin nälkä kuin normaalisti. Ainakin jos ollaan iltasella tilattu pizzaa ja olen syönyt vaikka kokonaisen pizzan itse, on aamullakin jo melkein herätessä nälkä.
Jos en syö, ei ole aamulla yhtään nälkä
Ei ehdi tulla kova nälkä vielä aamuun mennessä. Makeasta aamiaisesta ja kahvista saa nopeaa energiaa.